ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت شیرینگ پلی اتیلن

زمان مطالعه: 3 دقیقه فیلم شیرینگ پلی اتیلن بهترین گزینه جهت انجام یک بسته بندی استاندارد برای انواع کالا محسوب می شود. به احتمال زیاد شما هم در بازار بسته بندی مواد غذایی به صورت پک 6، 12، 18 و بالاتر را دیده اید؛ بطری های آب معدنی، آبمیوه های تولیدی صنعتی، انواع کنسرو و کمپوت ها، نوشیدنی های ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

فیلم شیرینگ پلی اتیلن بهترین گزینه جهت انجام یک بسته بندی استاندارد برای انواع کالا محسوب می شود. به احتمال زیاد شما هم در بازار بسته بندی مواد غذایی به صورت پک 6، 12، 18 و بالاتر را دیده اید؛ بطری های آب معدنی، آبمیوه های تولیدی صنعتی، انواع کنسرو و کمپوت ها، نوشیدنی های مختلف و…، نمونه هایی از متداول ترین محصولاتی هستند که برای ارائه به بازار و داشتن یک بسته بندی اصولی و زیبا نیاز به شیرینگ پلی اتیلن دارد. اگر شما هم به دنبال خرید این محصول هستید با ادامه این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر نکات مربوط به تولید آن از قیمت شیرینگ پلی اتیلنی هم اطلاع پیدا کنید.

انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ

برای بسته بندی شیرینگ از روش های مختلفی استفاده می شود که عبارتند از :

  1. سشوار صنعتی (دستی): همانطور که از نام آن پیداست در این روش از سشوار صنعتی استفاده می کنند. برای بسته بندی با این مدل به یک یا چند نیرو انسانی احتیاج داریم.
  2. ماشین آلات بسته بندی: در این روش با استفاده از دستگاه های گوناگون بسته بندی با حجم و ابعاد های متفاوت در نمونه های تونلی و کابینتی استفاده می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

شیرینگ پلی اتیلن با شیرینگ سلفونی چه تفاوتی دارد؟

بسته بندی های پلی اتیلنی ضخامت و استحکام بیشتری دارد ولی دارای ظاهر مات تری است به همین دلیل اغلب جهت بسته بندی های چند عددی مثل بسته بندی های ۶ تایی آب معدنی استفاده می شود. در مقابل نمونه های سلفونی دارای ضخامت بسیار کمتری است و فقط به عنوان روکش استفاده می شود. نمونه های سلفونی ظاهر بسیار شفاف تر و براق تری نسبت به نمونه های پلی اتیلنی دارد.

کاربردهای شیرینگ پلی اتیلن

  1. بسته بندی بطری های آب معدنی
  2. بسته بندی قوطی های نوشابه
  3. پک نمودن لوازم منزل و محل کار
  4. پک نمودن ظروف مواد غذایی و بهداشتی
  5. پک و بسته بندی سایر محصولات

طراحی و چاپ فیلم شیرینگ پلی اتیلن

عموما اولین موردی که افراد را برای خرید یک کالا جذب می کند، ظاهر بسته بندی آن است. امروزه اکثر شرکت های تولید کننده مواد غذایی محصولات خود را درون بسته بندی های پلاستیکی چاپ دار با طرحی جذاب و وسوسه انگیز قرار می دهند.

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به طراحی و چاپ انواع فیلم شیرینگ اعم از شیرینگ سلفونی و شیرینگ پلی اتیلن هستیم. به همین جهت برای مشتریان عزیز در صنایع مختلف، چاپ فیلم شیرینگ پلی اتیلن را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

تولید در همه ابعاد و ضخامت ها

گروه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده فیلم شیرینگ، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی قادر به تولید انواع رول شیرینگ اعم از تولید شیرینگ پلی اتیلن و تولید شیرینگ سلفونی می باشد.

خرید و قیمت فیلم شیرینگ پلی اتیلن

قیمت شیرینگ بسته بندی مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عبارتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و … بنابراین نمی شود قیمت ثابتی را تعیین کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید فیلم شیرینگ پلی اتیلن و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- قیمت شیرینگ پلی اتیلن چقدر است؟ قیمت این محصول به موارد متعددی بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات دقیق محصول مورد نیاز خود را ذکر کنید تا به طور دقیق شما را راهنمایی نمایید.

2- حداقل میزان سفارش چقدر است؟ حداقل میزان سفارشی که برای تولید قبول می کنیم بسته به نوع جنس متغیر است اما حداقل باید بین 500 تا 600 کیلوگرم باشد.

3- تحویل بار چند روزه است؟ مدت زمان تحویل بستگی به حجم سفارش و ترافیک خط تولید دارد. اما حدودا بین 10 تا 30 روز کاری متناسب با مواردی که ذکر شد، متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *