ارتباط با ما 0915-2100-901

چاپ نایلون شیرینگ

زمان مطالعه: 4 دقیقه نایلون شیرینگ یکی از پر کاربرد ترین انواع نایلون در صنایع بسته بندی است. با چاپ نایلون شیرینگ، می توان جلوه خاصی به کالاها و محصولات داد که نهایتا امکان دیده شدن توسط مشتری افزایش می یابد. به عبارتی باعث افزایش بازده تبلیغات بصری می شود. اگر شما هم در صنایع خود نیاز به این ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نایلون شیرینگ یکی از پر کاربرد ترین انواع نایلون در صنایع بسته بندی است. با چاپ نایلون شیرینگ، می توان جلوه خاصی به کالاها و محصولات داد که نهایتا امکان دیده شدن توسط مشتری افزایش می یابد. به عبارتی باعث افزایش بازده تبلیغات بصری می شود. اگر شما هم در صنایع خود نیاز به این نوع بسته بندی و چاپ دارید حتما این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست را با دقت مطالعه نمایید.

اهمیت چاپ نایلون شیرینگ

همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد، بیشترین استفاده از نایلون شیرینگ در صنایع بسته بندی است و به موازات آن صنعت چاپ نایلون هم بخشی جدا نشدنی از صنعت بسته بندی. چاپ روی نایلون شیرینگ از این جهت حائز اهمیت است که نایلون شیرینگ نقش بسته بندی محصول را دارد.

لذا نیاز است که در کنار حفاظت محصول از آلودگی، گرد و خاک و حمل و نقل راحت تره و … ، حفظ ظاهر محصول و جلوه بصری کالا نیز با همین بسته بندی صورت گیرد.

علاوه بر آن، برند سازی، بالا بردن میزان فروش، تبلیغات و … نیز با چاپ روی بسته بندی امکان پذیر است. هر چقدر که طراحی و کیفیت چاپ شما بهتر باشد نظر مشتری بیشتر جلب می شود. این موضوع به صورت مستقیم در میزان فروش تاثیر گذار خواهد بود.

در واقع می توان گفت یکی از اصلی ترین دلایل برای چاپ نایلون شیرینگ، دیده شدن محصول تولید شده توسط مشتری است که باعث تبلیغات محصول و افزایش راندمان فروش می شود. همه این نکات مواردی است که ما را در هالند پلاست ترغیب به ارائه چاپی با کیفیت و تضمین شده می کند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع روش های چاپ شیرینگ

  1. روش چاپ فلکسو: اسم دیگر این روش فلکسوگرافی است. به کمک یک کلیشه یا لوح چاپی برجسته چاپ انجام می شود. در این روش کلیشه به سیلندر دستگاه چاپ چسبانده می‌شود و با چرخیدن سیلندر به داخل تشتک رنگ و سپس چرخیدن اطراف نایلون، طرح بر روی نایلون نقش می بندد. از جمله مزایای چاپ فلکسو می توان به سرعت بالای آن در تعداد زیاد و در عین حال کم هزینه بودن نیز اشاره کرد. دستگاه فلکسو شامل دو نوع فلکسو سیلندر مرکز و فلکسو ایستک است. دستگاه فلکسو ایستک تفکیک رنگی و کیفیت چاپ سیلندر مرکز را ندارد.
  2. چاپ هلیوگراور: نام دیگر این چاپ روتوگراور نامیده می‌شود. این نوع چاپ گران تر و پر هزینه تر از روش فلسکو است. این روش برای تیراژهای میلیونی کاربرد دارد. ضمناً تنوع رنگ در این نوع چاپ شیرینگ بیشتر است. اغلب این روش برای نمونه های شیرینگ سلفونی به کار می رود نه نایلون شیرینگ
  3. چاپ سیلک: از این نوع چاپ صنعتی بر روی انواع سطوح مثل نایلون برای ایجاد تصاویر استفاده می‌شود. از مزایای این نوع چاپ، این است که محدودیتی در تیراژ ندارد. همچنین دارای تنوع رنگ بالایی نیز هست. از چاپ سیلک، در بسته بندی کالاهای مختلف استفاده می شود و کاربردی صنعتی دارد.

اهمیت کیفیت چاپ

ویژگی اصلی نایلون شیرینگ، جمع شدن آن در برابر حرارت و احاطه نمودن محصول است. به دلیل اینکه نایلون حرارت می بیند و سپس به دور محصول جمع می شود امکان به هم ریختن و بد شکل شدن چاپ آن وجود دارد.

بنابراین در انجام چاپ روی فیلم شیرینگ پلی اتیلن باید دقت کافی داشت که این خاصیت شیرینگ پذیری یا جمع شوندگی نایلون باعث از بین رفتن یا کشیدگی تصویر نشود. در واقع نباید اجازه داد خاصیت جمع شوندگی نایلون باعث کشیدگی یا از بین رفتن تصویر شود.

برای این کار باید عملیات طراحی به صورت دفرمه انجام شود تا بعد از حرارت دیدن، طرح به حالت درست در آید. به همین دلیل در چاپ و طراحی این جنس باید بسیار دقت داشت تا چاپ نایلون بعد از حرارت دیدن بد شکل و به هم ریخته نشود.

صنایعی که در آنها چاپ پلاستیک شیرینگ کاربرد دارد

همانطور که می دانید پلاستیک شیرینگ برای خیلی از صنایع و مشاغل برای بحث بسته بندی کالاهای تولیدی شان مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر بسته بندی باعث سهولت در حمل و نقل، عایق نمودن کالا در برابر نور و حرارت و رطوبت و ضربه را نیز می شود.

از جمله مشاغل و صنایعی که ای این محصول برای بسته بندی تولیداتشان خیلی استفاده می کنند می توان به این موارد اشاره نمود؛ تولید کنندگان بطری های آب معدنی، نوشابه و دیگر نوشیدنی ها، که حتما چنین بسته بندی هایی مثل شیرینگ آب معدنی را در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها دیده اید.

تولید کنندگان کاشی و سرامیک، قوطی های کنسرو و مواد غذایی، شیشه های سکوریت، آجر، پشم شیشه، قطعات خودرو و… نیز از نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می کنند.

قیمت چاپ نایلون شیرینگ

قیمت چاپ روی شیرینگ حرارتی، بستگی به تعداد رنگ به کار رفته در چاپ شیرینگ  و همچنین نوع چاپ بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق چاپ روی انواع نایلون مثل نایلون شیرینگ، می‌توانید با شماره های موجود در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کرده و مهمان مشاوره رایگان ما باشید.

سوالات متداول شما

1- آیا شما در هالند پلاست چاپ روی شیرینگ پک انجام می دهید؟ کیفیت چاپ چگونه است؟ بله ما در هالند پلاست تا 6 رنگ چاپ بر روی محصولات پلی اتیلنی انجام می دهیم و کیفیت تولید و چاپ را 100 درصد تضمین می کنیم.

2- هزینه چاپ و قیمت چاپ شیرینگ چند است؟ قیمت چاپ روی شیرینگ حرارتی، بستگی به تعداد رنگ به کار رفته در چاپ شیرینگ  و همچنین نوع چاپ بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق چاپ روی انواع نایلون مثل نایلون شیرینگ، می‌توانید با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *