ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ شل کمپوت

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلون شیرینگ شل کمپوت بهترین روش حمل و نقل راحت و مستحکم کمپوت ها است که می تواند کمترین هزینه را برای تولیدکننده آن به همراه داشته باشد. ما در گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید بهترین نایلون شیرینگ های حرارتی برای بسته بندی طیف وسیعی از این نوع محصولات مثل آب معدنی، نوشابه، ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلون شیرینگ شل کمپوت بهترین روش حمل و نقل راحت و مستحکم کمپوت ها است که می تواند کمترین هزینه را برای تولیدکننده آن به همراه داشته باشد. ما در گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید بهترین نایلون شیرینگ های حرارتی برای بسته بندی طیف وسیعی از این نوع محصولات مثل آب معدنی، نوشابه، دوغ، کمپوت، کنسرو و … هستیم. برای انتخاب درست و آگاهانه جهت خرید و قیمت انواع نایلون شیرینگ شل کمپوت توصیه می کنم حتما این صفحه را با دقت مطالعه نمایید.

معرفی نایلون شیرینگ بسته بندی شل کمپوت

این نایلون در واقع نوعی پلاستیک حرارتی است که وقتی اطراف محصول کشیده شده و در معرض حرارت قرار می گیرد جمع شده باعث حمل نقل راحت تر و محافظت از محصول می شود.

با تولید نایلون شیرینگ شل کمپوت می توان پک های 6 تایی تا 12 تایی از کمپوت را به صورت شل جمع کرد. یکی از بهترین روش های بسته بندی باکس های شش تایی دلستر، آب معدنی، نوشابه و دوغ همین روش شیرینگ حرارتی آنهاست.

نحوه شیرینگ پک کمپوت با نایلون شیرینگ

در کارخانجات تولید کنسرو و کمپوت با استفاده از دستگاه شیرینگ پک و نایلون شیرینگ، فرآیند شیرینگ بسته بندی انجام می شود.

نحوه عملکرد این دستگاه به این صورته که با استفاده از یک نقاله، محصول به داخل کوره دستگاه هدایت می شه و سپس داخل کوره، به نایلون شیرینگ حرارت داده می شه تا به اندازه قابل قبولی نرم بشه که اونو دور محصول بتوان کشید.

بعد از اینکه نایلون دور محصول کشیده شد با استفاده از یک فن خنک کننده به بسته بندی هوا می دمند تا خشک بشه و کاملا منقبض شود و دور محصول قرار بگیره.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

چاپ نایلون شیرینگ بسته بندی

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ نایلون شیرینگ شل دلستر، دوغ، کمپوت و … به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد.

برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما و واحد فروش و مشاوره تماس بگیرید.

تولید کننده نایلون شیرینگ

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده رول شیرینگ در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری های خود ارائه می دهد.

خرید نایلون شیرینگ در هالند پلاست

امکان خرید عمده فیلم شیرینگ برای شیرینگ شل شیر پاکتی، دوغ، کنسرو و… در هالند پلاست فراهم است که حتی می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی نایلون شیرینگ کنید.

قطعا فروش عمده رول شیرینگ کمک به خریدار خواهد کرد که نسبت به خرید جزئی از تخفیف بیشتری برخوردار شود.

قیمت نایلون شیرینگ شل کمپوت

قیمت تولید رول شیرینگ شل ابمیوه پاکتی، کمپوت، کنسرو و… به صورت مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز شما و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد.

همچنین اگر چاپ هم داشته باشید هزینه طراحی، ساخت کلیشه، تعداد رنگ به کار رفته در طرح و نوع دستگاه چاپ در قیمت نهایی شیرینگ اثر گذار است.

برای دریافت قیمت دقیق تولید و زمان تحویل بار و مشاوره درباره خرید رول شیرینگ و استعلام قیمت، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- آیا نایلون های شیرینگ تولید هالند پلاست قابلیت چاپ دارند؟ بله، قابلیت چاپ تا ۶ رنگ بر روی نایلون ‌های شیرینگ وجود دارد.

2-  هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد.

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ، تولید کننده نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ پک، پلاستیک شیرینگ مشهد، نایلون شیرینگ چیست، خرید نایلون شیرینگ، انواع نایلون شیرینگ، فروش نایلون شیرینگ حرارتی، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، رول شیرینگ حرارتی، قیمت رول شیرینگ حرارتی، فروش رول شیرینگ تهران، شیرینگ حرارتی بسته بندی، فروش رول شیرینگ اصفهان، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، شیرینگ حرارتی بسته بندی، پلاستیک شیرینگ حرارتی، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، طرز استفاده از پلاستیک حرارتی، پلاستیک بسته بندی شیرینگ حرارتی، خرید پلاستیک شیرینگ حرارتی، پلاستیک شیرینگ حرارتی اصفهان، پلاستیک حرارتی ضخیم، قیمت پلاستیک حرارتی، تولید کننده نایلون شیرینگ در مشهد، تولید نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ حرارتی، تولید کننده نایلون شیرینگ در تبریز، شرکت های تولید کننده نایلون شیرینگ، تولید کنندگان نایلون شیرینگ

2 نظر ارسال شده

  • عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان هالند پلاست
    رئوفی هستم از شرکت ممتاز رضوی
    میخواستم بدونم که مجموعه شما تا به حال در زمینه تولید نایلون شیرینگ کنسرو سابقه ای داشته یا نه و اگر نمونه کاری دارین ما برای مشاهده و انجام تست های مربوطه مزاحم شما بشیم. ممنون میشم اطلاع بدین

    • سلام وقت بخیر
      متشکرم جناب رئوفی
      بله تولید نایلون شیرینگ به میزان زیاد و برای انواع مختلف محصولات از جمله شیرینگ شل آب معدنی، دوغ، کمپوت، کنسرو و… انجام دادیم.
      لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید برای ثبت سفارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *