ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون و سلفون بسته بندی عسل

زمان مطالعه: 4 دقیقه عسل از جمله مقوی ترین و قدیمی ترین خوراکی های بشر است که تاکنون محبوبیت خود را حفظ کرده است. در جامعه مدرن امروزی که بسته بندی نقش مهمی در میزان بازاریابی فروش پیدا کرده، بسته بندی مواد غذایی و محصولات به صورت یک بار مصرف از لحاظ بهداشتی و اقتصادی بسیار به صرفه و ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

عسل از جمله مقوی ترین و قدیمی ترین خوراکی های بشر است که تاکنون محبوبیت خود را حفظ کرده است. در جامعه مدرن امروزی که بسته بندی نقش مهمی در میزان بازاریابی فروش پیدا کرده، بسته بندی مواد غذایی و محصولات به صورت یک بار مصرف از لحاظ بهداشتی و اقتصادی بسیار به صرفه و مورد استقبال است. بسته بندی عسل نیز از مواردی است که طرفداران زیادی دارد.

برای بسته بندی عسل می توان بسته بندی های کوچک یک نفره، دو نفره و یا هر ابعاد دلخواه با جنس نایلون و سلفون تولید کرد. برای اطلاع از مشخصات و قیمت انواع بسته بندی عسل اعم از پاکت و نایلون و ساشه بسته بندی عسل با ما همراه باشید.

بسته بندی عسل

اغلب بسته بندی های عسل که در فروشگاه های مواد غذایی و … می توان مشاهده کرد نمونه های ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و شیشه ای است. در هالند پلاست ما قادر به تولید انواع بسته بندی شیشه ای و پلاستیکی نیستیم.

بلکه جایگزین های ارزان تر و آسان مصرف تری نسبت به ظروف پلاستیکی که بر اساس مواد اولیه پلیمری انعطاف پذیر، تولید می شوند را تولید و به دست مشتری و مصرف کننده می رسانیم.

این نوع بسته بندی ها قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی دارند. در ادامه مطلب به بررسی انواع بسته بندی عسل بر اساس بسته بندی های انعطاف پذیر خواهیم پرداخت.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع بسته بندی عسل بر پایه فیلم های پلیمری

همانطور که در بالا به آن نیز اشاره شد برای تولید بسته بندی عسل از متریال و مواد مختلفی می توان استفاده کرد که برخی از فیلم های پلیمری که در تولید این بسته بندی ها بکار می رود شامل موارد زیر است:

  1. نایلون یا پلی اتیلن
  2. سلفون یا پلی پروپیلن شامل OPP,BOPP,CPP
  3. متالایز 
  4. فویل آلومینیوم
  5. پلی استر

روش های بسته بندی عسل

می توان این بسته بندی ها را با توجه به گرایش بازار و مخاطب در انواع و اشکال مختلف تولید نمود در زیر 3 نوع از این بسته بندی ها را بیان خواهیم کرد:

  1. بسته بندی عسل تک نفر یا ساشه ای
  2. پاکت سه طرف دوخت
  3. بسته بندی عسل موم دار با نایلون

1- ساشه عسل؛ بسته بندی های تک نفره

در تعریف ساشه می توان گفت که به هر نوع بسته بندی تک نفره، ساشه ای یا ساشه گفته می شود. همانطور که از نامش پیدا است این نوع بسته بندی به صورت تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد. بسته بندی مواد عذایی تک نفره مورد استفاده برای عسل در اکثر موارد به صورت مدادی یا معمولی همانند سس های تک نفره کچاپ تولید می شود.

بهترین روش تولید این بسته بندی های یک نفره عسل به صورت ۴ لایه است که در اکثر موارد با استفاده از متالایز، پلی استر، پلی اتیلن و CPP طراحی و تولید می شود. این نوع بسته بندی عسل استفاده از این ماده غذایی را راحت کرده و برای استفاده در هتل ها و رستوران ها کاربرد دارد.

2- پاکت بسته بندی عسل

این بسته بندی آسان مصرف ترین نوع استفاده از عسل بسته بندی است. در واقع به جای استفاده از ظروف یکبار مصرف شیشه ای و پلاستیکی، برای بسته بندی زیتون، عسل و … می توان از پاکت های بسته بندی همراه با سوپاپ استفاده کرد. همانطور که ذکر شد این نوع بسته بندی بسیار آسان مصرف بوده و همراه با قیمت مناسب دارای مقاومت و چاپ پذیری بسیار بالایی نیز هست.

این پاکتها را به صورت پاکت سه طرف دوخت، پاکت ته کاست، پاکت بغل کاست، پاکت باکس پوچ، زیپ کیپ، رگال دار، یک رو شفاف و … تولید نمود. در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید پاکت های بسته بندی وجود ندارد و مشتری ها می توانند هر نوع سفارش سازی اختصاصی را با توجه به نیاز روی بسته بندی مورد نیاز خود به ما اعلام کنند.

3- نایلون بسته بندی عسل موم دار

برای بسته‌بندی عسل‌های موم دار از نایلون های ساده و بهداشتی استفاده می شود زیرا در تماس مستقیم با عسل قرار دارد. این نایلون ها در ابعاد مختلف و متناسب با ابعاد موم تولید می شوند. در این روش برای هر لایه موم یک لایه پلاستیک ساده قرار می گیرد که به علت تماس مستقیم با عسل باید تمامی موارد بهداشتی مورد اهمیت قرار بگیرد.

طراحی و چاپ

هالند پلاست با استفاده از به روز ترین دستگاه های تولید و چاپ، قادر به چاپ و تولید انواع بسته بندی عسل از جمله ساشه با بهترین قیمت و کیفیت است. چاپ به روش هلیو و فلکسو با بهترین کیفیت از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. 

هزینه طراحی و چاپ به طور مستقیم به تعداد رنگ های موجود در تصویر یا طرح مشتری بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق چاپ و تولید باید طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی، هزینه دقیق چاپ اعلام گردد.

تولید انواع بسته بندی عسل در تمام ابعاد و ضخامت

همانطور که به آن اشاره کردیم انواع مختلف بسته بندی برای این محصول وجود دارد. در هالند پلاست ما امکان تولید همه نوع و در هر سایز و ابعاد سفارشی شما را داریم. اینکه در هر کیلو چه تعداد پاکت وجود دارد بستگی به ابعاد و ضخامتی دارد که شما از ما درخواست تولید آن را دارید. در صورتی که با توجه به نوع محصول و حجم آن، نمی دانید از چه ابعاد و ضخامتی استفاده کنید پیشنهاد می شود با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت تولید نایلون و سلفون عسل

قیمت تولید این محصول بطور مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز شما و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق تولید، با کارشناسان فروش ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید. با توجه به نوسانات قیمت ارز و تاثیر آن بر قیمت مواد اولیه پتروشیمی قادر به درج لیست قیمت دقیق در وب سایت نیستیم.

سوالات متداول شما

1- در هالند پلاست برای بسته بندی عسل از چه جنسی استفاده می شود؟ نایلون، سلفون، متالایز، پلی استر، فویل آلومینیوم

2- آیا بر روی این محصول چاپ نیز زده می شود؟ هالند پلاست با استفاده از به روز ترین دستگاه های تولید و چاپ، قادر به چاپ و تولید انواع بسته بندی عسل از جمله ساشه با بهترین قیمت و کیفیت است. چاپ به روش هلیو و فلکسو با بهترین کیفیت از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *