ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون بسته بندی نمک

زمان مطالعه: 3 دقیقه نمک پر مصرف ترین ادویه دنیا می باشد که دارای بسته بندی های مختلف و گوناگونی است. از انواع بسته بندی نمک می شود به قوطی نمک، سلفون نمک و نایلون نمک اشاره کرد. در این مطلب به معرفی کامل مورد سوم و نکاتی در مورد خرید، قیمت تولید و چاپ نایلون بسته بندی نمک ...

قیمت نایلون بسته بندی نمک، چاپ سلفون نمک، قیمت سلفون نمک، خرید سلفون نمک، تولید سلفون نمک، قیمت پاکت نمک، پاکت بسته بندی نمک، سلفون بسته بندی نمک، نایلون بسته بندی نمک
3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نمک پر مصرف ترین ادویه دنیا می باشد که دارای بسته بندی های مختلف و گوناگونی است. از انواع بسته بندی نمک می شود به قوطی نمک، سلفون نمک و نایلون نمک اشاره کرد. در این مطلب به معرفی کامل مورد سوم و نکاتی در مورد خرید، قیمت تولید و چاپ نایلون بسته بندی نمک خواهیم پرداخت. پس تولید کنندگان نمک این مطلب را از دست ندهید زیرا در پایان اطلاعاتی را کسب می کنید که می توانید یک خرید مطمئن و دقیق داشته باشید.

نایلون بسته بندی نمک

نایلون بسته بندی نمک ارزان ترین نوع بسته بندی نمک که اغلب برای بسته بندی های با وزن بالا مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون نمک اکثرا در رنگ های سفید و شیری تولید می شوند و در بیشتر موارد برای راحتی مشتریان و سهولت در حمل و نقل به صورت دسته دار ساخته می شود.

تفاوت نایلون نمک با سلفون نمک

  1. نایلون دارای رنگ مات تری است.
  2. نایلون چاپ پذیری کمتری نسبت به سلفون دارد.
  3. قیمت نایلون نسبت به نمونه های سلفونی پایین تر است.
  4. نایلون برای بسته بندی با وزن بالا و سلفون برای بسته بندی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید نایلون نمک

گروه کارخانجات هالند پلاست با رعایت تمام نکات بهداشتی قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی نمک مانند سلفون و نایلون نمک می باشد. به همین جهت برای شرکت های تولید کننده نمک، تولید نایلون بسته بندی نمک با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید به صورت تضمینی انجام می شود. همچنین تمامی سفارشات مشتریان عزیز با هر سایز و ضخامتی پذیرفته می شود و هالند پلاست هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ ندارد. مجموعه هالند پلاست قادر به تولید و چاپ انواع بسته بندی نمک یکبار مصرف، بسته بندی نمک صادراتی، بسته بندی نمک دریا، بسته بندی نمک تک نفره، بسته بندی نمک خوراکی و غیره می باشد.

طراحی و چاپ نایلون بسته بندی نمک

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع پلاستیک بسته بندی نمک هستیم از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید نمک، چاپ نایلون نمک را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم. همچنین در مجموعه ما علاوه بر چاپ پلاستیک های بسته بندی، طراحی بسته بندی هم نیز پذیرفته می شود.

استعلام قیمت و خرید

قیمت نایلون نمک، همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون نمک و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ نایلون نمک چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

3- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل بار به عوامل مختلفی مانند میزان سفارش و ترافیک خط تولید بستگی دارد. اما به طور معمول بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

4- نایلون نمک در چه ابعادی قابل تولید است؟ این پلاستیک در مجموعه هالند پلاست با توجه به درخواست مشتریان تولید می شود و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سایز و ابعاد و ضخامت نداریم. هالند پلاست قادر به تولید انواع بسته بندی نمک یکبار مصرف، بسته بندی نمک صادراتی، بسته بندی نمک دریا، بسته بندی نمک تک نفره، بسته بندی نمک خوراکی و غیره می باشد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *