ارتباط با ما 0915-2100-901

سلفون و نایلون بسته بندی تخمه

زمان مطالعه: 6 دقیقه خشکبار از جمله مواد غذایی است که شرایط نگهداری ویژه ای می طلبد که عدم نگهداری در شرایط مناسب باعث فساد و از دست رفتن ارزش غذایی آن می گردد. رطوبت، نور خورشید و گرما باعث فساد زودرس، تغییر عطر و طعم، کرم خوردگی و نم زدگی خشکبار می شود. با استفاده از یک بسته ...

6 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

خشکبار از جمله مواد غذایی است که شرایط نگهداری ویژه ای می طلبد که عدم نگهداری در شرایط مناسب باعث فساد و از دست رفتن ارزش غذایی آن می گردد. رطوبت، نور خورشید و گرما باعث فساد زودرس، تغییر عطر و طعم، کرم خوردگی و نم زدگی خشکبار می شود. با استفاده از یک بسته بندی مناسب می توان شرایط مناسبی را جهت نگهداری این دانه های ارزشمند فراهم کرد. به این منظور می توان برای بسته بندی تخمه از نایلون، سلفون و پاکت استفاده نمود. برای اطلاع از قیمت چاپ و تولید انواع بسته بندی تخمه این صفحه از وبسایت هالند پلاست را مطالعه نمایید.

انواع بسته بندی تخمه و مغز تخمه

به طور کلی برای بسته بندی تخمه دو نوع پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد که در زیر به بیان آنها خواهیم پرداخت.

  1. نایلون بسته بندی ساده و شفاف برای مصارف شخصی یا فروشگاهی
  2. بسته بندی سلفونی با قابلیت چاپ پذیری و مقاومت بسیار بالا برای صادرات
پلاستیک بسته بندی تخمه

نایلون بسته بندی

بسیاری از خشکبار فروشی ها، فروشگاه های مواد غذایی و … که محصولات خوراکی خود را به صورت کیلویی می فروشند، نیاز به بسته بندی های نایلونی (پلی اتیلنی) برای بسته بندی محصول و فروش به مشتری دارند.

اغلب این نایلون ها با اصطلاح نایلون خیاری در بین عموم مردم شناخته شده هستند.

علاوه بر آن، سفارشات خانگی هم از این نوع بسته بندی استفاده زیادی می کنند. به دلیل اینکه بر خلاف سفارشات صنعتی، بسته بندی های خانگی محدود بوده و به علت حجم پایین سفارش از قیمت کمتری نیز برخوردارند.

نایلون تخمه کیلویی

سلفون تخمه

نه تنها تولیدات خشکبار بلکه هر کارخانه صنایع غذایی نیاز به یک لفاف بسته بندی اغلب از جنس سلفون برای بسته بندی محصولات تولیدی خود دارد.

جنس این سلفون ها شامل opp، bopp، cpp و متالایز (ورقه نازک آلومینیومی) هستند. از opp لمینت با cpp برای محصولات با مقاومت بالاتر و استحکام دوخت بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد. مانند بسته بندی ماکارانی، چیپس و پفک، حبوبات، قند و شکر و … .

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

سلفون بسته بندی تخمه که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید تشکیل شده از یک لایه متالایز در داخل، یک لایه opp و یک لایه cpp از بیرون برای افزایش ضخامت، دوخت پذیر و چاپ پذیری بهتر می باشد. برای کاهش هزینه می توان تعداد لایه ها را کاهش داد.

تولیدی بسته بندی تخمه

پاکت زیپ دار خشکبار

اگر محصول خریداری شده بسته بندی خوبی نداشته باشد با باز کردن درب بسته بندی، هوا و رطوبت به درون آن وارد شده و به باقیمانده محتویات آسیب می رساند.

برای جلوگیری از بروز این مشکل بهترین راه حل استفاده از پاکت زیپ دار خشکبار و تخمه است. استفاده از نایلون های زیپ دار همچنین گزینه مناسبی جهت نگهداری خشکباری است که به صورت فله خریداری شده اند.

پاکت به عنوان یک بسته بندی لوکس برای بسته بندی مواد غذایی شناخته شده است از همین رو برای سفارشات صادراتی به کشور های اروپایی و آمریکایی از این نوع بسته بندی استفاده می شود.

بسته بندی تخمه زیپدار

بسته مغز تخمه

مغز تخمه به علت حجم کمی که دارد، دارای بسته بندی با ابعاد کوچک تری است. یکی دیگر از نکات مورد اهمیت در بسته بندی مغزیجات ماندگاری آن است. زیرا تخمه از غلاف خود بیرون کشیده شده است و طول عمر آن کمتر می شود.

بنابراین برای اینکه محصول غذایی تازه به دست مصرف کننده انتقال پیدا کند پیشنهاد می شود که در فرآیند تولید، از یک لایه متالایز برای ماندگاری بیشتر و در امان ماندن از نور خورشید استفاده شود.

بسته بندی مغز تخمه

اهمیت کیفیت چاپ و طراحی در بازده فروش

امروزه در هر فروشگاه مواد غذایی که پا بگذارید می توانید تخمه بسته بندی شده با طعم های گوناگون را مشاهده کنید.

در این موارد تنها روش برای بازده بالا و خوب در فروش بعد از کیفیت محصول تولیدی، استفاده از یک بسته بندی با کیفیت همراه با چاپ و طراحی مناسب است.

حتی می توان برای این فروشگاه ها نایلون فروشگاهی چاپ دار اختصاصی نیز تولید نمود که خشکبار خریداری شده را درون آن قرار دهند.

بسته بندی متالایز تخمه

چاپ پلاستیک بسته بندی تخمه

 جهت حفظ اصول بهداشتی و برای این که مواد چاپ در تماس مستقیم با ماده غذایی نباشد، چاپ نایلون خشکبار به صورت لمینت و دو لایه صورت می گیرد. لایه زیرین که مستقیما با خشکبار تماس دارد از جنس CPP و شفاف بوده و به وسیله لایه ای رنگی و چاپ شده از سلفون OPP پوشانده می شود.

در شرکت هالند پلاست کیفیت تولید و چاپ سلفون به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه می گردد و همینطور برای بازده بالاتر طراحی بسته بندی  محصولتان می توانید از کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید بسته بندی خشکبار و تخمه در هالند پلاست

در تولید بسته بندی های غذایی مهم ترین نکته، استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک است. از نکات با اهمیت دیگر در تولید پاکت بسته بندی تخمه به شفافیت جنس، کیفیت دوخت و استحکام بالا می توان اشاره کرد.در هالند پلاست تمام این موارد رعایت شده و بنا به سلیقه و درخواست مشتری به صورت شفاف، متالایز، پشت صدفی و پشت متالایز تولید می شوند. 

سلفون شفاف تخمه

ابعاد و ضخامت پلاستیک بسته بندی تخمه

ابعاد و ضخامت پلاستیک بسته بندی تخمه و خشکبار از موارد کاملا انتخابی و سفارشی بنا به نیاز مشتری است. باید اشاره کنیم که در هالند پلاست امکان تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها وجود دارد و هیچ گونه محدودیتی از این بابت نداریم.

سلفون متالایز تخمه

قیمت پلاستیک بسته بندی خشکبار

از نکات مهم در هنگام خرید نایلون بسته بندی تخمه علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب آن است. همواره خرید عمده این محصول از نظر قیمت بسیار به صرفه تر است و با قیمت های مناسب و اقتصادی به فروش می رسد.

خرید نایلون بسته بندی تخمه به قیمت عمده از نکاتی است که خیلی از خریداران به آن اهمیت می دهند. 

به طور کلی، قیمت روز این محصول با توجه به ابعاد و سایز، کیفیت طراحی و چاپ، قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، نوع کارایی و دیگر عوامل تعیین می گردد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید و استعلام قیمت با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- برای بسته بندی تخمه چه روش هایی وجو دارد؟ به طور کلی برای بسته بندی تخمه دو نوع پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد،نایلون بسته بندی ساده و شفاف برای مصارف شخصی یا فروشگاهی و دیگری بسته بندی با قابلیت چاپ پذیری و مقاومت بسیار بالا برای صنایع تولیدی برای پخش عمده

2- آیا امکان چاپ بر روی نایلون بسته بندی تخمه هم وجود دارد؟ بله نایلون بسته بندی تخمه را می توان با چاپ با کیفیت و طراحی زیبا و خلاقانه چاپ انواع تصاویر و متون و … به صورت full hd از 1 تا 8 رنگ انجام داد.

نایلون بسته بندی، چاپ نایلون بسته بندی، قیمت نایلون بسته بندی، بسته بندی تخمه، انواع نایلون بسته بندی، قیمت سلفون بسته بندی کیلویی، نایلون های بسته بندی، قیمت چاپ روی نایلون بسته بندی، نایلون بسته بندی خشکبار، فروش پلاستیک بسته بندی، قیمت نایلون سلفون، پاکت تخمه، بسته بندی تهران، سلفون پاکتی شفاف، قیمت سلفون کیلویی، نایلون بسته بندی زیپ دار، نایلون بسته بندی کوچک، کیسه بسته بندی، پاکت بسته بندی، چاپ پلاستیک بسته بندی، طراحی سلفون بسته بندی، فروش عمده پلاستیک بسته بندی، بسته بندی پلاستیکی شفاف، مرکز پخش نایلون بسته بندی، نایلون ساده، چاپ سلفون بسته بندی، نایلون بسته بندی رولی، نایلون بسته بندی طرحدار، نایلون بسته بندی بزرگ، قیمت نایلون بسته بندی،            

2 نظر ارسال شده

  • سلام روزتون بخیر و شادی
    حکیمی هستم مدیر فروش و تبلیغات شرکت خشکبار روشن. ما برای صادرات تخمه و پسته به عراق سلفون متالایز با 4 رنگ چاپ هلیو با برند شرکت خودمون لازم داریم. 2.5 تن در ماه که به صورت اتومات این میزان تجدید سفارش میشه اگه از محصول راضی باشیم.
    شرایط همکاری و عقد قرارداد رو بگید در ضمن قیمت رو چون تعداد بالاست با تخفیف اعلام بفرمایید.

    • سلام ممنونم روز شما هم بخیر جناب حکیمی
      قیمت ها خیلی نوسان داره اما قطعا هرچه میزان سفارش بالاتر بره از تخفیفات بیشتری هم برخوردار میشید. برای راهنمایی و اطلاعات در مورد نحوه همکاری و ثبت سفارش لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. در تمام صفحات سایت شماره ها درج شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *