ارتباط با ما 0915-2100-901

طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی زرشک

زمان مطالعه: 5 دقیقه زرشک یکی از محصولات صادراتی ایران است که دما، نور، رطوبت و قرار گرفتن طولانی مدت در هوای آزاد روی کیفیت آن تاثیرگذار است. صادرات زرشک امروزه بعنوان یک بازار پر بازده و با سود بالا در کشور مطرح است. برای صادرات موفق این محصول توجه به کیفیت کشت و انجام بسته بندی مناسب برای ...

5 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

زرشک یکی از محصولات صادراتی ایران است که دما، نور، رطوبت و قرار گرفتن طولانی مدت در هوای آزاد روی کیفیت آن تاثیرگذار است. صادرات زرشک امروزه بعنوان یک بازار پر بازده و با سود بالا در کشور مطرح است. برای صادرات موفق این محصول توجه به کیفیت کشت و انجام بسته بندی مناسب برای صادرات از اهمیت زیادی برخوردار است. در این صفحه از وبسایت به بیان انواع پلاستیک بسته بندی زرشک می پردازیم.

روش های بسته بندی زرشک و نکات مهم در بسته بندی

همانطور که می دانید زرشک هم مانند دیگر اقلام خشک و صادراتی چون خشکبار با قرار گرفتن در برابر دما، نور، رطوبت و هوای آزاد در طولانی مدت کیفیت خود را از دست می دهد لذا باید در انتخاب نوع بسته بندی توجه زیادی نمود.

بسته بندی باید به گونه ای باشد که از محصول در برابر فشار و حرارت و رطوبت محافظت نماید. همچنین بسته بندی طوری باشد که هوا به داخل آن وارد نشود، چرا که اکسیژن روی طعم و طراوت زرشک تاثیر می گذارد.

در کنار رعایت تمام این فاکتور ها که به روی کیفیت محصول تاثیر می گذارد، طراحی بسته بندی و شکیل بودن آن نیز اهمیت ویژه ای دارد. به خصوص برای زرشک صادراتی، جلوه و ظاهر بسته بندی نقش بسیار زیادی در فروش محصول ایفا می کند. 

انواع بسته بندی های قابل استفاده برای زرشک که از دسته بسته بندی های غذایی نیز محسوب می شود شامل ظروف پلاستیکی یکبار مصرف، بسته بندی های پاکتی صادراتی، جعبه های بسته بندی، ظروف بسته بندی شیشه ای و پلاستیک بسته بندی ( نایلون، سلفونی، opp ، cpp و … ) است. ما در هالند پلاست قادر به تولید انواع بسته بندی های پلاستیکی و بر پایه مواد اولیه پلیمری هستیم که در ادامه به ممعرفی آنها خواهیم پرداخت.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع پلاستیک بسته بندی زرشک

همانطور که در بالا نیز گفته شد در هالند پلاست ما بسته بندی های پلاستیکی زرشک را در تمام ابعاد و انواع سفارشی تولید می کنیم. انواع پلاستیک بسته بندی زرشک عبارت است:

  1. بسته بندی های نایلون و بسته بندی سلفون ساده: بسته بندی های نایلونی و سلفونی جزء رایج ترین بسته بندی های غذایی هستند. این نوع پلاستیک بسته بندی مواد غذایی به دلیل مقاوم و ارزان بودن بیش از هر بسته بندی دیگری در بازار مورد استفاده قرار می گیرد. نایلون و سلفون را می توان هم به صورت چاپ دار و هم بدون چاپ برای بسته بندی زرشک به کار برد. البته نوع بدون چاپ بیشتر مناسب تولیدکنندگان محلی یا خانگی زرشک است این بسته بندی ها همانطور که ذکر شد استحکام بالایی داشته و می تواند از محصول در برابر ضربه و فشار تا حد زیادی محافظت کند.
  2. بسته بندی های بر پایه cpp ، opp و bopp : از این نوع سلفون با دوخت ها و ضخامت های متنوع همراه با سفارش سازی های خاص می توان بسته بندی های بسیار متنوع تولید کرد. این لفاف های بسته بندی با استفاده از مواد اولیه پلیمری و برخی دیگر از فیلم های بسته بندی تولید، چاپ و لمینت می شود.
  3. پاکت زیپ دار و پنجره دار: این گزینه هم می توانند انتخاب خوبی برای بسته بندی زرشک باشد. پاکت ها در انواع شفاف، متالایز و کرافت تولید می شوند. بسته بندی پاکتی زرشک بهتر است از نوع پنجره دار باشد چرا که زرشک محصولی است که مرغوبیت آن را از روی رنگ می توان تشخیص داد. بنابراین، وجود روزنه ای برای دیدن محصول داخل بسته بندی می تواند به فروش بیشتر آن کمک کند. این نوع در حقیقت آسان مصرف ترین نوع و شکیل ترین نوع بسته بندی نیز هست. در انواع پاکت ایستاده، باکس پوچ، سه طرف دوخت، بغل کاست و … قابل تولید است.
  4. بسته بندی های صادراتی: در این نوع بسته بندی اولین نکته ای که حتما باید به آن توجه داشت بازار هدف یا همان کشور و شهر مورد نظر برای صادرات است. به عنوان مثال بسته بندی های خیلی خاص برای برخی کشورهای  خاورمیانه فروشی زیادی نداشته اما بلعکس در کشورهای اروپایی استقبال زیادی می شود.

تولید پلاستیک بسته بندی مواد غذایی در تمام ابعاد در هالند پلاست

در هالند پلاست هیچ محدودیتی برای تولید انواع بسته بندی های سفارشی مواد غذایی وجود ندارد. هر نوع سفارشی سازی در سایز، ضخامت، ابعاد و چاپ را بصورت تضمینی انجام می دهیم. پس مشتری عزیز می تواند بدون هیچ محدودیتی با توجه به نیازی که دارد سفارش مورد نظر خود را ثبت کند.

سفارشی سازی های قابل اجرا بر روی بسته بندی های پلاستیکی زرشک

با توجه به اینکه بهترین و شیک ترین انواع بسته بندی های زرشک همین انواع پلاستیکی و بر پایه پلیمر است پس قاعدتا اجرای انواع سفارشی سازی بر روی آن امری طبیعی و مورد نیاز است. از جمله سفارشی سازی ها برو روی این بسته بندی ها شامل تعبیه پنجره شفاف با اشکال هندسی یا اشکال اختصاصی، تولید بصورت زیپ کیپ آسان باز شو برای استفاده آسان و امکان باز و بسته کردن راحت درب بسته بندی، قرار دادن دسته برای بسته بندی های سنگین وزن، تولید با استفاده از کاغذ کرافت، تولید پاکت رگال دار (کلاه مکزیکی و سوراخ دار ساده) و تعبیه پرفراژ و نقطه برش بر وری بسته بندی ها است.

انواع تولیدات پلیمری مناسب برای بسته بندی زرشک

  1. پاکت کرافت
  2. سلفون چسبدار
  3. پلاستیک وکیوم
  4. نایلون زیپ کیپ
  5. سلفون متالایز
  6. سلفون شفاف
  7. سلفون چاپدار
  8. سلفون صدفی
  9. نایلون ساده

روش های طراحی و چاپ پلاستیک بسته بندی زرشک

خط تولید هالند پلاست با استفاده از مجرب ترین کارشناسان طراحی و همچنین بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های تولید و چاپ قادر به ارائه تمامی متد های چاپی موجود بر روی پلاستیک با کیفیت تضمینی است. قیمت چاپ با توجه به حجم سفارش، تعداد رنگ و هزینه ساخت کلیشه متغیر است.

البته لازم است به این نکته اشاره شود که چاپ لفاف بسته بندی زرشک به طور معمول به صورت فلکسو یا هلیو تا ۶ رنگ انجام می شود. اما یکی از انواع چاپ هایی که تاثیر به سزایی در زیبایی بسته بندی شما دارد، چاپ طلاکوب است. طلاکوب کردن لوگو باعث می شود تا امکان اصیل بودن برند و محصول شما حفظ شود.

قیمت و هزینه های تولید

برای به حداقل رساندن هزینه ها می توان از بسته بندی های نایلونی ساده بدون چاپ یا بسته بندی های پاکتی از پیش تولید شده استفاده کرد. همچنین می توان از بسته بندی های bopp یا opp که تنها نیاز به یک طرف دوخت و بسته بندی دارد مثل بسته بندی چیپس، استفاده کرد. با نازک کردن بسته بندی هم می توان قیمت را تا حدودی کاهش داد.

اما باید گفت که هزینه تولید پاکت های پلاستیکی با توجه به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی، مشخصات مورد نیاز شما و تعداد رنگ های چاپی مشخص می شود. به دلیل اینکه مواد پتروشیمی مرتبا در بازار بورس در حال نوسان قیمتی است لذا نمی توان قید را در سایت درج کرد. برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش از طریق صفحه تماس با ما ارتباط بر قرار کنید.

سوالات متداول

1- انواع پلاستیک بسته بندی زرشک را که در هالند پلاست تولید می شود چیست؟ بسته بندی های نایلون و سلفون ساده و شفاف، بسته بندی های سلفونی بر پایه cpp و opp ، پاکت زیپ دارو پنجره دار، پاکتهای بسته بندی صادراتی

2- برای خرید پلاستیک بسته بندی زرشک از هالند پلاست چگونه باید اقدام نمود؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *