ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت سلفون لب چسب دار

زمان مطالعه: 4 دقیقه سلفون جزء پرکاربردترین محصول تولیدی کارخانجات پلاستیک جهت بسته بندی است. در خانواده بزرگ سلفون ها، سلفون لب چسب دار طرفداران زیادی در امر بسته بندی دارد. این سلفون به دلیل داشتن ویژگی های یک بسته بندی مناسب و ایده آل از محبوبیت خاصی در میان صنایع مختلف برخوردار است. در این صفحه از هالند ...

4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سلفون جزء پرکاربردترین محصول تولیدی کارخانجات پلاستیک جهت بسته بندی است. در خانواده بزرگ سلفون ها، سلفون لب چسب دار طرفداران زیادی در امر بسته بندی دارد. این سلفون به دلیل داشتن ویژگی های یک بسته بندی مناسب و ایده آل از محبوبیت خاصی در میان صنایع مختلف برخوردار است. در این صفحه از هالند پلاست به معرفی کامل این محصول و نکاتی راجع به شرایط تولید، چاپ، فروش و قیمت سلفون لب چسب دار خواهیم پرداخت.

سلفون چسب دار چیست؟

یکی از انواع سلفون بسته بندی است که کاربرد زیادی در صنعت برای بسته بندی دارد. معمولا از سلفون لب چسب برای بسته بندی کالاهای سنگین وزن استفاده نمی شود. اما در هر صورت باید از انعطاف و کشسانی مناسبی برخوردار بوده و به آسانی دچار ترک، سوراخ و پارگی نشود. این پلاستیک جزء پر مصرف ترین انواع پلاستیک بسته بندی است.

مزایای استفاده از سلفون لب چسب

  1. محافظت محصول در برابر گرد و غبار، رطوبت، گرما و سایر عوامل محیطی
  2. شفافیت و براقیت سلفون (جلوه خاصی به محتویات درون خود داده و بر چشمگیری و جلب نظر مشتری می افزاید)
  3. مناسب بودن قیمت این سلفون نسبت به سایر انواع بسته بندی
  4. چاپ پذیر بودن
  5. بهداشتی بودن
  6. نوعی بسته بندی شکیل که نمایانگر حسن سلیقه تولیدکننده در انتخاب بسته بندی است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

کاربرد پلاستیک لب چسب دار

یکی از معروف ترین نمونه هایی که می توان برای پلاستیک بسته بندی لبه چسب دار نام برد، پلاستیک CD است.

این نمونه دارای کاربرد های زیادی در انواع مشاغل است که نام بردن تمام آن ها امکان پذیر نیست. به طور مثال برای بسته بندی پیراهن، عطاری ها، خشکبار، غرفه های شیرینی و پاستیل و … از سلفون چسب دار پشت صدفی استفاده می شود.

یکی دیگر از کاربرد های بسیار وسیع سلفون لب چسب در شرایط کرونایی استفاده از آن به عنوان پلاستیک بسته بندی ماسک هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دیگر انواع سلفون ماسک بر روی لینک فوق کلیک کنید.

ویژگی های سلفون چسب دار

سه فاکتور خیلی مهم در بررسی کیفیت سلفون لبه چسب دار باید مد نظر قرار بگیرد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. کیفیت چسب
  2. شفافیت
  3. استحکام
1- کیفیت چسب

حتما تا حالا با پاکت های سی دی که دارای چسب بی کیفیت هستند و با یک بار، باز و بسته شدن خاصیت چسبندگی را از دست می دهند، برخورد کرده اید. این امر باعث نارضایتی زیاد مشتریان می شود. تولید کننده باید از چسب درجه یک استفاده کند که خاصیت چسبندگی آن از بین نرود. از طرفی با استفاده طولانی مدت فقط کمی چسبندگی آن کم شود. 

2- شفافیت

یکی از پر اهمیت ترین موارد در پاکت سلفون لب چسب، شفافیت زیاد و براقی است. با استفاده دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه نو و درجه یک می توان محصولی با کیفیت و شفافیت بالا تولید کرد.

شفافیت سلفون لب چسب باعث فروش بیشتر یک محصول می شود زیرا به خوبی درون پلاستیک قابل مشاهده است. البته در برخی موارد مشتریان علاقه به استفاده از سلفون چسب دار پشت صدفی دارند. همینطور خاصیت براقی آن باعث اغراق در جذابیت محصول درون آن می شود. 

3- استحکام

معمولا از این نوع سلفون بسته بندی برای کالاهای سنگین وزن استفاده نمی شود. اما در هر صورت باید از انعطاف و کشسانی مناسبی برخوردار بوده و به آسانی دچار ترک، سوراخ و پارگی نشود.

ابعاد تولید سلفون لب چسب دار

ابعاد تولید سلفون لب چسب دار، بستگی به نیاز و موارد استفاده شما دارد. کافیست ابعادی که نیاز دارید را به تولید کننده سلفون چسب دار ارجاع دهید.

در مجموعه هالند پلاست هیچ گونه مشکل و محدودیتی از نظر سایز و ضخامت تولیدی برای پلاستیک لبه چسب دار وجود ندارد. این سلفون ها قابل تولید در سایزبندی مختلف بوده و معمولا با ضخامت ۳۰ و ۴۰ میکرون تولید می شوند.

چاپ سلفون لب چسب دار

در هالند پلاست امکان چاپ سلفون چسبدار با طرح های دلخواه مشتری و با بروزترین دستگاه ها فراهم است. این کار با استفاده از دستگاه های چاپ تمام اتوماتیک انجام می گیرد. جنس این محصول سلفون bopp است که از قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند.

استعلام قیمت و خرید سلفون لب چسب دار

قیمت سلفون لبه چسب دار به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله عوامل اثر گذار در قیمت این نوع سلفون، ابعاد، ضخامت، نوع چاپ و تعداد رنگ های به کار رفته در آن است. همچنین یک نکته مهم دیگر در بحث قیمت سلفون چسب دار، قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی است که در قیمت نهایی محصول اثر می گذارد.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت سلفون لب چسب دار، با کارشناسان بخش فروش در هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- شرایط خرید اینترنتی سلفون چسب دار و خرید به صورت حضوری از هالند پلاست به چه صورت است؟ مراکز تولید و فروش سلفون لب چسب دار واقع در شهر های تهران، مشهد و اصفهان می باشد. اما امکان ارسال و تحویل سریع به سایر نقاط کشور هم فراهم می باشد. همچنین برای خرید به صورت اینترنتی می توانید از طریق شماره های صفحه تماس با ما، با کارشناسان هالند پلاست تماس حاصل فرمایید و یا از طریق پیام رسان های واتساپ و ایتا ازتباط برقرار کنید.

2- قیمت سلفون لب چسب دار چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به موارد متعددی مانند ابعاد، جنس، نوع طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد.

3- در چه ساعاتی می توان با کارشناسان فروش تماس گرفت؟ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب امکان تماس با شماره همراه را دارید ولی در صورت عدم پاسخگویی در ساعات غیر کاری در واتساپ درخواست خود را ثبت کنید.

سلفون چسب دار پشت صدفی، خرید سلفون چسب دار، پلاستیک لبه چسب دار، قیمت سلفون چسب دار مشهد، خرید اینترنتی سلفون چسب دار، تولید کننده سلفون چسب دار، مرکز فروش سلفون چسب دار در تهران، سلفون چسب دار ضخیم، قیمت سلفون لب چسب دار اصفهان، خرید سلفون لب چسب دار شیراز، تولیدی سلفون لب چسب دار مشهد، فروش سلفون لب چسب دار، تولید کننده سلفون لب چسب دار، پاکت سلفون لب چسب اصفهان، قیمت سلفون لبه چسب دار، پلاستیک بسته بندی لبه چسب دار

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *