ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید سلفون رگال دار

زمان مطالعه: 3 دقیقه سلفون به عنوان یکی از پر استفاده ترین مواد اولیه ها جهت بسته بندی شناخته شده که یکی از انواع محصولات قابل تولید با آن سلفون رگال دار است. این محصول در قسمت درب یا انتهای بسته بندی دارای قسمتی برش خرده به شکل کلاه مکزیکی یا سوراخ ساده است که امکان قرار گرفتن در ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سلفون به عنوان یکی از پر استفاده ترین مواد اولیه ها جهت بسته بندی شناخته شده که یکی از انواع محصولات قابل تولید با آن سلفون رگال دار است. این محصول در قسمت درب یا انتهای بسته بندی دارای قسمتی برش خرده به شکل کلاه مکزیکی یا سوراخ ساده است که امکان قرار گرفتن در رگال فروشگاه ها را به وجود می آورد. اگر شما هم قصد خرید سلفون رگال دار را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید زیرا نکاتی راجع به تولید، چاپ و قیمت این محصول بیان خواهد شد که به شما در یک خرید دقیق و عالی کمک می کند.

انواع سلفون رگال دار

رگال فقط برای تعداد محدودی از بسته بندی ها استفاده نمی شود، بلکه برای همه بسته بندی های تولید شده با مواد اولیه پلیمری قابل استفاده است. بعضی از محصولاتی که به صورت رگال دار تولید شده اند را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم :

  1. سلفون لب چسب رگال دار
  2. پاکت رگال دار
  3. پلاستیک زیپ کیپ رگال دار
  4. لفاف بسته بندی رگال دار

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع پلاستیک رگال دار

همانطور که  قبلا ذکر کردیم هر مدل بسته بندی پلاستیکی انعطاف پذیر امکان تولید به شکل رگال دار را دارد. به همین دلیل در اکثر بسته بندی ها که به صورت روزانه در حال مصرف آن ها هستیم رگال را ملاحظه می کنیم.

انواع پلاستیک رگال دار عبارتند از :

  1. پلی اتیلن (نایلون)
  2. پلی پروپیلن (سلفون – opp، bopp و cpp)
  3. پلی استر
  4. متالایز
  5. کاغذ صنعتی (گلاسه، تحریر و کرافت)

کاربردهای سلفون رگال دار شامل کاربرد آن در بسته بندی لباس، لوازم الکترونیکی، اکسسوری، لوازم گوشی، جواهرات، خوراکی جات و مغزی جات، بسته بندی اسکاچ و سیم ظرفشویی و … است.

رنگبندی سلفون رگال دار

در هالند پلاست هیچ محدودیتی از لحاظ رنگبندی در تولید انواع سلفون ها از جمله سلفون کیسه ای، رگال دار لب چسبدار و … وجود ندارد. به همین جهت می توانید هر طیف رنگبندی بسته بندی مورد نیاز خود را سفارش گذاری نمایید.

عموما رنگبندی های پایه سلفون عبارتند از:

  1. سلفون شفاف
  2. سلفون مات
  3. سلفون صدفی
  4. سلفون لمینت شده با متالایز (سلفون نقره ای)

جهت تولید سلفون ساده می توان برای لایه زیری از سلفون صدفی و برای لایه رو از سلفون شفاف استفاده نمود که به سلفون پشت صدفی معروف است. به طور کلی هر نوع سفارش سازی برای تولید سلفون ها پذیرفته می شود.

در پایین به برخی از پر مصرف ترین آنها اشاره شده است:

  1. سلفون پشت صدفی
  2. سلفون رگال صدفی
  3. سلفون پشت متالایز
  4. سلفون پنجره دار

طراحی و چاپ انواع سلفون ها

آن چیزی که یک بسته بندی را برای مشتری مانند یک عروس زیبا جلوه میدهد یک طراحی و چاپ عالی است. ما در هالند پلاست می توانیم از 1 الی 12  رنگ چاپ به صورت full hd با به کارگیری بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب عملیات چاپ بر روی انواع محصولات سلفونی به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه نماییم. 

برای اینکه چاپ روی یک بسته بندی حک شود از دو روش می توانیم استفاده کنیم. مورد اول از دستگاهایی که از کلیشه ژلاتینی استفاده می کنند کمک بگیریم. مورد دوم استفاده از دستگاهای رتوگراور یا همان هلیو که با سیلندر کار می کنند.

1- چاپ بسته بندی با کلیشه: تا بحال اکثر ما مهر های ژلاتینی را دیده ایم، کلیشه ژلاتینی هم دقیقا از جنس همان مٌهر ها است با این تفاوت که با کیفیت بالاتر و ابعاد بزرگتری تولید می شوند و طرح  ما روی این کلیشه ها حک می شود.

2- چاپ بسته بندی با سیلندر (هلیو): در روش قبلی طرح ما روی کلیشه حک میشد در این روش به وسیله لیزر روی لوله های فلزی طرح ما حک می شود و به وسیله دستگاه چاپ روی بسته بندی نقش می بندد.

سلفون های ساده رگال دار (لب چسب)، در بیشتر مواقع به صورت بدون چاپ تولید می شوند، اما به درخواست مشتریان عزیز امکان چاپ تک رنگ تا 12 رنگ با جزئیات کامل و خوانایی عالی در مجموعه هالند پلاست امکان پذیر می باشد.

تولید در همه ابعاد و ضخامت ها

گروه کارخانجات هالند پلاست با رعایت تمام استاندارد های جهانی قادر به تولید انواع بسته بندی های رگال دار می باشد. به همین جهت برای مجموعه های تولیدی که به این محصول نیاز دارند، تولید انواع نایلون و سلفون رگال دار، با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه درجه یک در همه ابعاد و ضخامت ها به صورت تضمینی انجام می شود.

استعلام قیمت و خرید سلفون رگال دار

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که در قیمت انواع سلفون ها اثر گذار است. همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش در قیمت نهایی تاثیر دارد.

برای آگاهی از قیمت روز و مشاوره جهت خرید سلفون رگال دار، شما می توانید با کارشناسان هالند پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید و مهمان مشاوره های رایگان ما باشید.

سوالات متداول

1- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

2- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *