ارتباط با ما 0915-2100-901

سلفون و نایلون بسته بندی اسکاچ

زمان مطالعه: 3 دقیقه در این مقاله می خواهیم به بررسی انواع بسته بندی اسکاچ بر اساس ماده اولیه نایلونی و سلفونی و ویژگی هایی که یک پلاستیک بسته بندی اسکاچ نیاز دارد بپردازیم و اطلاعات مفیدی در اختیار شما بگذاریم تا در صورتی که قصد ثبت سفارش چاپی یا شفاف این محصول را دارید یک خرید دقیق و ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در این مقاله می خواهیم به بررسی انواع بسته بندی اسکاچ بر اساس ماده اولیه نایلونی و سلفونی و ویژگی هایی که یک پلاستیک بسته بندی اسکاچ نیاز دارد بپردازیم و اطلاعات مفیدی در اختیار شما بگذاریم تا در صورتی که قصد ثبت سفارش چاپی یا شفاف این محصول را دارید یک خرید دقیق و بی دغدغه را داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی اسکاچ

لفاف های مختلفی برای اسکاچ و سیم ظرفشویی استفاده می شوند که برخی از پر مصرف ترین آنها عبارتند از :

  1. سلفون بسته بندی صدفی یا پشت صدفی
  2. نایلون و سلفون لب چسب دار شفاف و چاپ دار
  3. روکش سلفونی همراه با نقطه برش
  4. انواع لفاف های بسته بندی نایلونی

تولید و چاپ سلفون رگال دار پر استفاده ترین مدل بسته بندی اسکاچ و سیم ظرفشویی می باشد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تفاوت سلفون و نایلون برای بسته بندی اسکاچ

بسته بندی های سلفونی و نایلونی از لحاظ کاربردی تفاوت چندانی ندارند اما بسته بندی های سلفونی شفافیت و استحکام بیشتری نسبت به بسته بندی های نایلونی دارند. سلفون ترس تک لایه به صورت پاکت شده یا رولی رایج ترین روش بسته بندی اسکاچ می باشد.

در طرف مقابل بسته بندی نایلونی (پلی اتیلنی) است که برای بسته بندی اسکاچ مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قیمت مناسب و مقاومت خوبی نیز است و مصرف بسیار بالایی هم دارد. این مدل بسته بندی اغلب به صورت چاپ دار یا بدون چاپ پاکت شده تولید می شود و بعد از پر شدن، قسمت درب آن دوخت می خورد.

پاکت بسته بندی

پر استفاده ترین نوع پاکت برای بسته بندی اسکاچ، پاکت های ته کاست یا همان ایستاده است، انواع دیگر پاکت ها عبارتند از :

  1. پاکت سه طرف دوخت
  2. پاکت ته کاست ایستاده
  3. پاکت مرکز دوخت (بغل کاست)
  4. پاکت فلت باتم (باکس پوچ سه طرف کاست)

اصلی ترین خصوصیت پاکت های بسته بندی، تنوع بسیار زیاد آنها است که باعث شده مشتری بتواند پاکت منحصر به فرد و خاص خودش را برای درخشیدن در غرفه فروشگاه ها تامین کند.

انواع سفارشی سازی ها

اغلب سفارش سازی ها رایج عبارتند از :

  1. رگال دار (کلاه مکزیکی و ساده)
  2. تعبیه زیپ کیپ
  3. کاست دار
  4. وکیوم
  5. دوخت اختصاصی

طراحی، تولید و چاپ انواع لفاف های بسته بندی

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع لفاف بسته بندی  است. از همین رو تمامی سفارشات مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی اسکاچ با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام وظیفه می شود.

در هالند پلاست تولید و چاپ سلفون و نایلون بسته بندی اسکاچ در هر ابعادی و با هر ضخامتی امکان پذیر است و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

خرید و استعلام قیمت

قیمت نایلون و سلفون بسته بندی اسکاچ همچون سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی اسکاچ و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- لفاف بسته بندی اسکاچ از چه متریالی است؟ پلاستیک بسته بندی اسکاج از دو ماده نایلون و سلفون تولید می شود که با توجه به ویژگی هایی که این دو دارند، مشتریان طبق نیاز خود یکی از آنها را برای بسته بندی محصول خود استفاده می کنند. اگر قصد خرید این محصول را دارید و نمیدانید که کدام نوع آن برای شما بهتر است می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

2- سلفون و نایلون بسته بندی اسکاچ را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دوخت خورده می توانیم تحویل دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *