ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ سلفون بسته بندی بستنی

زمان مطالعه: 3 دقیقه کیم و بستنی یکی از تنقلات پر طرفدار و محبوب است که در سراسر دنیا مشتریان بسیار زیادی دارد. از آنجایی که بستنی یک محصول لبنی است و احتمال فساد پذیری آن بسیار بالا است باید از یک بسته بندی مطمئن و باکیفیت برای آن استفاده کرد. سلفون بسته بندی بستنی و کیم یکی از ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کیم و بستنی یکی از تنقلات پر طرفدار و محبوب است که در سراسر دنیا مشتریان بسیار زیادی دارد. از آنجایی که بستنی یک محصول لبنی است و احتمال فساد پذیری آن بسیار بالا است باید از یک بسته بندی مطمئن و باکیفیت برای آن استفاده کرد. سلفون بسته بندی بستنی و کیم یکی از بهترین موارد برای بسته بندی این محصول است که در انواع مختلفی تولید می شود. در ادامه با انواع بسته بندی بستنی و کیم و نکاتی راجه به قیمت، تولید و چاپ سلفون بستنی و نایلون بسته بندی بستنی کیم آشنا خواهید شد پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع پلاستیک بسته بندی بستنی و کیم

جنس پلاستیکی که برای بسته بندی بستنی و کیم استفاده می شود اکثرا سلفون است که در سه نوع مختلف تولید می شود و در بعضی موارد از نایلون نیز استفاده می شود. در پایین هر یک از این موارد به طور کامل معرفی شده اند.

1- سلفون صدفی برای بسته بندی بستنی و کیم

بیشتر بسته بندی های تک نفره بستنی که در فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنید جنس آنها از سلفون صدفی است.

سلفون صدفی به علت قیمت و رنگ مناسبی که برای بسته بندی های منجمد و لبنیاتی دارد، بهترین گزینه برای اکثر بسته بندی های بستنی نونی، قیفی، سنتی، بستنی زمستانی، حصیری و… می باشد.

2- سلفون پشت نقره ای (متالایز)

برای آشنایی با این سلفون کافی است که بسته بندی های چیپس یا پفک را به خاطر بیاورید. این نوع سلفون برای اکثر بسته بندی های مواد غذایی کاربرد دارد اما در صنعت بسته بندی بستنی کمتر از این نوع سلفون استفاده می شود و بیشتر تولید کنندگان بستنی از همان سلفون صدفی برای بسته بندی بستنی و کیم استفاده می کنند.

3- سلفون بسته بندی بستنی کیم یخی

سلفونی که برای بستنی یخی استفاده می شود بیشتر از سلفون های شفاف است که به دو صورت شفاف و نیمه شفاف قابل تولید است که در نوع نیمه شفاف قسمتی از آن شفاف است و قسمتی دیگر چاپ می خورد. از سلفون های مات و صدفی هم می توان برای این نوع بستنی استفاده کرد ولی اکثرا از سلفون نیمه شفاف برای بستنی یخی استفاده می شود.

4- نایلون بسته بندی بستنی کیلویی

بستنی کیلویی دارای دو نوع بسته بندی متفاوت است؛ نوع اول که ظروف پلاستیکی مخصوص بستنی کیلویی است و نوع دوم که بسیار پرکابرد تر و مقرون به صرفه تر است نایلون بسته بندی بستنی کیلویی است. این نایلون ها در ابعاد و ضخامت های مختلفی قابل تولید است.

طراحی و چاپ سلفون بستنی و نایلون بستنی

یکی از مهم ترین عوامل در خرید مشتریان از فروشگاه های مواد غذایی دو عامل است: یکی طراحی چشم گیر و جذاب و دیگری برندی که از آن خرید می کنند. از همین رو اگر تولیدی یا همان کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست مهم ترین عامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و با کیفیت همراه با یک طرح چاپی مناسب است.

در مجموعه ما چاپ انواع بسته بندی بستنی و کیم مثل چاپ سلفون بستنی و چاپ نایلون بستنی با بروز ترین ماشین آلات و کادری مجرب انجام می پذیرد و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ تعداد رنگ و طرح چاپی وجود ندارد.

تولید نایلون و سلفون بسته بندی بستنی و کیم

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های حرفه ای قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی بستنی اعم از سلفون بستنی و یا نایلون بستنی می باشد و هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز و یا ضخامت در تولید این پلاستیک ها ندارد.

خرید و قیمت نایلون بستنی و سلفون بستنی

قیمت این سلفون به موارد مختلفی بستگی دارد مانند جنس، طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بنابراین نمیتوان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون بستنی و استعلام قیمت پلاستیک بسته بندی بستنی و کیم، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

2- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3- در چاپ سلفون بستنی و چاپ نایلون بستنی از چند رنگ چاپ می توان استفاده کرد؟ با توجه به طرح مد نظر و نیاز مشتری از 1 رنگ تا 12 رنگ می توان استفاده کرد.

4- نایلون و سلفون بسته بندی بستنی و کیم تولید شده را به صورت رول تحویل مشتری میدین یا پاکت شده؟ با توجه به نیاز مشتریان به هر دو صورت امکان پذیر است.

چاپ نایلون بستنی، قیمت نایلون بستنی، تولید نایلون بستنی، نایلون بسته بندی بستنی، سلفون بسته بندی بستنی، چاپ سلفون بستنی

2 نظر ارسال شده

  • با سلام و ادب خدمت بزرگواران در مجموعه هالند پلاست
    برای بسته بندی کیم تولیدی مجموعه مون به صورت روزانه به تعداد 5000 عدد سلفون bopp با 4 رنگ چاپ نیاز داریم. لطفا استعلام قیمت رو بفرمایید.

    • عرض ادب دارم
      مجموعه ما تولید سلفون و نایلون بسته بندی بستنی رو به صورت کیلویی و تناژ انجام میده. شما مقدار سفارشی رو که نیاز دارید مثلا یک تن، دو تن و… رو بعلاوه طرح مورد نظرتون برای چاپ سلفون بستنی و همینطور ابعاد کارتون رو به شماره 09152100901 در واتساپ یا ایتا، هر کدوم راحت تر هستید بفرستید تا همکارانمون شما رو راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *