ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی چای

زمان مطالعه: 6 دقیقه چای را می توان به عنوان محبوب ترین نوشیدنی بین ایرانیان دانست. این نوشیدنی دوست داشتنی اگر عطر و طعم خوبی نداشته باشد نمی تواند در دل مخاطب خودش جایی پیدا کند. عوامل اصلی که باعث از بین رفتن عطر و طعم چای می شوند عبارتند از: رطوبت، هوا و گرما. بنابراین باید به فکر ...

انواع بسته بندی چای
6 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

چای را می توان به عنوان محبوب ترین نوشیدنی بین ایرانیان دانست. این نوشیدنی دوست داشتنی اگر عطر و طعم خوبی نداشته باشد نمی تواند در دل مخاطب خودش جایی پیدا کند. عوامل اصلی که باعث از بین رفتن عطر و طعم چای می شوند عبارتند از: رطوبت، هوا و گرما. بنابراین باید به فکر یک بسته بندی مناسب و با کیفیت باشید. بهترین گزینه برای انجام این کار پاکت و پلاستیک بسته بندی چای است. در ادامه به معرفی انواع نایلون و سلفون بسته بندی چای و نکاتی راجع به تولید و چاپ پاکت چای و همچنین قیمت و خرید آنها بیان خواهیم کرد.

انواع بسته بندی چای

همانطور که در بالا گفته شد به علت فساد پذیری چای در تماس با رطوبت و گرما، برای نگهداری و محافظت از آن باید از یک بسته بندی مناسب و با کیفیت استفاده کرد.

امروزه در صنعت چای اکثر تولید کنندگان چای برای بسته بندی محصولشان از لفاف چای به صورت سلفون متالایز و شفاف استفاده می کنند.

اما نمونه های دیگری از پلاستیک بسته بندی چای وجود دارد که آنها هم کاربرد خود را دارند. در ادامه با انواع بسته بندی چای بیشتر آشنا می شوید.

انواع بسته بندی چای

نایلون بسته بندی چای فله

یکی از پر مصرف ترین انواع پلاستیک که برای بسته بندی محصولات و بخصوص محصولات غذایی استفاده می شود نایلون بسته بندی است که از دسته محصولات پلی اتیلنی محسوب می شود. نایلون بسته بندی چای فله یک بسته بندی بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، که اکثرا برای چای فله (بسته بندی کیلویی چای) کاربرد دارد.

نایلون بسته بندی چای فله

سلفون بسته بندی چای

آن دسته از بسته بندی های چای که در هایپر مارکت ها و فروشگاه ها وجود دارند از نوع بسته بندی سلفونی هستند. حتی در کارتن چای آن پلاستیکی که چای درون آن قرار دارد اغلب از جنس سلفون opp است و یا از جنس متالایز لمینت شده با opp است.

سلفون بسته بندی چای معمولا از جنس سلفون opp ،bopp و cpp است که برای بالا بردن کیفیت و قابلیت چاپ پذیری روی همدیگر لمینت می شوند.

سلفون بسته بندی چای

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

سلفون بسته بندی شفاف

سلفون شفاف هم یکی دیگر بسته بندی های ارزان است که برای چای شکسته مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع بسته بندی محصول به طور کامل از هر طرف قابل مشاهده است و برای درج اطلاعات محصول می توان مشخصات آن را روی لیبل های پشت چسب دار چاپ کرد و به روی لفاف چای چسباند.

اگر می خواهید که بسته بندی شما یک بسته بندی شیک و جذاب باشد باید از سلفون چاپ دار استفاده کنید. در بسته بندی های سلفونی چاپ دار مشخصات محصول مستقیما بر روی لفاف چاپ می شود. همچنین بنا به نیاز مشتریان عزیز می توان این لفاف های سلفونی چای را به صورت بسته بندی تمام چاپ یا پنجره دار تولید کرد.

تولید انواع پلاستیک بسته بندی چای

لفاف بسته بندی متالایز چای

از آنجایی که چای به نور خورشید حساس است و در صورت تماس با نور و گرما کیفیت آن تغییر می کند باید از یک عایق که در برابر نور و گرما مقاومت خوبی داشته باشد استفاده کنیم.

سلفون متالایز که در اصل opp پوشانده شده با آلومینیوم است، بهترین عایق برای محافظت از چای است. به همین علت، پاکت متالایز چای باعث ماندگاری بیشتر عطر و طعم چای می شود از بین رفتن خواص چای به مدت بیشتری جلوگیری می کند.

انواع لفاف بسته بندی چای

پاکت چای

پاکت بسته بندی چای در واقع از همان موادی که برای بسته بندی سلفونی استفاده میشد (BOPP،OPP، CPP و متالایز) تولید می شود البته با این تفاوت که پس از مرحله تولید و چاپ یک فرایند دیگر هم انجام می گیرد که پاکت سازی به همراه دوخت حرارتی است تا از آن شکل رولی تخت به شکل پاکت تغییر کند.

قیمت پاکت بسته بندی چای

پاکت بسته بندی چای کیسه ای ( چای تی بگ)

چای کیسه ای (چای تی بگ) به صورت ساشه های تک نفره لفاف دار یا بدون لفاف درون بسته بندی مادر قرار می گیرد. بسته بندی چای تی بگ به دو صورت کاغذی و سلفونی تولید می شود که نوع سلفونی آن از کیفیت بیشتری برخوردار است. این نوع بسته بندی به شکل متالایز، شفاف و یا چاپ دار تولید می شود. همچنین این بسته بندی سلفونی یکی از انواع بسته بندی دمنوش ها نیز است. یکی دیگر از مزایای ساشه های پلاستیکی تی بگ و دمنوش قابلیت چاپ پذیری است که می توان مشخصات محصول را با ریزترین فونت روی لفاف سلفونی چای کیسه ای چاپ کرد.

تولید کننده سلفون بسته بندی چای تی بگ (چای تک نفره) و دمنوش

شیرینگ کارتن بسته بندی چای

بعد از تکمیل فرآیند بسته بندی چای و قرار گرفتن آن داخل کارتن، دور کارتن چای یک لایه سلفون نازک کشیده می شود که به آن سلفون حرارتی یا شیرینگ گفته می شود، این نوع سلفون در تماس با حرارت قابلیت جمع شوندگی پیدا می کند و در آخر باعث شیرینگ کارتن چای می شود.

پلاستیک شیرینگ دارای مدل های مختلفی است ولی برای دور کارتن چای از سلفون شیرینگ استفاده می کنیم که آن هم به 3 شکل متفاوت تقسیم بندی می شود که در زیر آمده:

  1. شیرینگ PET
  2. شیرینگ پی وی سی
  3. پلی الیفن
تولید کننده سلفون شیرینگ بسته بندی چای

طراحی و چاپ پلاستیک و پاکت بسته بندی چای

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع نایلون و سلفون بسته بندی، با کیفیت full hd هستیم. از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت چای، چاپ پاکت چای را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

نایلون بسته بندی چای

تولید انواع پلاستیک بسته بندی چای

ما در مجموعه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک های بسته بندی چای هستیم و هیچ محدودیتی از لحاظ، جنس تولیدی، سایز و ابعاد، ضخامت و میزان سفارش نداریم. همچنین تمام سفارشات مشتریان عزیز با بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب به صورت تضمینی انجام می شود.

قیمت پلاستیک بسته بندی چای

قیمت این محصول به موارد متعددی بستگی دارد مانند جنس، ابعاد، ضخامت، نوع طرح چاپی، قیمت مواد اولیه پتروشیمی و… که در قیمت پلاستیک بسته بندی چای اثر گذار هستند، بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصول بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی چای و استعلام قیمت پاکت بسته بندی چای، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- در انواع بسته بندی چای از چه جنسی استفاده می شود؟ اغلب بسته بندی ها از جنس سلفون است اما در برخی موارد به عنوان مثال برای بسته بندی چای فله از نایلون استفاده می شود.

2- سلفون چای در چه مدل هایی تولید می شود؟ سلفون شفاف، سلفون متالایز و پاکت چای

3- سلفون و نایلون چای در چه ابعاد و ضخامتی قابل تولید است؟ این نوع پلاستیک با توجه به نیاز مشتری در هر ابعاد و ضخامتی قابل تولید است و ما هیچ محدودیتی از این لحاظ نداریم.

4- قیمت پاکت چای به چه مواردی بستگی دارد؟ قیمت این محصول به مواردی مانند جنس، ابعاد و ضخامت، نوع طرح چاپ، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد.

پاکت متالایز چای، قیمت پاکت بسته بندی چای، انواع بسته بندی چای، نایلون بسته بندی چای، قیمت پاکت چای، چاپ بسته بندی چای، پاکت بسته بندی چای کیسه ای، لفاف چای

2 نظر ارسال شده

  • سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم روی سلفون های متالایز نقره ای که چاپ میزنن با چیزی لمینت میکنن متالایزو یا نه؟ ( مثل عکس شیشمی از بالا)

    • سلام وقت بخیر
      بله لمینت میشه . اگه طرح خاصی مدنظرتون هست بفرستین برام تا بیشتر راهنمایی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *