ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید انواع بسته بندی دمنوش

زمان مطالعه: 4 دقیقه تولید و بسته بندی دمنوش یکی از مشاغل پرسود محسوب می شود که با پیشرفت در این صنعت شاهد افزایش تنوع محصول و بسته بندی های گوناگون هستیم. از آنجایی که دمنوش در برابر رطوبت، هوا و نور خورشید حساس است و موجب خراب شدن و از دست رفتن کیفیت آن می شود باید یک ...

تولید کننده سلفون بسته بندی چای تی بگ (چای تک نفره) و دمنوش
4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

تولید و بسته بندی دمنوش یکی از مشاغل پرسود محسوب می شود که با پیشرفت در این صنعت شاهد افزایش تنوع محصول و بسته بندی های گوناگون هستیم. از آنجایی که دمنوش در برابر رطوبت، هوا و نور خورشید حساس است و موجب خراب شدن و از دست رفتن کیفیت آن می شود باید یک بسته بندی مناسب برای آن انتخاب کرد. در این مطلب قصد داریم تا انواع بسته بندی دمنوش را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع بسته بندی دمنوش

دمنوش دارای بسته بندی های مختلفی است مانند انواع قوطی های فلزی، ظروف پلاستیکی، ظروف شیشه ای و جعبه های مقوایی بسته بندی اما در این بین، پلاستیک بسته بندی دمنوش که از متریال های مختلفی تولید می شود مانند  سلفون بسته بندی دمنوش و یا نایلون بسته بندی دمنوش، راه حل مناسبی جهت بسته بندی این محصول است. علت برتری این نوع بسته بندی نسبت به سایر بسته بندی ها مقرون به صرفه تر بودن آن و افزایش ماندگاری کیفیت محصول در این نوع بسته بندی نسبت به سایر بسته بندی ها است.

در زیر انواع پلاستیک بسته بندی دمنوش بیان شده است که به معرفی هر یک از آنها می پردازیم.

لفاف بسته بندی دمنوش

یکی از پر مصرف ترین انواع بسته بندی دمنوش که دارای ظاهری زیبا و قیمت مناسبی است،لفاف های بسته بندی دمنوش است که به عنوان پر مصرف ترین نوع بسته بندی این محصول در اکثر فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است. برای شناخت این نوع بسته بندی کافی است که بسته بندی های چیپس یا پفک را به یاد آورید که از جنس سلفون هستند و به صورت تمام چاپ یا پنجره دار و از لمینت چند لایه با یکدیگر تولید می شوند.

بسته بندی تک نفره دمنوش (تی بگ)

بسته بندی دمنوش کیسه ای به دو صورت کاغذی و سلفونی تولید می شود که نوع سلفونی آن از کیفیت بیشتری برخوردار است و حس تازگی دمنوش را به مصرف کننده انتقال می دهد. از دیگر مزایای بسته بندی ساشه ای دمنوش قابلیت چاپ پذیری بالا است که می توان مشخصات محصول را با ریزترین فونت روی لفاف سلفونی دمنوش کیسه ای چاپ کرد که این امر موجب زیبایی و خاص تر شدن بسته بندی می شود.

پاکت بسته بندی دمنوش

پاکت بسته بندی دمنوش در واقع از همان مواد سلفونی که برای لفاف بسته بندی استفاده میشد تولید می شود البته با این تفاوت که پس از مرحله تولید و چاپ یک فرایند دیگر هم انجام می گیرد که پاکت سازی به همراه دوخت حرارتی است تا از آن شکل رولی تخت به شکل پاکت تغییر کند.

پاکت دمنوش به دلیل ظاهر شیک و آسان مصرف بودن آن همراه با مزایای دیگری همچون ضد رطوبت و هوا به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی دمنوش پودری و دمنوش کیسه ای می باشد.

بسته بندی فله ای

بسته بندی فله ای دمنوش ارزان ترین نوع بسته بندی این محصول محسوب می شود که با استفاده از مواد نایلونی تولید می شود. این نایلون ها برای بسته بندی دمنوش با وزن و مقدار بالا مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر برای فروش در عطاری ها و فروش محلی کاربرد دارد.

شیرینگ جعبه بسته بندی دمنوش

بعد از تکمیل فرآیند بسته بندی دمنوش و قرار گرفتن آن داخل جعبه، دور جعبه بسته بندی دمنوش یک لایه سلفون نازک کشیده می شود که به آن سلفون حرارتی یا شیرینگ گفته می شود، این نوع سلفون در تماس با حرارت قابلیت جمع شوندگی پیدا می کند و در آخر باعث شیرینگ جعبه دمنوش می شود.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی دمنوش

با توجه به رقابتی که در بین تولید کنندگان دمنوش بر قرار است باعث شده تا آنها به چیزی فراتر از یک بسته بندی معمولی نیاز داشته باشند. با چاپ طرح  تجاری بر روی پلاستیک بسته بندی دمنوش، می توان شکل خاصی در آن ایجاد کرد و در عین حال به تبلیغ برند تجاری خود پرداخت. اگر از طرح و چاپ با کیفیتی استفاده کنید، می توانید تاثیر آن را در افزایش مشتریان و بیشتر شدن فروش محصولتان مشاهده کنید.

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع نایلون، نایلکس، سلفون و… با کیفیت full hd هستیم از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی دمنوش، چاپ سلفون بسته بندی دمنوش را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

تولید انواع پلاستیک بسته بندی دمنوش

ما در مجموعه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک های بسته بندی دمنوش اعم از سلفون بسته بندی دمنوش و نایلون بسته بندی دمنوش هستیم و هیچ محدودیتی از لحاظ جنس تولیدی، سایز و ابعاد، ضخامت و میزان سفارش نداریم.

قیمت و خرید

قیمت نایلون و سلفون دمنوش مانند سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از مواد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس بکار رفته در تولید و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی دمنوش و استعلام قیمت انواع پلاستیک های بسته بندی دمنوش، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- در بسته بندی دمنوش از چه نوع پلاستیکی استفاده می شود؟ اغلب بسته بندی ها از جنس سلفون است اما در برخی موارد به عنوان مثال برای بسته بندی دمنوش فله از نایلون استفاده می شود.

2- سلفون بسته بندی دمنوش در چه مدل هایی تولید می شود؟ سلفون شفاف، سلفون متالایز، پاکت دمنوش، بسته بندی دمنوش کیسه های (تک نفره)

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *