ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید نایلون مرغ فله

زمان مطالعه: 3 دقیقه یکی از مهم ترین محصولات نایلونی در صنعت پلاستیک، نایلون مرغ است. از آنجایی گوشت مرغ در جدول غذایی مردم جایگاه بالایی دارد، رعایت موارد بهداشتی از لحاظ بسته بندی آن در حین نگهداری و حمل و نقل بسیار مهم است. در این مطلب قصد داریم شما را با نایلون مرغ فله و نحوه تولید، ...

3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از مهم ترین محصولات نایلونی در صنعت پلاستیک، نایلون مرغ است. از آنجایی گوشت مرغ در جدول غذایی مردم جایگاه بالایی دارد، رعایت موارد بهداشتی از لحاظ بسته بندی آن در حین نگهداری و حمل و نقل بسیار مهم است. در این مطلب قصد داریم شما را با نایلون مرغ فله و نحوه تولید، چاپ و قیمت گذاری آن آشنا کنیم تا بتوانید خرید آسان و مطمئنی را داشته باشید. 

نایلون مرغ فله چیست و چه کاربردی دارد؟

نایلون مرغ فله که به آن نایلون مادر هم گفته می شود یک نایلون شفاف و ضخیم است که در دسته نایلون های بسته بندی غذایی قرار می گیرد. این نایلون به دلیل تماس مستقیم با محصول غذایی از مواد درجه یک ساخته می شود که اصطلاحا فود گرید گفته می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

کاربرد آن بیشتر در بسته بندی محصولات فله ای مربوط به مرغ است. مانند بسته بندی فله ای پاچین، بال، سینه، ران و … .

همچنین برای بسته بندی فله ای مرغ و یا قرار دادن بسته بندی های مرغ درون آن برای ارسال و فروش به فروشگاه های گوشت و مرغ مورد استقاده قرار می گیرد.

پلاستیک بسته بندی مرغ فله

تولید پلاستیک مرغ فله

مجموعه تولیدی هالند پلاست قادر به تولید این نایلون های شفاف در عرض ها و ضخامت های مختلف است و با توجه به نیاز مشتری می توان در هر عرض و ضخامتی آن را تولید کرد.

جنس مواد به کار رفته در نایلون مرغ فله مواد درجه یک است و به دلیل تماس مستقیم آن با محصولات غذایی نباید از مواد بازیافتی و یا درجه دو استفاده کرد.

تولید کننده نایلون بسته بندی مرغ فله

چاپ نایلون مرغ فله

تولید نایلون بسته بندی مرغ به صورت بدون چاپ و هم به صورت چاپ دار انجام می شود. با توجه به رقابتی که در بین تولید کنندگان مرغ بر قرار است باعث شده تا آنها به چیزی فراتر از یک نایلون معمولی نیاز داشته باشند.

برای بر طرف کردن این موضوع می توان این نایلون ها را به صورت چاپ دار استفاده کرد. با چاپ طرح  تجاری بر روی نایلون مرغ فله، می توان شکل خاصی در آن ایجاد کرد و در عین حال به تبلیغ برند تجاری خود پرداخت.

در عمل اگر از طرح و چاپ با کیفیتی استفاده کنید، می توان تاثیر آن را در افزایش مشتریان و بیشتر شدن فروش محصولتان مشاهده کنید.

قیمت نایلون بسته بندی مرغ فله

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع نایلون با کیفیت full hd هستیم.

از این رو برای مشتریان عزیز در حوزه تولید و بسته بندی مرغ، چاپ نایلون مرغ فله را با بالاترین کیفیت از 1 تا 8 رنگ چاپ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

خرید و قیمت نایلون مرغ فله

قیمت این نایلون به مواد مختلفی بستگی دارد مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، سفارش به صورت چاپ دار یا بدون چاپ و… بنابراین با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه دائما در حال نوسان است قیمت لین محصول هم متغیر است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون مرغ فله و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

نایلون بسته بندی مرغ فله

سوالات متداول

1- کاربرد این نایلون چیست؟ این نایلون بیشتر در بسته بندی فله ای محصولاتی مانند پاچین، بال، ران، سینه و.. کاربرد دارد.

2- پلاستیک مرغ فله قابلیت چاپ هم دارد؟ بله این پلاستیک هم به صورت چاپ دار و هم بدون چاپ قابل تولید است.

3-قیمت نایلون مرغ فله چگونه محاسبه می شود؟ این نایلون با توجه به مواردی مانند قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، تولید به صورت چاپ دار یا بدون چاپ و… قیمت گذاری می شود.

نایلون مرغی، نایلون بسته بندی مرغ، لیبل بسته بندی مرغ، نایلون بسته بندی مرغ قیمت، تولید نایلون بسته بندی مرغ، خرید نایلون بسته بندی مرغ، طرح نایلون مرغی، نایلون مرغ، طراحی نایلون مرغی

3 نظر ارسال شده

  • کشتارگاه صنعتی توس نیازمند 2 تن نایلون برای بسته بندی مرغ هست. نایلون ها حتما باید تحمل 10 کیلو بار را داشته باشن و دوخت خوبی هم داشته باشن طرحی هم داریم که دو رنگ چاپ داره. لطفا قیمت با دو رنگ چاپ رو بگین.

    • سلام وقت بخیر
      امکان تولید محصول مدنظر شما رو داریم. برای استعلام قیمت، به دلیل اینکه قیمتها خیلی در نوسان و بالا پایین شدن هست نمیشه قیمت رو در سایت درج کرد. به همین دلیل توصیه می کنم با کارشناسان ما تماس بگیرید. قیمت در صفحات سایت درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *