ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید فیلم پلی اتیلن سه لایه

زمان مطالعه: 4 دقیقه به طور کلی اکثر محصولات پلاستیکی با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود. رول های پلی اتلن را بصورت تک لایه، دولایه، سه لایه و پنج لایه می توان تولید نمود. فیلم پلی اتیلن سه لایه در واقع رول هایی است که به صورت سه لایه تولید شده اند. اینکه در فرآیند تولید آنها ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

به طور کلی اکثر محصولات پلاستیکی با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود. رول های پلی اتلن را بصورت تک لایه، دولایه، سه لایه و پنج لایه می توان تولید نمود. فیلم پلی اتیلن سه لایه در واقع رول هایی است که به صورت سه لایه تولید شده اند. اینکه در فرآیند تولید آنها چه مراحلی طی شده، این فیلم ها چه ویژگی هایی دارند و چگونه قیمت گذاری و برای فروش عرضه می شوند موضوع این صفحه از وبسایت هست. توصیه می کنم در ادامه همراه ما باشید.

فیلم پلی اتیلن سه لایه چیست؟

انواع مختلف فیلم پلی اتیلن از یک لایه تا پنج لایه تولید می شود. همانطور که از نام 3 لایه مشخص است این محصول به صورت سه لایه مجزا از هم تولید و سپس روی یکدیگر لمینت می شود.

این لمینت لایه ها بر روی یکیدیگر باعث افزایش مقاومت و کیفیت بسته بندی می شود. البته باید بیان شود که دستگاه تولید نمونه های تک لایه کاملا متفاوت از نمونه های سه لایه و پنج لایه است.

رول پلی اتیلن سه لایه چه تفاوتی با تک لایه دارد؟

دستگاه تولید پلی اتیلن سه لایه تفاوت زیادی با دستگاه تک لایه دارد. به این معنی که نمونه های سه لایه از سه ماردون رد شده و روی یکدیگر پرس می شود که دارای ضخامت کم اما مقاومت بالایی است.

فیلم پلی اتیلن سه لایه که در هالند پلاست تولید می شود نیز دارای برخی از ویژگی ها نسبت به نمونه های تک لایه هست که می توان به مواردی همانند افزایش مقاومت و استحکام، افزایش طول عمر، بازده ای بیشتر، کشسانی بیشتر و … اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

روش تحویل بار فیلم پلی اتیلن سه لایه به مشتری

بعد از اینکه فیلم پلی اتیلن تولید شد می توان آن را با توجه به نیاز مشتری برای بسته بندی یا هر کاربرد دیگر تحویل داد.

می توان رول پلی اتیلن را به همین صورت فیلم یا رول تحویل مشتری داد می توان به صورت برش خورده و پاکت شده که یکطرف آن باز است تحویل داد. همچنین می توان این رول ها را به صورت نایلون و نایلکس طاقه ای هم به مشتری تحویل داد.

کاربرد های رول پلی اتیلن 3 لایه

به دلیل مقاومت بالای نمونه های سه لایه می توان از آن در موارد متعددی استفاده نمود. به عنوان بسته بندی های برنج و حبوبات یا دیگر غلات سنگین وزن و یا برای کیسه مواد پتروشیمی استفاده کرد. در زیر بیشترین کاربردهای رول پلی اتیلن 3 لایه بیان شده است:

  1. بسته بندی مواد غذایی
  2. روکش سقف گلخانه
  3. مصارف استخر و کشاورزی
  4. بسته بندی های سه لایه مثل پاکت شیر
  5. پاکت های بسته بندی
  6. ساختمان سازی و بتن ریزی
  7. انواع پلاستیک زیپ دار
  8. استرچ صنعتی

بسته بندی مواد غذایی با پلی اتیلن 3 لایه

برای بسته بندی مواد غذایی که نیاز به حفاظت بیشتری در برابر هوا، رطوبت و یا نور دارند، از پلی اتیلن سه لایه استفاده می شود.

چرا که این محصول از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و موجب ایجاد یک محفظه غیر قابل نفوذ می شود.

به کمک پلی اتیلن ضخیم و غیر قابل نفوذ در برابر آلودگی، گرما و رطوبت می تواند اقلام خوراکی همچون انواع لبنیات، گوشت و مرغ را بسته بندی نمود.

نایلون سه لایه گلخانه ای

بیشترین کاربرد فیلم های پلی اتیلنی 3 لایه برای مصارف گلخانه و نایلون کشاورزی به همراه افزودنی UV است.

فیلم های گلخانه ای به صورت عریض در انواع تک لایه و ۳ لایه تولید می شود. نمونه های ۳ لایه دارای طول عمر بسیار بیشتر، مقاومت بالاتر و با ضخامت یکنواخت تولید می شود.

مهمترین ویژگی رول های پلی اتیلن چند لایه

  1. پلی اتیلن سه لایه، برای انواع مواد، یک پوشش مقاوم ایجاد کرده و از نفوذ هوا و رطوبت به داخل محفظه نگهدارنده جلوگیری می کند.
  2. این رول ها از مقاومت خوبی در برابر حرارت، پارگی و سوراخ شدن برخوردارند.
  3. در برابر سایش و پاره شدن مقاومت بالایی نشان می دهد.
  4. به جهت داشتن استحکام عالی، طول عمر و ماندگاری بالایی دارد.
  5. قابلیت دوخت پذیری و چاپ پذیری خوب

چاپ پلی اتیلن

بعد از فرآیند تولید زمان چاپ بر روی آن است. بر روی محصولات بر پایه پلی اتیلن اعم از یک لایه تا پنج لایه از روش چاپ فلکسو استفاده می شود مگر اینکه با رول بر پایه پلی پروپیلن لمینت شده باشد.

شرکت تولید کننده انواع محصولات پلی اتیلنی هالند پلاست قادر به چاپ روی انواع محصولات پلاستیکی از 1 تا 8 رنگ FULL HD با انواع متد چاپی است.

برای دریافت قیمت چاپ و کلیشه کافیست با ما تماس از طریق شماره های موجود در سایت یا صفحه تماس با ما حاصل فرمایید و طرح مورد نظر برای چاپ را ارسال کنید.

قیمت فیلم سه لایه پلی اتیلن

قیمت فیلم یا رول 3 لایه پلی اتیلن با توجه به حجم سفارش و قیمت روز مواد اولیه پلی اتیلنی محاسبه می شود. مواد اولیه توسط شرکت پتروشیمی قیمت گذاری می شود.

قیمت نهایی به صورت قیمت مواد اولیه ضربدر وزن نمونه برحسب کیلوگرم به اضافه اجرت تولید محاسبه می شود و به صورت هر کیلو گرم قیمت گذاری می شود.

لازم است یادآوری کنم که تک لایه یا چند لایه بودن تاثیری در قیمت نهایی ندارد. برای دریافت قیمت دقیق محصول مورد نظر خود کافیست با ما تماس حاصل فرمایید

سوالات متداول و پر تکرار

1- تفاوت فیلم پلی اتیلن یک لایه با سه لایه در چیست؟ از نظر دستگاه تولید. دستگاه تولید فیلم تک لا با چند لا فرق دارد. از نظر ویژگی های محصول باید گفت فیلم 3 لایه پلی اتیلن دارای افزایش مقاومت و استحکام، افزایش طول عمر، بازده ای بیشتر، کشسانی بیشتر نسبت به تک لایه است.

2- قیمت فیلم های پلی اتیلن به چه عواملی بستگی دارد؟ به مواردی همچون قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، نوع تحویل به صورت رول یا پاکت شده، نوع چاپ و تعدا رنگ بکار رفته در طرح و … بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09152100901 تماس بگیرید. 

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *