ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون و نایلکس طاقه ای

زمان مطالعه: 4 دقیقه گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید انواع طاقه نایلون و نایلکس و طاقه سلفون برای توزیع عمده یا تولید طاقه صادراتی (این طاقه ها در محل مورد نظر خرد و نمونه مورد نظر تولید می شود) است. در این صفحه از وبسایت قصد داریم در مورد این محصول نکاتی را بیان کنیم تا با ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید انواع طاقه نایلون و نایلکس و طاقه سلفون برای توزیع عمده یا تولید طاقه صادراتی (این طاقه ها در محل مورد نظر خرد و نمونه مورد نظر تولید می شود) است. در این صفحه از وبسایت قصد داریم در مورد این محصول نکاتی را بیان کنیم تا با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس همراه ما در هالند بمانید.

طاقه نایلون و نایلکس چیست؟

به رول های خام و برش نخورده نایلون، نایلکس، سلفون و … طاقه می گویند. اغلب متقاضیان این محصول، همکاران یا مشتریانی هستند که قصد صادرات آن را دارند.

به همین دلیل رول ها را به صورت خام خریداری کرده، سپس فیلم های خریداری شده را با توجه به نوع نیازی که دارند خرد کرده، سپس برش و دوخت زده و در صورت نیاز چاپ کرده و به بازار مصرف ارائه می کنند.

ما در هالند پلاست تمام نیاز مشتریان در زمینه صادرات انواع این نوع محصولات را فراهم نموده و کاملا آماده همکاری با شرکتهای صادر کننده هستیم.

انواع محصولاتی که در هالند پلاست به صورت طاقه ای قابل تولید است:

  1. نایلون
  2. نایلکس
  3. سلفون
  4. استرچ
  5. شیرینگ
  6. نایلون فریزر
  7. کیسه زباله
  8. انواع طاقه بسته بندی مواد غذایی
  9. انواع پلاستیک کشاورزی
  10. انواع نایلون گلخانه ای

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

1- طاقه نایلون

طاقه های بسته بندی نایلونی شفاف بوده که باعث می شود به راحتی کالای بسته بندی شده داخل آن را مشاهده کرد. (در صورت استفاده از مواد اولیه درجه 2 یا 3 نایلون کمی کدر می شود).

برای استفاده های صنعتی و بسته بندی های بزرگ با درخواست مشتری می توان برای مقاومت و محافظت بیشتر به صورت 2 لایه یا چند لایه طاقه را تولید نمود.

انواع تولیدات نایلونی هالند پلاست را در لینک زیر مشاهده نمایید. برای دسترسی سریع کلیک کنید.

2- طاقه نایلکس

تولید نایلکس یا همان پلی اتیلن سنگین (HDPE) به صورت طاقه ای تقاضای زیادی دارد که در اکثر موارد مشتری طاقه تولید شده را برش زده و به پلاستیک های دسته رکابی تبدیل کرده و با توجه به نوع نیاز و سفارشی که دارد به بازار عرضه می کند.

برای محافظت از انواع کارتن های بسته بندی، محصولات و … طاقه نايلکس به کار می رود. اصلی ترین کاربرد آن نیز برای محافظت محصول از عوامل خارجی و نو نگاه داشتن کالا و بسته بندی تا زمان دریافت مشتری است.

بیشترین میزان سفارش نایلکس طاقه ای توسط کشور ترکیه است. تاجران ترکیه با خرید این محصول و تبدیل آن به نایلکس دسته رکابی رولی پرفراژ دار سود قابل قبولی در ترکیه می کنند.

3- طاقه سلفون

طاقه سلفون از جمله محصولاتی است که برای صادرات به کشور های خاورمیانه بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از مواد اولیه پلی پروپیلنی تشکیل شده و تنوع زیادی دارد که عبارتند از:

  1. سلفون opp
  2. سلفون bopp
  3. سلفون cpp
  4. سلفون ترسبافون

طاقه های خام سلفون متالایز هم امکان تحویل به صورت رولی را دارد اما با توجه به این که کاربرد اصلی متالایز، لمینت روی سلفون است، امکان تحویل به صورت لمینتی هم وجود دارد.

4- طاقه نایلون فریزر

یکی دیگر از پلاستیک های طاقه ای که حجم سفارش بالایی دارد و از طرفی هم بازار داغ و پر سودی هم داشته طاقه خام کیسه فریزر است که همانند دیگر محصولات به صورت طاقه ای تحویل داده شده و خود مشتری با توجه به ابعاد مورد نیاز برش و دوخت را انجام می دهد.

5- طاقه استرچ

یکی از محصولاتی که به علت کارایی بیشتر و قیمت بسیار به صرفه تر، قابل جایگزین شدن با نایلون های بسته بندی است نایلون استرچ می باشد.

نایلون استرچ به علت خاصیت کشسانی و چسبندگی بهترین گزینه برای بسته بندی و پالت پیچی است. از این محصول به صورت طاقه ای استفاده زیادی دارد.

تولید طاقه نایلون و نایلکس بدون محدودیت در رنگ، سایز و ابعاد

خط تولید هالند پلاست قادر به تولید انواع طاقه های پلاستیکی بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتریان است. اگر نمی دانید چه ابعاد و ضخامتی مناسب شماست کافیست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و مهمان مشاوره رایگان ما باشید.

همچنین لازم است به این نکته اشاره کنم که هیچ محدودیتی در رنگبندی نایلون و نایلکس وجود ندارد. در طیف رنگبندی گسترده با بالاترین کیفیت مستربچ های رنگی، نمونه مدنظر مشتری تولید و تحویل داده می شود.

وزن و متراژ هر رول

از جمله فاکتورهایی که حتما باید توسط مشتری تعیین شود متراژ رول یا وزن هر طاقه است که به صورت مستقیم با یکدیگر در ارتباط هستند. زیرا به هر میزانی که وزن رول افزایش پیدا کند متراژ رول هم بیشتر خواهد شد.

برای کاهش وزن بوبین به منظور کاهش نهایی قیمت، می توان طاقه ها را در اوزان بالا مثل ۲۰، ۳۰ و ۵۰ کیلویی سفارش داد.

جرقه گیری و چاپ روی طاقه های نايلکس و نایلون

اغلب مشتری ها، طاقه نایلون یا دیگر نوع های پلاستیک را به صورت خام سفارش و تحویل می گیرند. اما بنا به درخواست مشتری امکان جرقه گیری یا چاپ روی پلاستیک وجود دارد. با سفارش طاقه به صورت چاپ دار تنها با برش و دوخت می توانید محصول نهایی همراه با چاپ را به بازار عرضه کنید.

در هالند پلاست امکان استفاده از 1 تا 8 رنگ Full HD جهت چاپ فراهم شده است. همچنین در صورت نیاز می توان فرآیند طراحی لوگو و ساخت کلیشه را هم برای مششتری ها انجام می دهیم. 

قیمت تولید

هزینه تولید طاقه نایلون و نایلکس بطور مستقیم به جنس، میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. به دلیل اینکه قیمت مواد اولیه با قیمت دلار مرتبا در حال نوسان است بنابراین برای استعلام قیمت تنها کافیست با ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

گاهی مشتری سوال می کند آیا رنگی کردن طاقه در قیمت نهایی اثر گذار است؟ باید بگوییم برای رنگی کردن پلاستیک از افزودنی های مستربچ استفاده می شود. نمونه های پر سفارش همانند مشکی یا شیری تفاوت چندانی در قیمت نخواهد داشت.

اما مستربچ های کم سفارش همانند نارنجی، صورتی، بنفش در قیمت نهایی به مقدار کمی تاثیر گذار خواهد بود.

سوالات متداول و رایج

1- آیا امکان تولید رنگی طاقه نایلون و نایلکس وجود دارد؟ بله، برای رنگی کردن از مستربچ استفاده می شود و می توان طاقه ها را به هر رنگ مورد نظر مشتری تولید نمود.

2- قیمت نهایی طاقه نایلون و نایلکس به چه مواردی بستگی دارد؟ به میزان سفارش، قیمت روز مواد اولیه، جنس، چاپ و …، برای استعلام قیمت روز می توانید با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

3- تا چند رنگ چاپ بر روی طاقه ها می توان اعمال کرد؟ در هالند پلاست از 1 تا 8 رنگ full hd می توان روی طاقه ها چاپ اجرا نمود.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *