ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع پلاستیک بسته بندی غذای حیوانات

زمان مطالعه: 5 دقیقه تغذیه مناسب جهت رشد، ادامه فعالیت، حفظ شادابی و سلامتی حیوانات لازم و ضروری است. مهمترین عامل در حفظ پاکیزگی و جلوگیری از آلودگی غذای حیوانات خانگی می تواند بسته بندی آن باشد. در صورتی که غذای حیوانات خانگی با بسته بندی استاندارد ارائه گردد از خطرات آلودگی تا حد زیادی در امان خواهد بود. ...

5 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

تغذیه مناسب جهت رشد، ادامه فعالیت، حفظ شادابی و سلامتی حیوانات لازم و ضروری است. مهمترین عامل در حفظ پاکیزگی و جلوگیری از آلودگی غذای حیوانات خانگی می تواند بسته بندی آن باشد. در صورتی که غذای حیوانات خانگی با بسته بندی استاندارد ارائه گردد از خطرات آلودگی تا حد زیادی در امان خواهد بود. برای بسته بندی غذای حیوانات از متریال متنوعی استفاده می شود که ما در اینجا به معرفی انواع پلاستیک بسته بندی غذای حیوانات خواهیم پرداخت. 

انواع بسته بندی های قابل استفاده برای غذای حیوانات خانگی

به طور کلی برای بسته بندی غذایی که مخصوص حیوانات است از سه نوع متریال بسته بندی استفاده می شود که شامل قوطی آهنی بسته بندی (کنسروی)، جعبه کارتنی و پاکت های سه طرف دوخت (بغل کاست و ته کاست) است.

در اغلب موارد از پاکت های بسته بندی متالایز با جنسopp, cpp و bopp استفاده می شود. پاکت بسته ‌بندی محصولی مقاوم و بی نظیر برای نگهداری غذای حیوانات است که جهت بسته بندی مواد غذایی، مکمل و ویتامین های حیوانات مزرعه، حیوانات خانگی، حیوانات باغ وحش، آبزیان، پرندگان و… مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل اینکه از پاکت های ایستاده برای بسته بندی غذای حیوانات خیلی استفاده می شود این است که پاکت دارای مقاومت بسیار بالا و ظاهری جذاب تر همراه با قیمتی مناسب تر نسبت به دو مورد دیگر دارد. قوطی های کنسروی به علت قیمت بسیار بالا زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

ما در مجموعه کارخانجات هالند پلاست فقط قادر به تولید انواع لفاف بسته بندی و پاکت سلفونی کرفت و زیپ کیپ و … هستیم. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

مزایای استفاده از پاکت برای بسته بندی غذای حیوانات

پاکت بسته بندی غذای حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه دارای مزایا و فوایدی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  1. امکان نگهداری خوراکی های خشک و نیمه خشک با این پاکت ها وجود دارد.
  2. پاکت ها قابلیت طراحی و چاپ، برای ایجاد ظاهری بسیار شیک و مشتری ‌پسند را دارند.
  3. حمل و نقل آسان و ساده
  4. حفظ کیفیت، بو، طعم و ماندگاری محصول بسته بندی شده برای مدت طولانی با پاکت آماده غذای سگ وجود دارد.
  5. پاکت‌ ها از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه ‌تر از دیگر بسته بندی ‌ها از قبیل قوطی های فلزی هستند.
  6. پاکت های زیپ دار به راحتی باز و بسته می شوند و می توان غذای باقیمانده را برای مصرف در وعده های بعدی بدون نگرانی از نفوذ رطوبت و اکسیژن به داخل ظرف نگهداری کرد.
  7. این پاکت ها در نمونه های تخت و کاست دار به صورت بسته بندی چند لایه غیر قابل نفوذ شفاف، متالایز، صدفی و کرافت تولید می شوند.

انواع پاکت غذای حیوانات

پاکت هایی که برای بسته بندی بکار می روند یک ویژگی که دارند این است که درای تنوع زیاد با امکان انواع سفارشی سازی ها را دارند که نام بردن تمامی آن ها امکان پذیر نیست. زیرا نوع دوخت و جنس هر پاکت می تواند متفاوت باشد که باعث می شود هر پاکت با پاکت دیگر تفاوت داشته باشد. بسیاری از مشتریان با توجه به نیازی که دارند پاکت اختصاصی با سفارش سازی منحصر به فرد خود را نیاز دارند. برخی از انواع این پاکتها عبارتند از:

  1. پاکت زیپ دار
  2. سلفون کیسه ای پنجره دار یا تمام شفاف
  3. دسته دار (مناسب برای بسته بندی های سنگین وزن)
  4. پاکت سوپاپ دار
  5. پاکت رگال دار
  6. پاکت ایستاده (کاست دار)
  7. پاکت کرافت

جنس پاکت بسته بندی غذای حیوانات خانگی

  1. سلفون bopp: این جنس سلفون با مواد اولیه ای که دارد از بهترین متریال برای بسته بندی مواد غذایی است. دارای مقاومت و استحکام بسیار بالا و چاپ پذیری خوبی است.
  2. cpp: در واقع cpp را نمیتوان به تنهایی مورد استفاده قرار داد. بلکه برای افزایش مقاومت روی دیگر لایه ها همانند bopp و opp لمینت می شود تا کیفیت دوخت و چاپ پذیری افزایش پیدا کند.
  3. سلفون opp: یا سلفون ایرانی که در حقیقت می توان گفت همان bopp است اما با کیفیت پایین تری نسبت به bopp.
  4. متالایز: متالایز در واقع ورق های آلومینیومی است اما با ضخامت بسیار پایین، که با لمینت روی دیگر لایه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های پاکت بسته بندی غذای حیوانات

  1. پاکت بسته بندی غذای ماهی: ترکیب محتوی غذای ماهی طوری است که امکان رشد میکروارگانیسم در آن است. لذا باید در جنسی بسته بندی شود که نفوذ ناپذیر باشد. معمولا کیسه های پلی اتیلن چند لایه پیشنهاد خوبی برای این نوع است.
  2. پاکت بسته بندی غذای سگ و گربه: در تهیه غذای سگ و گربه همیشه از مواد خوشبو و معطر  استفاده می شود لذا بسته بندی غذای سگ باید به گونه ای باشد که مواد معطر موجود در آن طراوت خود را حفظ کرده و از اکسید شدن آن جلوگیری شود. بسته بندی غذای گربه نیز به همین صورت است.
  3. پاکت بسته بندی غذای پرنده: نکته مهمی که در بسته بندی غذای پرندگان باید به آن توجه داشت این است که بسته بندی باید به گونه ای باشد که از محصول در برابر خراب شدن و آسیب رسیدن از طریق هوا، نور و هر موردی که باعث می شود محصول خراب شود، محافظت کند. بسته بندی انعطاف پذیر پلاستیکی به دلیل وکیوم بودن، کیفیت این محصولات را در دراز مدت حفظ کرده و یک راه حل ایده آل برای نگهداری غذای ماکیان و پرندگان زینتی است.

تولید بدون محدودیت در تمام ابعاد و ضخامت ها

ما در خط تولید هالند پلاست هیچ محدودیتی برای تولید نداریم لذا با توجه به نیاز می توانید سلفون پاکتی را در ابعاد و ضخامت اختصاصی بسته بندی به ما سفارش برای تولید بدهید. علاوه بر آن هر نوع سفارش سازی اختصاصی برای تولید یک بسته بندی خاص نیز پذیرفته می شود.

طراحی و چاپ بسته بندی

یکی از نکات مهم در بسته بندی و تولید غذای حیوانات، برند سازی است. اولین مرحله بعد از کیفیت تولید، طراحی بسته بندی برای فروش در فروشگاه ها است که این امر با یک چاپ و طراحی با کیفیت انجام می شود که بازده فروش را تا چندین برابر بالا خواهد برد.

خط تولید هالند پلاست با استفاده از به روز ترین ماشین آلات قادر به تولید و چاپ انواع پاکت بسته بندی با بالاترین کیفیت با استفاده دو دستگاه متفاوت چاپی هلیوگراور فلکسو است. همانطور که می دانید در تولید پاکت های بسته بندی غذای حیوانات از مواد اولیه سلفونی استفاده می شود که برترین دستگاه چاپ برای مواد اولیه سلفونی دستگاه چاپ هلیو است که هیچ فاصله چاپی در آن وجود ندارد و بهترین کیفیت چاپ را دارد.

قیمت پاکت بسته بندی غذای حیوانات

با توجه به نکاتی که تا به اینجا به آنها اشاره شد دانستیم پاکت بسته بندی انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز مشتری از جنس های مختلف لمینت شده استفاده می شود. از طرفی قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی هر روزه در حال نوسان است که باعث می شود نتوانیم لیست قیمت را در وب سایت منتشر کنیم. برای دریافت قیمت دقیق تنها کافیست مشخصات محصول مورد نظر خود را در اختیار کارشناسان فروش ما قرار دهید تا قیمت دقیق را به شما اعلام نمایند. 

سوالات متداول

1- قیمت پاکت بسته بندی بر چه اساسی تعیین می شود؟ هر تولید کننده ای بر اساس معیار های معینی مانند قیمت مواد اولیه، جنس به کار رفته در تولید، میزان سفارش، نوع طرح چاپی، ابعاد و ضخامت و… اقدام به قیمت گذاری انواع پاکت های بسته بندی می کند.

2- آیا در هالند پلاست امکان انجام چاپ روی سلفون پاکتی وجود دارد؟ بله، چاپ 1 تا 8 رنگ فول اچ دی بر روی سلفون قابل انجام است که از آن برای بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی استفاده می شود.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *