ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع پاکت بسته بندی سبزی خشک

زمان مطالعه: 3 دقیقه بسته بندی سبزی خشک یکی از مشاغل پر سودی است که هم به صورت صنعتی و هم خانگی در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. این محصول برای اینکه کیفیت و عطر و طعم خود را تا زمان مصرف حفظ کند نیازمند یک بسته بندی مناسب است. پاکت بسته بندی سبزی خشک می تواند ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بسته بندی سبزی خشک یکی از مشاغل پر سودی است که هم به صورت صنعتی و هم خانگی در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. این محصول برای اینکه کیفیت و عطر و طعم خود را تا زمان مصرف حفظ کند نیازمند یک بسته بندی مناسب است. پاکت بسته بندی سبزی خشک می تواند بهترین گزینه برای این کار باشد که دارای انواع مختلفی است در ادامه به معرفی کامل آنها می پردازیم. از جمله به نکاتی در رابطه با قیمت نایلون بسته بندی سبزیجات و چاپ پاکت بسته بندی اشاره خواهیم کرد.  پس همراه هالند بمانید.

انواع پاکت بسته بندی سبزی خشک

سبزیجات خشک در بسته بندی های مختلف اعم از بسته بندی های نایلونی و یا بسته بندی های سلفونی قابل عرضه به بازار است. در پایین هر یک از آنها را به صورت کامل معرفی کرده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به نیازتان داشته باشید.

پاکت دو سر دوخت (لفاف های بالشتی)

متداول ترین نوع پلاستیک بسته بندی سبزیجات استفاده از لفاف های بالشتی (پیلوپک) می باشد که اکثرا برای بسته بندی های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و در اکثر فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است. جنس این لفاف های بسته بندی ها معمولا از سلفون است که به صورت لمینت شده و همراه با چاپ تولید می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

پاکت زیپ دار بسته بندی سبزی خشک

یکی دیگر از انواع بسته بندی سبزی خشک پاکت های زیپ دار است که به علت آسان مصرف بودن آن و حفظ ماندگاری بیشتر کیفیت سبزی مشتریان زیادی دارد. قیمت نایلون بسته بندی سبزیجات بستگی به نوع پاکت و زیپ کیپ بودن آن دارد.

این نوع بسته بندی هم مناسب بسته بندی های صنعتی و هم مناسب بسته بندی خانگی سبزی خشک است. به این صورت که پاکت چاپ دار برای بخش صنعتی و بعضا برای بسته بندی سبزی خشک صادراتی استفاده می شود.

پاکت های ساده و بدون چاپ برای بسته بندی سبزی خشک خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع همچنین برای بسته بندی خشکبار نیز می توان استفاده کرد.

پلاستیک وکیوم سبزیجات خشک

کاربرد اصلی پلاستیک وکیوم برای بسته بندی سبزیجات تازه است اما در بعضی موارد برای برخی از سبزیجات و صیفی جات خشک هم مورد استفاده قرار می گیرد.

بسته بندی ساشه ای سبزیجات خشک (تک نفره)

یکی از بسته بندی های پر مصرف سبزیجات خشک که فست فودی ها، هتل ها و رستوران ها مشتری اصلی آن هستند، بسته بندی ساشه ای یا تک نفره سبزیجات خشک است.

برای شناخت دقیق این نوع بسته بندی کافی است بسته بندی های آویشن، نعنا و یا فلفل و نمک که از دسته بسته بندی ادویه جات نیز محسوب می شوند را که در رستوران ها و یا فست فودها مشاهده کرده اید به یاد آورید.

طراحی و چاپ انواع بسته بندی سبزیجات خشک

طراحی و چاپ هر یک از این پاکت های بسته بندی سبزی خشک باید بسیار با دقت و تمرکز بالایی انجام پذیرد. زیرا نوع طرح چاپی و کیفیت چاپ انجام شده روی خرید مشتری تاثیر زیادی دارد.

همچنین بر روی قیمت نایلون بسته بندی سبزیجات اثر گذار است. اگر از یک چاپ با کیفیت استفاده کنید تاثیر مستقیم آن در افزایش فروش محصولتان را احساس خواهید کرد.

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ انواع پاکت بسته بندی سبزی خشک به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ هلیو انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما و واحد فروش بگیرید.

تولید کننده انواع پاکت بسته بندی سبزی خشک

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های حرفه ای قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی سبزیجات خشک اعم از سلفون بسته بندی سبزی خشک و یا نایلون بسته بندی سبزی خشک است.

همچنین انواع سلفون و نایلون بسته بندی حبوبات نیز در این مجموعه با بهترین کیفیت تولید می شود. هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز، جنس و یا ضخامت در تولید این پلاستیک ها ندارد.

خرید و قیمت پلاستیک بسته بندی سبزیجات خشک

قیمت نایلون بسته بندی سبزیجات خشک مانند سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از مواد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس به کار رفته در تولید پاکت و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پاکت بسته بندی سبزیجات خشک و استعلام قیمت پاکت بسته بندی سبزی خشک، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

2- قیمت نایلون بسته بندی سبزیجات چگونه محاسبه می شود؟ قیمت پاکت پلاستیکی بسته بندی به موارد مختلفی مانند جنس، طرح چاپی مد نظر مشتری، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد.

بسته بندی سبزی، قیمت نایلون بسته بندی سبزیجات، پاکت بسته بندی سبزی خشک، قیمت پاکت پلاستیکی بسته بندی، پاکت بسته بندی، پاکت پلاستیکی بسته بندی، چاپ پاکت بسته بندی، پاکت های بسته بندی، قیمت پاکت بسته بندی، بسته بندی سبزی خشک صادراتی، خرید پاکت بسته بندی، بسته بندی سبزیجات صادراتی، چاپ پاکت پلاستیکی، بسته بندی سبزی خشک، انواع پاکتهای بسته بندی، بسته بندی سبزیجات، سفارش پاکت بسته بندی، فروش پاکت بسته بندی، بسته بندی سبزی خشک شده،        

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *