ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک و پاکت بسته بندی زعفران

زمان مطالعه: 4 دقیقه اگر در کار بسته بندی زعفران باشید حتما با پلاستیک بسته بندی زعفران آشنا هستید. بسته بندی پاکتی یکی از بهترین نوع و ارزان ترین بسته بندی ها است که هر روزه به تعداد افرادی که به سمت آن روی می آورند بیشتر و بیشتر می شود. لذا بر آن شدیم تا در این صفحه ...

4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر در کار بسته بندی زعفران باشید حتما با پلاستیک بسته بندی زعفران آشنا هستید. بسته بندی پاکتی یکی از بهترین نوع و ارزان ترین بسته بندی ها است که هر روزه به تعداد افرادی که به سمت آن روی می آورند بیشتر و بیشتر می شود. لذا بر آن شدیم تا در این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست به بررسی انواع پلاستیک مخصوص زعفران اعم از نایلون و سلفون بسته بندی زعفران بپردازیم. همچنین نکاتی راجع به تولید، طراحی و چاپ پلاستیک و پاکت بسته بندی زعفران به شما خواهیم گقت. پس برای داشتن یک خرید مطمئن با قیمت عالی همراه هالند پلاست بمانید.

پلاستیک بسته بندی زعفران

زعفران یکی از مهمترین محصولات غذایی صادراتی کشور هست که علاوه بر بازار داخلی در بازار های جهانی هم مشتری های زیادی داره. به همین دلیل بسته بندی زعفران از اهمیت خاصی برخوردار هست و باید طوری باشه که در کنار اینکه ظاهر زیبا و مشتری پسندی داره خواص کیفی زعفران مثل عطر و طعمش رو هم حفظ کنه.

به همین جهت پلاستیک بسته بندی زعفران را می توان از مناسب ترین انواع بسته بندی زعفران دانست. به دلیل اینکه بسته بندی پاکتی زعفران قیمت بسیار مناسبی نسبت به انواع ظروف داره و همیشه جزء اولین انتخاب های افرادی که در کار این نوع بسته بندی های غذایی هستند است.

تولید انواع بسته بندی زعفران

همانطور که در بالا به اون اشاره شد جنس پلاستیک بسته بندی زعفران باید طوری باشه که خواص کیفی زعفران رو تغییر نده در بلند مدت. 

مثلا زعفران رو در مقابل نور خورشید، رطوبت و حرارت حفظ کنه و این قابلیت رو داشته باشه که اون رو در طولانی مدت در این بسته ها نگهداری کرد.

بر این اساس می شه زعفران رو در دو نوع لفاف بسته بندی زیر بسته بندی کرد، در ادامه به معرفی هر دوی اینها خواهم پرداخت:

  1. نایلون بسته بندی زعفران
  2. سلفون بسته بنددی زعفران

1- نایلون بسته بندی زعفران

نایلون بسته بندی زعفران از انواع پلاستیک بسته بندی زعفران هست که از شفافیت کمتر برخوردار هست. از طرفی میتونه بو و عطر زعفران رو هم از خودش عبور بده که از نظر مشتری ها خیلی این نکته خوشایند نیست. اما نکته مثبت در مورد بسته بندی نایلونی، هزینه کمتر اون نسبت به بسته بندی سلفونی یا انواع دیگر است.

2- سلفون بسته بندی زعفران

سلفون یک نوع دیگه از لفاف های بسته بندی هست که در مورد زعفران خیلی کارایی داره. سلفون زعفران بسیار شفاف و درخشان است و رنگ زعفران را به خوبی نشان می دهد. جنس این بسته بندی لمینت سلفون OPP روی CPP است.

بسته بندی سلفونی از بسته بندی های مورد پسند خیلی از مشتری هاست. ما در گروه کارخانجات هالند پلاست اقدام به تولید سلفون بسته بندی زعفران در تمام ابعاد و سایز سفارشی مشتری کرده ایم.

سلفون های بسته بندی که امروزه جهت بسته بندی از آن ها استفاده می شود دیگر عطر و طعم و بوی زعفران را از خود عبور نمی دهند.

در مجموعه تولیدی پاکت زعفران و پلاستیک بسته بندی زعفران هالند پلاست تولید بسته بندی سلفونی، شفاف، بدون بو و از مواد درجه یک صورت می گیره. سلفون ها دارای این قابلیت رو دارن که از زعفران در برابر رطوبت، هوا و عوامل محیطی مضر محافظت کرده و ارزش غذایی آن را تا رسیدن به دست مشتری حفظ کنند.

طراحی و چاپ بسته بندی زعفران

اگر تولیدی شما یک برند معروف و مردمی نیست یکی از مهم ترین عوامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و جذاب همراه با یک چاپ باکیفیت است. چاپ پاکت بسته بندی زعفران به دو صورت انجام می شود که عبارتند از :

  1. بسته بندی تماما چاپ دار
  2. بسته بندی چاپ دار همراه با پنجره شفاف برای دیده شدن زعفران داخل بسته

زعفران یک محصول خوراکی گران قیمت است و برای جلب اعتماد مشتری بیشتر تولیدی های این صنف از نمونه چاپدار همراه با پنجره شفاف برای مشخص شدن محصول استفاده می کنند.

در هالند پلاست تمام خدمات چاپ بسته بندی زعفران از چاپ 1 تا 8 رنگ full hd تا طراحی بسته بندی زعفران و ساخت کلیشه بنا به درخواست مشتری انجام می گیرد. همچنین چاپ به صورت آینه از داخل چاپ می شود که با مواد داخل آن تداخل نداشته باشد.

خرید و قیمت پلاستیک و پاکت بسته بندی زعفران

ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی برای هر نوع محصول غذایی یا کالا، بسته بندی های پلی اتیلنی است که در بین عموم با عنوان نایلون و نایلکس شناخته شده است. این نوع به صورت تک لایه بیشتر برای بسته بندی های فروشگاهی یا پخش های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پلاستیک بسته بندی زعفران بر اساس قیمت روز مواد اولیه مصرفی برای تولید تعیین می گردد که در قیمت نهایی محصول اثر می گذارد.

بنابر این برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید پاکت بسته بندی زعفران و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان بخش فروش در هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- پلاستیک بسته بندی زعفران چیست؟ زعفران یکی از مهمترین محصولات غذایی صادراتی کشور هست که علاوه بر بازار داخلی در بازار های جهانی هم مشتری های زیادی داره. به همین دلیل بسته بندی زعفران از اهمیت خاصی برخوردار هست و باید طوری باشه که در کنار اینکه ظاهر زیبا و مشتری پسندی داره خواص کیفی زعفران مثل عطر و طعمش رو هم حفظ کنه. به همین جهت پلاستیک بسته بندی زعفران را می توان از مناسب ترین انواع بسته بندی برای نگهداری اون دانست.

2- جنس پلاستیک مخصوص زعفران از چیه؟ میتونه نایلونی باشه یا سلفونی. اگه سلفونی باشه به صورت opp که با cpp لمینت شده تولید میشه.

3- آیا امکان طراحی و چاپ پاکت زعفران در هالند پلاست وجود داره؟ بله امکان چاپ از 1 تا 8 رنگ full hd در هالند پلاست وجود دارد. همچنین کار طراحی بسته بندی زعفران صادراتی و معمولی نیز توسط حرفه ای ترین طراحان بسته بندی زعفران انجام می شود.

4- نحوه ثبت سفارش خرید پاکت بسته بندی زعفران در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم. همچنین برای اطلاع از لیست قیمت پاکت بسته بندی زعفران نیز می توانید از همین راه های ارتباطی اقدام کنید.

طراحی بسته بندی زعفران در مشهد، انواع بسته بندی زعفران صادراتی، خرید پاکت بسته بندی زعفران، چاپ بسته بندی زعفران، سلفون زعفران، بسته بندی پاکتی زعفران، قیمت پاکت بسته بندی زعفران، چاپ پاکت بسته بندی زعفران، نایلون بسته بندی زعفران، سلفون بسته بندی زعفران، تولیدی پاکت زعفران، طراحی بسته بندی زعفران صادراتی، پلاستیک مخصوص زعفران، طراحی و چاپ پاکت زعفران مشهد، فروش پاکت زعفران در تهران، قیمت پاکت زعفران

2 نظر ارسال شده

  • شما از این نایلون خیاری هایی که برای بسته بندی کیلویی زعفرون استفاده میکنن مثلا نایلون یک کیلویی و پنج کیلویی و… هم دارین یا تولید میکنین؟

    • سلام بله تولید میکنیم. اگر قصد خرید دارین میتونین با همکارانمون در بخش فروش، ارتباط برقرار کنین و اطلاعات دقیق محصول مورد نظرتون رو بگین تا شما رو راهنمایی کنند و قیمت روز رو هم بهتون اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *