ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون و سلفون همبرگر

زمان مطالعه: 3 دقیقه از آنجایی که همبرگر یک ماده غذایی است که فساد پذیری بالایی دارد، برای بسته بندی آن نیاز به یک متریال با کیفیت دارد. در این مطلب به معرفی انواع بسته بندی همبرگر اعم از سلفون پلاستیکی مخصوص همبرگر، سلفون و نایلون بین همبرگر و پاکت یکبار مصرف همبرگر می پردازیم. پس قبل از خرید ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

از آنجایی که همبرگر یک ماده غذایی است که فساد پذیری بالایی دارد، برای بسته بندی آن نیاز به یک متریال با کیفیت دارد. در این مطلب به معرفی انواع بسته بندی همبرگر اعم از سلفون پلاستیکی مخصوص همبرگر، سلفون و نایلون بین همبرگر و پاکت یکبار مصرف همبرگر می پردازیم. پس قبل از خرید این محصول همراه هالند پلاست باشید تا با اطلاعات دقیق و کامل اقدام به خرید نمایید.

انواع بسته بندی همبرگر

بسته بندی همبرگر دارای انواع مختلفی است که هر کدام مربوط به یک قسمت از فرایند نگهداری، طبخ و فروش می شود. در پایین پر مصرف ترین انواع پلاستیک هایی که برای بسته بندی همبرگر مورد استفاده قرار می گیرند را نام برده ایم.

  1. نایلون بین همبرگر
  2. سلفون بین همبرگر
  3. سلفون پلاستیکی همبرگر
  4. سلفون مخصوص همبرگر
  5. نایلون بسته بندی همبرگر
  6. سلفون بسته بندی همبرگر
  7. پاکت یکبار مصرف همبرگر
  8. متالایز همبرگر

به طور کلی همه این بسته بندی ها از دو متریال نایلون و سلفون تولید می شوند اما در شکل ها و سایز های متفاوت و هر کدام نیز کاربرد خود را دارند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نایلون همبرگر

این نوع پلاستیک ها نقش عمده ای در بسته بندی این محصول دارند. نایلون بین همبرگر نایلونی است که بین همبرگر ها برای نچسبیدن به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد و قابل تولید در هر سایز و ابعاد است.

نوع دیگر نایلون بسته بندی همبرگر، لفاف هایی هستند که هم به صورت شفاف و هم به صورت چاپ دار برای بسته بندی کردن این محصول مورد استفاده قرار می گیرند. 

سلفون همبرگر

متریال دیگری که برای بسته بندی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد سلفون است. سلفون نیز مانند نایلون کاربرد های گوناگون و مختلفی در بسته بندی همبرگر دارد. سلفون بین همبرگر مانند نوع نایلونی آن وظیفه یکسانی دارند فقط متریالشان با یکدیگر متفاوت است اما اکثرا از نایلون برای این کار استفاده می شود چون هزینه کمتری دارد.

نوع دیگر سلفون بسته بندی همبرگر همان لفاف هایی است که برای بسته بندی همبرگر به صورت دو سر دوخت و شفاف یا چاپ دار استفاده می شود.

تفاوت لفاف های سلفونی با لفاف های نایلونی، در کیفیت چاپ پذیری و قیمت نهایی آنهاست. سلفون دارای چاپ پذیری بالاتری نسبت نایلون است اما از طرفی نایلون دارای قیمت پایین تری است.

این نایلون ها و سلفون مخصوص همبرگر و یا دیگر مواد غذایی هستند. یعنی متریال تولیدی آنها از مواد درجه یک و فود گرید بوده و به همین دلیل به این ها سلفون مخصوص همبرگر گفته می شود.

پاکت یکبار مصرف همبرگر

پاکت یکبار مصرف همبرگر برای بسته بندی ساندویچ همبرگر در فست فوی ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پاکت ها هم می تواند از جنس نایلون و نایلکس باشد و هم از جنس سلفون که نوع سلفونی آن به متالایز همبرگر نیز معروف است.

پاکت همبرگر هم به صورت ساده و بدون چاپ و هم به صورت چاپ دار با چاپ آماده یا سفارشی قابل تولید است.

تولید، طراحی و چاپ انواع پلاستیک همبرگر

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با برخورداری از بروزترین دستگاه های تولید و چاپ و همچنین کادر مجربی که در اختیار دارد قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع سلفون و نایلون همبرگر می باشد.

تولید پلاستیک هایی که مرتبط با بسته بندی مواد غذایی هستند باید با مواد اولیه درجه یک و فود گرید انجام شود. 

استعلام قیمت و خرید سلفون و نایلون همبرگر

قیمت نایلون و سلفون همبرگر مانند سایر محصولات پلیمری بر اساس معیار های خاصی تعیین می شود که عباتند از قیمت مواد اولیه، نوع جنس بکار رفته در تولید، حجم سفارش، نوع طرح چاپ مورد نظر مشتری و…

برای دریافت مشاوره جهتت خرید نایلون و سلفون همبرگر و استعلام قیم دقیق می توانید با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید. 

همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا اطلاعات محصول مورد نظر خود را ارسال کنید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول

1- برای خرید سلفون و نایلون همبرگر از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه وجود دارد، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- حداقل میزان سفارش چقدر است؟ حداقل میزان سفارشی که ما برای تولید قبول می کنیم بسته به نوع جنس متغیر است اما حداقل میزان تولید این محصول بین 500 تا 600 کیلوگرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *