ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون صندلی 206

زمان مطالعه: 3 دقیقه ماشین با کیفیتی مثل 206 و 207 نیازمند یک پک کامل از نایلون صندلی هم هست که ظاهری متفاوت به آن بخشیده و باعث شود تا در بین دیگر محصولات به صورت ویژه ای بدرخشد. ما در هالند پلاست در کنار شما هستیم تا اقدام به تولید نایلون صندلی 206 سفارشی و مدنظر شما تولید ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

ماشین با کیفیتی مثل 206 و 207 نیازمند یک پک کامل از نایلون صندلی هم هست که ظاهری متفاوت به آن بخشیده و باعث شود تا در بین دیگر محصولات به صورت ویژه ای بدرخشد. ما در هالند پلاست در کنار شما هستیم تا اقدام به تولید نایلون صندلی 206 سفارشی و مدنظر شما تولید کننده محترم کنیم. برای استعلام قیمت، نحوه تولید و خرید نایلون صندلی 206 از هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون و سلفون در کشور با ما در تماس باشید.

تولید نایلون صندلی 206

گروه کارخانجات هالند پلاست آماده به همکاری با تولیدکنندگان صنعت خودرو جهت تولید پلاستیک های بسته بندی قطعات خودرو و همچنین روکش نایلونی صندلی بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت مدنظر مشتری و تولید کنندگان محترم صنایع است.

طراحی خاص صندلی ماشین 206 این امکان را به مالک ماشین می ده تا با استفاده از موارد جانبی مثل روپوش چرمی و پلاستیکی اقدام به زیبا تر شدن آن بکنه.

خط تولید هالند پلاست قادر به تولید عمده روکش نایلون صندلی 206 و دیگر خودروها و همچنین صندلی تولید شده در کارگاه های تولید صندلی اداری و خانگی، صنعت موتور سیکلت سازی و … می باشد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع جنس پلاستیک صندلی 206

پلاستیک صندلی که برای روکش کردن صندلی های ماشین به کار می رود از چند جنس مختلف تولید می شود. می توان این نوع پلاستیک را از جنس نایلون و نایلکس با مواد اولیه پلی اتیلن سبک و سنگین و یا سلفون با ماده اولیه پلی پروپیلن تولید نمود.

چاپ و طراحی نایلون صندلی ماشین

اصولا تولید کنندگان ماشین، پلاستیک صندلی ها را ساده و بدون چاپ سفارش می دهند. اما اگر تولیدکننده ای تمایل داشت که چاپ و طرحی روی آن بزند ما این کار را انجام می دهیم.

چاپ سلفون و نایلون صندلی 206 از 1 رنگ تا 8 رنگ full hd در هالند پلاست انجام می شود. هزینه چاپ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

ابعاد و ضخامت قابل تولید

مجموعه هالند پلاست قادر به تولید انواع کاور و روکش پلاستیکی صندلی همه مدل های خودرو در هر سایز و ضخامتی هست.

هیچ گونه محدودیتی در زمینه تولید نایلون صندلی ماشین وجود ندارد و تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عزیز انجام می شود.

خرید نایلون صندلی 206

برای خرید سلفون صندلی 206 از هالند پلاست با کارشناسان ما تماس بگیرید. هرچه میزان سفارش بیشتر باشد قطعا از میزان تخفیفات بیشتری برخوردار خواهید شد.

قیمت صندلی ماشین

قیمت روکش پلاستیکی صندلی به عوامل مختلفی بستگی داره. قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش و جنس به کار رفته در تولید کاور صندلی پلاستیکی از جمله عوامل اثر گذار در قیمت سلفون و نایلون صندلی ماشین است.

برای دریافت مشاوره جهت ثبت سفارش تولید نایلون صندلی خودرو 206 و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول در زمینه تولید نایلون صندلی 206

1- آیا چاپ هم روی نایلون صندلی ماشین انجام می شود؟ اصولا تولید کنندگان ماشین، پلاستیک صندلی ها را ساده و بدون چاپ سفارش می دهند. اما اگر تولید کننده ای تمایل داشت که چاپ و طرحی روی آن بزند ما چاپ 1 تا 8 رنگ full hd انجام می دهیم.

2- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

3- هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد.

پلاستیک صندلی ماشین، کاور صندلی ماشین یکبار مصرف، سلفون صندلی ماشین، نایلون صندلی ماشین، سلفون صندلی، قیمت نایلون صندلی، مشمای صندلی ماشین، نایلون صندلی، روکش صندلی سلفونی، پلاستیک صندلی خودرو، روکش یکبار مصرف صندلی خودرو، پلاستیک سلفون صندلی ماشین، پلاستیک برای صندلی ماشین، کاور صندلی ماشین نایلونی، روکش پلاستیکی صندلی ماشین، روکش صندلی پلاستیکی، سلفون کشیدن صندلی ماشین، روکش یکبار مصرف صندلی ماشین، طلق صندلی ماشین، قیمت نایلون صندلی، سلفون روکش صندلی ماشین، سلفون کشی صندلی ماشین، سلفون کشیدن روی صندلی ماشین، قیمت نایلون صندلی، نایلون صندلی خودرو، خرید نایلون صندلی خودرو، نایلون روکش صمدلی خودرو، پلاستیک صندلی ماشین مشهد، پلاستیک صندلی ماشین خارجی، قیمت پلاستیک صندلی ماشین، روکش صندلی ماشین یکبار مصرف، نایلون صندلی ماشین   

 

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *