ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون صندلی سمند

زمان مطالعه: 3 دقیقه خیلی از مالکان خودروهایی مثل سمند همیشه در پی راه های خاص و زیباتر کردن ماشین خود هستند، یکی از راه هایی که توصیه میشه استفاده از نایلون صندلی مناسب است.  اگر از نحوه ثبت سفارش خرید پلاستیک صندلی، جنس و فرآیند تولید و استعلام قیمت نایلون صندلی سمند تولیدی گروه کارخانجات هالند پلاست اطلاعات ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

خیلی از مالکان خودروهایی مثل سمند همیشه در پی راه های خاص و زیباتر کردن ماشین خود هستند، یکی از راه هایی که توصیه میشه استفاده از نایلون صندلی مناسب است.  اگر از نحوه ثبت سفارش خرید پلاستیک صندلی، جنس و فرآیند تولید و استعلام قیمت نایلون صندلی سمند تولیدی گروه کارخانجات هالند پلاست اطلاعات دقیقی ندارین این صفحه ویژه شما نوشته شده است.

به همه آنهایی که به دنبال زیبایی و شیک کردن سمند خود هستن توصیه می کنم حتما نسبت به خرید نایلون صندلی تولید شده در هالند پلاست اقدام نمایند.

کاربردهای پلاستیک صندلی ماشین

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بر اثر اتفاقی بخواهید روکش صندلی ماشین و یا کفپوش صندوق عقب را عوض نمایید. در این صورت باید روی به سمت مواردی بیاورید که از استحکام بالاتری برخوردار باشند. در این موارد می توان از روکش صندلی نایلونی استفاده کرد.

کاور پلاستیکی صندلی ماشین علاوه بر تمیز نگه داشتن داخل کابین کمک می کنه تا فضای داخلی به طور کامل تغییر کند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع پلاستیک صندلی

پلاستیک صندلی که برای روکش کردن صندلی های ماشین به کار می رود از چند جنس مختلف تولید می شود. می توان این نوع پلاستیک را از جنس نایلون و نایلکس با مواد اولیه پلی اتیلن سبک و سنگین و یا سلفون با ماده اولیه پلی پروپیلن تولید نمود.

تولید نایلون صندلی سمند در هالند پلاست

پلاستیک کشیدن صندلی ماشین یکی از راه های خوب برای حفظ پاکیزگی و از طرفی هم افزایش ماندگاری و نو نگه داشتن اون هست. تولید روکش صندلی نایلونی سمند در هالند پلاست با مواد اولیه درجه یک صورت می گیره.

جنس نایلون سمند باید به گونه ای باشه که از بهترین مواد تهیه شده و طول عمر بالایی داشته باشه. این طول عمر بالا به شما این امکان رو می ده تا برای مدت طولانی خیالتان از بابت استفاده اون راحت باشه.

تولید در ابعاد سفارشی مشتری برای تمام برندهای خودرو

مجموعه هالند پلاست قادر به تولید انواع کاور و روکش پلاستیکی صندلی همه مدل های خودرو در هر سایز و ضخامتی هست.

هیچ گونه محدودیتی در زمینه تولید نایلون صندلی سمند وجود ندارد و تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عزیز انجام می شود.

برای تولید عمده باید ابعاد دقیق را داشته باشید. اگر ابعاد مورد نیاز خود را ندارید اصلا نگران باشید زیرا مشاورین با تجربه و خبره هالند پلاست با توجه به نیاز شما با دقیق ترین ابعاد نمونه شما را تولید خواهند کرد.

چاپ و طراحی نایلون صندلی ماشین

اصولا تولید کنندگان ماشین، پلاستیک صندلی خودرو را ساده و بدون چاپ سفارش می دهند. اما اگر تولید کننده ای تمایل داشت که چاپ و طرحی روی آن بزند ما این کار را انجام می دهیم.

چاپ سلفون و نایلون صندلی سمند از 1 رنگ تا 8 رنگ full hd در هالند پلاست انجام می شود. هزینه چاپ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

تولید به صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف

به طور کلی محصولات با جنس پلی اتیلن به صورت یکبار مصرف هستند. اما می توان برای افزایش مقاومت و عمر نایلون صندلی ضخامت آن را افزایش داد که این مورد بستگی به خود مشتری دارد.

قیمت، خرید و فروش نایلون صندلی سمند

برای خرید سلفون صندلی سمند از هالند پلاست با کارشناسان ما تماس بگیرید. هرچه میزان سفارش بیشتر باشد قطعا از میزان تخفیفات بیشتری برخوردار خواهید شد.

قیمت روکش پلاستیکی صندلی به عوامل مختلفی بستگی داره. قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش و جنس به کار رفته در تولید کاور صندلی پلاستیکی از جمله عوامل اثر گذار در قیمت سلفون و نایلون صندلی سمند است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون صندلی خودرو و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل بفرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- پلاستیک صندلی ماشین در چه ابعادی قابل تولید است؟ این پلاستیک در مجموعه هالند پلاست با توجه به درخواست مشتریان تولید می شود و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سایز و ابعاد و ضخامت نداریم.

2-  نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *