ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون صندلی تیبا

زمان مطالعه: 3 دقیقه در صنعت خودورسازی کشور، انواع و اقسام خودرو تولید میشه که از نایلون صندلی برای روکش کردن صندلی ها استفاده می شه. به عنوان مثال نایلون صندلی تیبا. اگه تولید کننده ای هستی که نیاز به نایلون صندلی خودروهای سواری داری این صفحه مخصوص شما نوشته شده است. تمام اطلاعات مربوط به تولید، خرید و ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

در صنعت خودورسازی کشور، انواع و اقسام خودرو تولید میشه که از نایلون صندلی برای روکش کردن صندلی ها استفاده می شه. به عنوان مثال نایلون صندلی تیبا. اگه تولید کننده ای هستی که نیاز به نایلون صندلی خودروهای سواری داری این صفحه مخصوص شما نوشته شده است. تمام اطلاعات مربوط به تولید، خرید و قیمت نایلون صندلی تیبا نوشته شده، حتما با دقت صفحه رو مطالعه کن و ابهامی اگه باقی بود با من و همکارانم در هالند پلاست تماس بگیر.

انواع پلاستیک صندلی ماشین

استفاده از کاور پلاستیکی صندلی می تواند به زیبایی فضای داخلی کابین تیبا کمک شایانی بکنه. پلاستیکی که برای صندلی ماشین ها استفاده و تولید می شه میتونه از جنس نایلون، نایلکس و یا سلفون باشه. البته در بیشتر موارد نایلون رو برای صندلی خودروها و مخصوصا تیبا انتخاب می کنند.

تولید نایلون صندلی تیبا در هالند پلاست

پلاستیک کشیدن صندلی ماشین یکی از راه های خوب برای حفظ پاکیزگی و از طرفی هم افزایش ماندگاری و نو نگه داشتن اون هست. تولید روکش صندلی نایلونی تیبا در هالند پلاست با مواد اولیه درجه یک صورت می گیره.

یکی از ویژگی هایی که در زمان تولید نایلون صندلی تیبا باید بهش توجه بشه اینه ما این نایلون رو به گونه ای تولید کنیم که نصب آن برای افراد غیر ماهر هم به سهولت امکان پذیر باشه.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ابعاد و ضخامت قابل تولید

پلاستیک صندلی خودرو اگه قراره بیش از یکبار استفاده بشه باید به صورت ضخیم تولید بشه که باید هنگام سفارش این موضوع رو به ما اطلاع بدین.

مجموعه هالند پلاست قادر به تولید انواع کاور و روکش پلاستیکی صندلی همه مدل های خودرو در هر سایز و ضخامتی هست.

هیچ گونه محدودیتی در زمینه تولید نایلون صندلی پراید وجود ندارد و تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عزیز انجام می شود.

جنس و مواد اولیه

جنس پلاستیک صندلی تیبا رو از سه متریال نایلونی، نایلکسی و سلفونی تولید می شود. این که چه نوع متریالی به کار رود بستگی به درخواست و نیاز مشتری دارد.

چاپ و طراحی

اصولا تولید کنندگان ماشین، پلاستیک صندلی ها را ساده و بدون چاپ سفارش می دهند. اما اگر تولید کننده ای تمایل داشت که چاپ و طرحی روی آن بزند ما این کار را انجام می دهیم.

چاپ سلفون و نایلون صندلی تیبا از 1 رنگ تا 8 رنگ full hd در هالند پلاست انجام می شود. هزینه چاپ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

خرید و فروش نایلون و نایلکس صندلی ماشین

برای خرید سلفون صندلی تیبا از هالند پلاست با کارشناسان ما تماس بگیرید. هرچه میزان سفارش بیشتر باشد قطعا از میزان تخفیفات بیشتری برخوردار خواهید شد.

قیمت نایلون صندلی

قیمت روکش پلاستیکی صندلی به عوامل مختلفی بستگی داره. قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش و جنس به کار رفته در تولیدکاور صندلی پلاستیکی از جمله عوامل اثر گذار در قیمت سلفون و نایلون صندلی ماشین است.

برای دریافت مشاوره جهت استعلام قیمت دقیق و خرید نایلون صندلی تیبا با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل بفرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- آیا چاپ هم روی نایلون صندلی ماشین انجام می شود؟ اصولا تولید کنندگان ماشین، پلاستیک صندلی ها را ساده و بدون چاپ سفارش می دهند. اما اگر تولید کننده ای تمایل داشت که چاپ و طرحی روی آن بزند ما چاپ 1 تا 8 رنگ full hd انجام می دهیم.

2- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

3- هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد.

نایلون صندلی خودرو، سلفون صندلی ماشین، پلاستیک صندلی ماشین، نایلون روکش صندلی، سلفون صندلی پراید، نصب نایلون صندلی خودرو، نایلون صندلی، روکش صندلی سلفونی، نایلون صندلی ماشین، سلفون کشیدن صندلی ماشین، پلاستیک روی صندلی ماشین، پلاستیک صندلی خودرو، طریقه سلفون کشیدن صندلی ماشین، روکش پلاستیکی ماشین، سلفون صندلی، پلاستیک کشیدن صندلی ماشین، نایلون صندلی پراید، پلاستیک روکش صندلی، پلاستیک صندلی، پلاستیک صندلی کوییک، روکش پلاستیکی صندلی ماشین،قیمت نایلون صندلی، کاور صندلی ماشین یکبار مصرف، کاور صندلی ماشین نایلونی، روکش صندلی نایلونی، طریقه نصب نایلون صندلی ماشین، روکش سلفونی ماشین، طریقه پلاستیک کشیدن صندلی پراید، پلاستیک برای صندلی ماشین، پلاستیک صندلی پراید، روکش صندلی پلاستیکی، نایلون برای صندلی ماشین، نحوه کشیدن نایلون روی صندلی ماشین، روکش یکبار مصرف صندلی خودرو، خرید پلاستیک صندلی خودرو، نایلون ماشین، روکش نایلونی صندلی، روکش پلاستیک صندلی ماشین، طریقه پلاستیک کشیدن صندلی ماشین، سلفون صندلی خودرو، نصب پلاستیک صندلی، کشیدن پلاستیک روی ماشین، پلاستیک رو صندلی ماشین، مشمای صندلی ماشین، کاور پلاستیکی صندلی ماشین، کاور یکبار مصرف صندلی ماشین، کاور پلاستیکی ماشین، روکش پلاستیکی خودرو، روكش صندلي از توليد به مصرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *