ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون رکابی شیری

زمان مطالعه: 2 دقیقه نایلون رکابی شیری یکی از انواع پلاستیک های دسته دار است که در اغلب اصناف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل پرمصرف بودن این محصول رنگ آن است که داخل کیسه مشخص نیست. فروشندگان یا خریدارانی که میخواهند محصول داخل کیسه مشخص نشود بیشتر از این نوع محصول استفاده می کنند.  تولید نایلون ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نایلون رکابی شیری یکی از انواع پلاستیک های دسته دار است که در اغلب اصناف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل پرمصرف بودن این محصول رنگ آن است که داخل کیسه مشخص نیست. فروشندگان یا خریدارانی که میخواهند محصول داخل کیسه مشخص نشود بیشتر از این نوع محصول استفاده می کنند. 

تولید نایلون رکابی شیری

گروه تولیدی هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید نایلون های دسته دار ندارد و قادر است هرگونه سفارش از طرف مشتری ها را انجام بدهد.

در تولید نایلون رکابی شیری، شرکت هالند پلاست از مواد اولیه درجه یک استفاده کرده و کیفبیت محصول را کاملا تضمین کرده و محصولی با کیفیت در اختیار مشتری قرار می دهد.

از دلایل پرمصرف بودن نایلون شیری رنگ این است که با استفاده از نایلون های شیری، امکان رویت محتوای داخل کیسه وجود نخواهد داشت. به علاوه، به دلیل رعایت اصول بهداشتی امروزه ترجیح بیشتر افراد به خصوص در مورد بسته بندی مواد غذایی و خوراکی استفاده از پلاستیک های شفاف یا شیری رنگ نسبت به سایر رنگ هاست.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

قیمت نایلون رکابی شیری

نایلون رکابی شیری تولیدی در شرکت هالند پلاست از بهترین مواد اولیه و مستربچ تولید شده و پوشش دهی 100 درصدی دارد. ما مفتخریم انواع نایلون تولید شده را به دلیل تولید و عرضه مستقیم از کارخانه با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت را به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه بدهد.

برای استعلام قیمت نایلون رکابی شیری و همچنین دریافت مشاوره جهت خرید نایلون رکابی شیری می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید اطلاعات محصول مورد نظر خود را به همین شماره ها در واتساپ یا ایتا بفرستید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

کیفیت تولید در هالند پلاست

یکی از ویژگی های مهم نایلون های رکابی شیری رنگ شرکت هالند پلاست که وجه تمایز این نایلون با نایلون تولیدی سایر شرکت هاست میزان پوشش دهی رنگ شیری است.

متاسفانه بعضی شرکتهای تولیدی به علت استفاده از مستربچ های رنگی نامرغوب و یا اضافه کردن مستربچ کمتر از مقدار نیاز، محصولی تولید می کنند که کیفیت لازم را ندارد. به طوری که خیلی نازک به نظر می رسد و محتوای داخل آن ها به راحتی قابل مشاهده است.

ما در شرکت هالند پلاست ضمن تاکید بر کیفیت و رضایت مشتری، با بکارگیری بهترین مستربچ های رنگی اقدام به تولید مرغوب ترین انواع نایلون شیری رنگ کرده ایم.

این نایلون ها از ضخامت مناسبی برخوردار بوده و پوشش کامل رنگی در خصوص آن ها رعایت شده است. به گونه ای که با قرار دادن اقلام گوناگون داخل کیسه، محتویات داخل آن به راحتی قابل رویت و تشخیص نباشد.

طراحی و چاپ

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروز ترین دستگاه ها و کادری مجرب، قادر به انجام تمامی خدمات مربوط به طراحی و چاپ نایلون رکابی شیری و سایر کیسه های پلاستیکی دسته دار نیز می باشد. چاپ با کیفیت full hd و با 1 تا 8 رنگ قابلیت انجام را دارد.

سوالات متداول

1- خرید نایلون رکابی شیری با طرح های عمومی هم امکان پذیر است؟ بله، در مجموعه هالند پلاست هم امکان تولید و فروش نایلون و نایلکس با طرح اختصاصی موجود است. هم با طرح های عمومی مانند، نایلون و نایلکس طرح لبخند، نایلون های ورساچ، نایلون آدیداس، نایلون نایک و…

2- حداقل میزان سفارش چقدر است؟ حداقل میزان سفارشی که ما برای تولید قبول می کنیم بستگی به طرح شما دارد که چند رنگ چاپ داشته باشد. اما به طور معمول حداقل میزان سفارش تولید نایلون و نایلکس، 200 کیلو گرم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *