ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیری رنگ

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلون شیری رنگ کاربرد زیادی در اغلب فروشگاه ها، سوپر مارکتها و … دارد. دلیل این محبوبیت، دیده نشدن محتویات درون کیسه است. از طرف دیگر قیمت نایلون شیری رنگ بسیار به صرفه و مناسب است. این نکات باعث شده تا این محصول متقاضیان زیادی داشته باشد. اگر شما هم قصد ثبت سفارش تولید و ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلون شیری رنگ کاربرد زیادی در اغلب فروشگاه ها، سوپر مارکتها و … دارد. دلیل این محبوبیت، دیده نشدن محتویات درون کیسه است. از طرف دیگر قیمت نایلون شیری رنگ بسیار به صرفه و مناسب است. این نکات باعث شده تا این محصول متقاضیان زیادی داشته باشد. اگر شما هم قصد ثبت سفارش تولید و خرید نایلکس و نایلون شیری را دارید در ادامه همراه ما باشید تا با این محصول پر طرفدار تولید شده در هالند پلاست بیشتر آشنا شوید.

تولید نایلون شیری

نایلون شیری از جمله انواع پلاستیک دسته دار است که جزء رایج ترین انواع پلاستیک مصرفی در سوپر مارکت ها و فروشگاه ها به شمار می رود. تولید کیسه پلاستیک دسته دار به دو صورت امکان پذیر است شفاف و رنگی. از جمله رنگ های پر کاربرد می توان به رنگ سبز، زرد، آبی، شیری، مشکی و … اشاره نمود.

در چگونگی تولید نایلون شیری باید گفت که با افزودن موادی به نام مستربچ های رنگی به پلیمرهای پلاستیک، نایلون رنگی تولید می شود. یکی از پر استفاده ترین رنگ های پایه در تولید نایلون های رنگی، استفاده از مستربچ های شیری رنگ است.

مزایای پلاستیک شیری تولید شده در هالند پلاست

  1. استفاده از مواد اولیه درجه یک، به هیچ وجه ضایعات پلاستیک به این محصول اضافه نمی کنیم. یکی از راه های تشخیص نایلون شیری درجه یک، سفیدی نایلون است.
  2. تولید با استفاده از بهترین مستربچ یا افزودنی ها با پوشش ۱۰۰ درصدی و کامل
  3. دوخت و چاپ پذیری بسیار بالا
  4. قیمت پایین، استحکام، کشسانی و دوام خوب

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

آیا روی نایلون شیری چاپ هم می زنند؟

بله، نایلون و نایلکس شیری چاپ دار هالند پلاست دقیقا همانند نوع معمولی آن است که فقط به آن چاپ اضافه شده و از نظر کیفیت محصول و فرآیند تولید هر دو مثل هم هستند.

 ما در شرکت هالند پلاست تمامی موارد چاپی را با کیفیت تضمینی روی پلاستیک انجام می دهیم. با استفاده از چاپ دیجیتال حتی می توان کوچک ترین اجزاء طرح مورد نظر را با بهترین کیفیت روی نایلون چاپ کرد.

لذا اصلا نگران کیفیت چاپ نباشید. نایلون های شیری را می توان با توجه به درخواست مشتری در سایزهای مختلف به صورت چاپدار یا بدون چاپ، همچنین به صورت کاست دار یا ساده تولید کرد.

تولید با بهترین کیفیت در تمام ابعاد و ضخامت ها

گاهی مشاهده می شود که تولید کننده و تولیدی نایلون شیری برای سود بیشتر از مستربچ رنگی نامرغوب استفاده می کنند و یا از مستربچ کمتر از میزان مورد نیاز بکار می برند.

این امر باعث تولید محصولی می شود که کیفیت لازم را ندارد، خیلی نازک بوده و محتوای داخل آن نایلون به راحتی قابل مشاهده است.

از مهم ترین ویژگی های نایلون های شرکت هالند پلاست، میزان پوشش دهی رنگ آن است.

پلاستیک های شیری رنگ هالند پلاست ضخامت مناسبی داشته و پوشش کامل رنگی در خصوص آن ها کاملا رعایت شده است. به گونه ای که با قرار دادن اجناس مختلف داخل کیسه، محتویات داخل آن به راحتی قابل رویت و تشخیص نیست.

همچنین تولید نایلون شیری در هالند پلاست در تمام ابعاد و ضخامت در انواع دسته انجام می شود.

پرکاربرد ترین نوع پلاستیک دسته دار شیری

پلاستیک های دسته دار، انواع مختلف با طراحی های گوناگونی از دسته دارند. اما در غالب موارد برای نایلون شیری رنگ از مدل دسته رکابی استفاده می شود.

همچنین برای افزایش میزان فضای نایلون، آن را به صورت بغل کاست یا ته کاست نیز می توان تولید کرد. در واقع نایلون شیری دسته رکابی پر کاربردترین نوع نایلون دسته دار است.

صادرات نایلون شیری رنگ

نایلون شیری صادراتی از جمله محصولات پلی اتیلنی است که متقاضی زیادی از کشور های همسایه مثل ترکیه، عراق و قزاقستان دارد. با توجه به این نکته مجموعه کارخانجات هالند پلاست اقدام به تولید و ارائه این محصول تا تحویل بار در هر کدام از کشور های همسایه با کمترین قیمت ممکن را کرده است.

قیمت نایلون شیری

قیمت ها بستگی به قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بازار بورس، نوع مواد اولیه مصرفی و افزودنی های آن، نحوه دوخت، نوع دسته و خدمات انجام شده برای محصول، میزان سفارش، نوع چاپ و روش چاپی و … دارد.

از آنجایی که در تولید نایلون شیری از مستربچ رنگی هم استفاده می شود لذا هزینه بیشتر شده که در قیمت تمام شده محصول اثر گذار است.

شرکت هالند پلاست با کادری مجرب سعی در تامین محصولی با کیفیت بالا و قیمت پایین دارد.

برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید نایلون شیری کافیست با مشاوران ما از طریق لیست شماره درج شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید و قیمت های روز را دریافت کنید.

سوالات رایج شما

1- آیا بر روی نایلون شیری در هالند پلاست چاپ هم انجام می شود؟ بله از 1 تا 8 رنگ full hd چاپ با روش هلیو و فلکسو بر روی انواع نایلون و نایلکس شیری صورت می گیرد.

2- قیمت نایلون شیری امروز چنده؟ قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثل قیمت مواد اولیه پتروشیمی در بازار بورس، نوع مواد اولیه مصرفی و افزودنی های آن، نحوه دوخت، نوع دسته و خدمات انجام شده برای محصول، میزان سفارش، نوع چاپ و روش چاپی؛ لذا نمی شه قیمت رو در سایت اعلام کرد. برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *