ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت استرچ پالت بند

زمان مطالعه: 6 دقیقه در دنیای صنعتی حفاظت و نگهداری از محصولات تولیدشده تا رسیدن به دست مصرف کننده از اهمیت زیادی برخوردار است. در تولیدات کارخانجات مواد غذایی یا تولید مبل و صنایع کارتن سازی استفاده از استرچ پالت بند برای محافظت و زیبایی کار کاربرد فراوانی دارد. در این مطلب به معرفی کامل این محصول تولیدی هالند ...

6 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 6 دقیقه

در دنیای صنعتی حفاظت و نگهداری از محصولات تولیدشده تا رسیدن به دست مصرف کننده از اهمیت زیادی برخوردار است. در تولیدات کارخانجات مواد غذایی یا تولید مبل و صنایع کارتن سازی استفاده از استرچ پالت بند برای محافظت و زیبایی کار کاربرد فراوانی دارد. در این مطلب به معرفی کامل این محصول تولیدی هالند پلاست و نکاتی راجع به تولید، فروش و قیمت نایلون استرچ پالت بند خواهیم پرداخت؛ پس قبل از خرید این محصول حتما به نکاتی که خواهیم گفت توجه نمایید. 

نایلون استرچ پالت بند چیست؟

استرچ پالت بند یک نوع از رول نایلون است که چسبنده و کشسان است. در صنایع زیادی جهت بسته بندی پالت و انواع کالا ها به کار می رود. نایلون استرچ را با توجه به وزن و حجم قطعات مورد نظر می توان به دو صورت استرچ پالت دستی و ماشینی به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار داد.

این نایلون بسته بندی به صورت رول و فیلم در ماشین استرچ کش قرار می گیرد. دارای ویژگی هایی همچون کشش، چسبندگی و شفافیت است و برای بسته بندی پالت و محصولاتی که روی پالت قرار می گیرند استفاده می شود. 

فیلم استرچ پالت بند دستی

انواع دستگاه استرچ پالت که قابلیت Pre-Stretch دارد فیلم هایی تهیه می کند که حداقل قابلیت کش آمدن تا۳۰۰ درصد را دارا است. تفاوت فیلم استرچ با فیلم شرینک پک در این است که نایلون ها در استرچ تنها به دور محصولات کشیدن می شوند. اما در شرینک پک نایلون ها با عبور از کوره حرارتی پخته می شوند تا جذب دور محصول گردند.

نایلون استرچ پالت بند چیست

مزایای استفاده از استرچ پالت بند در بسته بندی

  1. افزایش استحکام محصولات روی پالت
  2. بالا رفتن سرعت فرآیند بسته بندی کردن
  3. کمتر شدن وزن بسته بندی
  4. جلوگیری از ورود بخار و رطوبت به محصولات و قطعات استرچ شده
  5. کاهش هزینه حمل و نقل
  6. قابلیت سفارش در تمام ابعاد
  7. قابلیت سفارش با ضخامت درخواستی مشتری
خرید استرچ پالت صنعتی

ضخامت استرچ پالت بند

در بیشتر سفارشات خرید استرچ پالت مشتریان ما ضخامت 24 میکرون را سفارش می دهند، اما هالند پلاست هیچ محدودیتی در ضخامت تولید فیلم استرچ و یا ابعاد آن ندارد. همینطور لایه بندی استرچ نیز هیچ نقشی در ضخامت آن ندارد و در هر ضخامتی امکان سفارش تعداد لایه بندی وجود دارد. به طبع هر مقداری که ضخامت استرچ افزایش یابد، متقابلا استحکام و میزان کشش آن نیز افزایش پیدا می کند.

فروش نایلون استرچ پالت بند

کیفیت استرچ پالت بند به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از عواملی که باعث کیفیت بالا تولید فیلم استرچ می شود ماشین آلات صنعتی بروز و با کیفیت است. زیرا با دستگاه های مدرن می توان با ضخامت کمتر لایه های بیشتر و با چسبندگی بالاتر تولید کرد. (مجموعه تولیدی هالند پلاست، تولید کننده فیلم استرچ پالت بند از با کیفیت ترین مواد اولیه و به روز ترین ماشین آلات در تولید این محصول استفاده می کند).

همینطور مواد اولیه و نحوه تولید و ماشین آلات بروز تاثیر مستقیم در کیفیت و شفافیت تولید فیلم استرچ دارد. در صورت پایین بودن کیفیت فیلم استرچ باعث سوراخ شدن و پارگی آن در کشش نه چندان زیاد می شود.

تولیدات هالند پلاست دارای مواد اولیه درجه 1 و کشسانی بسیار بالا است، به طوری که هر 1 متر استرچ به اندازه 10 متر کش می آید، فیلم استرچ پالت صنعتی باید دارای کمی چسبندگی هم باشد که باعث راحت تر شدن بسته بندی پالت می شود.

تولید کننده سلفون استرچ صنعتی

تولید و چاپ فیلم استرچ پالت بند در انواع رنگبندی

استرچ پالت بند فاقد قابلیت چاپ پذیری است. که علت آن کش آمدن و تغییر شکل آن هنگام پیچیده شدن به دور محصول است. بنابراین، امکان چاپ هرگونه طرح، تصویر، لوگو و نوشته روی آن وجود ندارد.

در بیشتر موارد یا شاید بهتر است بگوییم همیشه به صورت مات و شفاف استفاده می شود. خیلی کم پیش می آید این نوع از پلاستیک بسته بندی را به صورت رنگی تولید کرد، اما در کارخانه تولید نایلون استرچ پالت هالند پلاست، بنا به درخواست مشتری می توان این نمونه را به صورت رنگی نیز تولید کرد.

فروش و صادرات نایلون استرچ پالت بند

یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های تولید استرچ صادراتی، گروه کارخانجات هالند پلاست می باشد که سهم عظیمی هم در بازار داخلی مانند فروش نایلون استرچ پالت در اصفهان، تهران، مشهد، یزد، تبریز، شیراز، قم، رشت، کرج و… دارد و هم در صادرات آن مانند صادرات نایلون استرچ به ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، دبی و… . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند صادرات استرچ پالت بند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده فیلم استرچ پالت بند

افزودنی های قابل استفاده در تولید نایلون استرچ

  1. Anti UV ضد اشعه ماورای بنفش (برای مقاومت بالا در برابر حرارت  خورشید)
  2. Anti Static (ضد الکتریسیته ساکن جهت جذب ناپذیری گرد و غبار روی نایلون)

استرچ پالت بند چه کاربرد هایی دارد؟

به طور کلی این نوع از پلاستیک در هر صنعتی که نیاز به بسته بندی محصولات دارد استفاده می شود و یک پلاستیک بسیار مصرفی است که هر کارخانه باید هر چند وقت یکبار این نوع از پلاستیک را سفارش دهد. مثلا از جمله کاربردهای این محصول در صنعت می توان به استفاده در بسته بندی مبلمان حین اسباب کشی، توپ‌های پارچه‌ای، کاغذ دیواری و پارکت، قاب‌های چوبی پلی استر، اسباب بازی و .. اشاره نمود.

از مشاغل دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مواد غذایی
  2. صنایع تولید کارتن
  3. صنایع دارو
  4. بسته بندی مبلمان
  5. قطعات یدکی خودرو
  6. ظروف شیشه‌ای لوله و شیلنگ
  7. صفحات آلومینیومی
قیمت استرچ پالت بند

خرید و قیمت استرچ پالت بند

این محصول نسبت به جنس خوبی که دارد و همچنین کارایی خوب اش،  قیمت بسیار مقرون‌ به صرفه ای دارد. اما، نکته مهم در مورد قیمت فروش نایلون استرچ پالت بند، این است که دائما در حال تغییر است. در بیان علت‌ این نوسان قیمت استریج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تولید سفارشی در ابعاد مختلف به درخواست مشتری
  2. رنگی بودن
  3. مقدار افزودنی‌های اضافه شده به نایلون
  4. وزن و تعداد لایه‌های نایلون
  5.  ثابت نبودن نرخ قیمت مواد اولیه موردنیاز در تولید این محصول
  6. فرآیند تولید

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید استرچ پالت بند و استعلام قیمت استرچ پالت، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار

1- نحوه ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ برای خرید نایلون استرچ پالت بند شما می توانید به صورت حضوری به مراکز فروش و تولید ما واقع در شهر های تهران، کرج، اصفهان و مشهد مراجعه نمایید. در صورت عدم امکان مراجعه حضوری شما می توانید به صورت اینترنتی و تماس با کارشناسان ما اقدام به خرید نمایید.

2- قیمت فیلم استرچ پالت بند چنده؟ قیمت استریج بر اساس معیار های مختلفی مانند قیمت مواد اولیه، جنس بکار رفته در تولید، ابعاد و ضخامت، میزان سفارش و… تعیین می شود و نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای دریافت قیمت نایلون استرچ پالت بند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

3- استرچ پالت در چه عرض هایی قابل تولید است؟ در عرض‌های مختلف از ۰.۵ متر تا ۱.۵ متر قابل تولید است و به‌صورت کیلویی به دست مشتری می‌رسد.

4- هر رول استرچ پالت بند چه وزنی دارد؟ وزن استرچ پالت بر اساس عرض کاربردی مشتري متغییر است.

5- جنس استرچ پالت صنعتی چیست؟ استرچ پالت بند از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک نظیر PE ، PP و LLD تهیه می شوند.

قیمت نایلون استرچ پالت بند، قیمت استریج، خرید استرچ پالت صنعتی، قیمت سلفون استرچ پالت بند، قیمت فیلم استرچ پالت بند دستی، استرچ پالت دستی، بسته بندی پالت، فیلم استرچ صنعتی، تولید کننده فیلم استرچ پالت بند، تولید استرچ پالت بند، رول استرچ پالت بند، نایلون استرچ تبریز، خرید نایلون استرچ پالت تهران، فروش نایلون استرچ پالت اصفهان، کارخانه تولید نایلون استرچ پالت، نایلون استرچ سلفون، استرچ صادراتی، صادرات نایلون استرچ پالت بند به ترکیه، صادرات نایلون استرچ به عراق، صادرات نایلون استرچ به پاکستان، صادرات نایلون استرچ به افغانستان، صادرات استرچ به ارمنستان

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *