ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ تونلی

زمان مطالعه: 5 دقیقه یکی از مهمترین و بهترین روش های بسته بندی در صنایع و کارخانجات استفاده از نایلون شیرینگ تونلی هست. در این صفحه از وبسایت هالند پلاست قصد دارم اطلاعات کامل در رابطه با این محصول و کاربردهاش براتون بگم. اگه شما هم یکی از 3400 نفر مشتری ما هستین که در طی یک ماه با ...

نایلون شیرینگ تونلی
5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از مهمترین و بهترین روش های بسته بندی در صنایع و کارخانجات استفاده از نایلون شیرینگ تونلی هست. در این صفحه از وبسایت هالند پلاست قصد دارم اطلاعات کامل در رابطه با این محصول و کاربردهاش براتون بگم. اگه شما هم یکی از 3400 نفر مشتری ما هستین که در طی یک ماه با ما تماس گرفتن و درخواست نایلون شیرینگ تونلی رو دادن پس پیشنهاد می کنم برای کسب اطلاعات در زمینه خرید و قیمت نایلون شیرینگ تونلی همراه من باشید.

نایلون شیرینگ تونلی چیست؟

نایلون شیرینگ تونلی از انواع پلاستیک شیرینگ تولید شده در هالند پلاست هست. پلاستیک هایی که با خاصیت جمع شوندگی که دارند باعث بسته بندی و پکینگ محصول می شوند.

این پلاستیک ها وقتی در معرض حرارت قرار می گیرند جمع می شوند و محصول داخل شان را بسته بندی می کنند.

این نایلون را عموم مردم به نام های زیادی می شناسند. مثلا نایلون سشواری، نایلون حرارتی، نایلون وکیوم، نایلون جذبی و…

کاربردهای نایلون حرارتی

نایلون شیرینگ تونلی کاربردهای زیادی در بسته بندی اقلام سنگین داره. از این نایلون ها در بسته بندی و چیدمان کالاهای هم شکل به منظور راحت و آسان شدن انبارداری و حمل و نقل استفاده می شود.

بسته بندی پک های آب معدنی، دلستر، نوشابه، دوغ، قوطی های رب گوجه فرنگی، تن ماهی، انواع کنسرو و… با استفاده از این نوع پلاستیک انجام می گیرد.

علاوه بر بسته بندی محصولاتی که ذکر کردیم از نایلون شیرینگ تونلی در بسته بندی اقلام سنگین و قطعات بزرگ تولید شده در صنایع مختلف مثل بسته بندی اجاق گاز، کولر، سینک ظرفشویی و… هم استفاده زیادی می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید نایلون شیرینگ تونلی در هالند پلاست در تمام ابعاد و ضخامت

تولید نایلون حرارتی در هالند پلاست به صورت رول های یک لا و یا دو لا انجام می شود. همچنین این نایلونها به صورت استوانه و روده ای تولید می شوند که دو سر باز هستند. محصولی که قرار است بسته بندی شود داخل نایلون رفته برش می خورد و سپس دو طرف آن دوخت خورده و شیرینگ می شود.

 در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید انواع ابعاد و ضخامت نایلون شیرینگ تونلی وجود ندارد و بسته به نیاز مشتریان در ابعاد، ضخامت و رنگ های دلخواه قابل تولید است.

لازم به یاد آوری است که هر چه ضخامت نایلون شیرینگ بسته بندی بیشتر شود کیفیت و طول عمر آن هم افزایش می یابد.

اگر هدف تان از شیرینگ کردن محصول، نگه داری و نمایش بهتر اون هست حتما در هنگام سفارش نایلون شیرینگ تونلی این موضوع رو به ما اطلاع بدین تا مشاوران ما ضخامت دلخواه و مناسب شما را پیشنهاد و تولید کنند.

انواع رول نایلون شیرینک پک تونلی

انواع رول نایلون شیرینگ تونلی که در هالند پلاست تولید می شود شامل این مدل هاست:

  1. رول روده ای
  2. رول روده ای بغل باز
  3. رول تک لایه

کیفیت نایلون شیرینگ تونلی که در هالند پلاست تولید می شود

جنس ماده اولیه نایلون شیرینگ از همان ماده اولیه پلی اتیلنی است. در هالند پلاست تولید نایلون شیرینگ با استفاده از مواد اولیه نو و درجه یک انجام می شود. اما گاهی مشتری درخواست کاهش هزینه را می کند. در این صورت می توان برای کم هزینه ها از مواد اولیه بازیافتی استفاده کرد.

خوبه بدانید که کیفیت مواد اولیه هیچ تاثیری روی میزان شیرینگ پذیری نایلون ندارد و تنها از شفافیت نایلون کم می کنه. 

استفاده از نایلون حرارتی چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از نایلون شیرینگ و از جمله آن نایلون شیرینگ رنگی متعدد است مثلا این نوع بسته بندی نسبته به سایر بسته بندی ها مقرون به صرفه بوده و در برابر پارگی بسیار مقاوم است. همچنین این نوع بسته بندی در برابر رطوبت و مواد شیمیایی هم مقاومت دارد. همچنین سازگار با محیط زیست است.

روش استفاده از نايلون شيرينگ تونلي

طرز استفاده از نایلون شیرینگ تونلی برای بسته بندی محصولات در دو روش زیر خلاصه می شود که عبارتند از:

  1. شیرینگ دستی: برای سفارشات کم و تعداد پایین مناسب است و با استفاده از سشوار صنعتی و یک یا چند نیرو انسانی بسته بندی شیرینگ انجام می شود.
  2. شیرینگ تونلی: برای بسته بندی های که تعداد آن ها بالا است و خط تولید درگیر است بهترین انتخاب دستگاه های شیرینگ تونلی است که با توجه به نیاز شما در حجم، سرعت و ابعاد مختلفی از این دستگاهها وجود دارد.

چاپ روی شیرینگ حرارتی در هالند پلاست

بسته بندی جذاب و زیبا از مهم ترین فاکتورهای بازیابی و افزایش راندمان فروش است. برای این امر می توانید از پایه رنگی همراه با چاپ استفاده کنید. در هالند پلاست انواع چاپ فیلم و رول شیرینگ از 1 تا 6 رنگ و 1 تا 8 رنگ full hd همراه با بروز ترین ماشین آلات و کادری مجرب تمام نیاز های شما در این باره را برطرف می کند.

قیمت و خرید نایلون شیرینگ حرارتی

قیمت نایلون شیرینگ تونلی با توجه به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و میزان سفارش مشتری تعیین می شود. با توجه به که قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی هر روزه در حال نوسان است نمی توان قیمت دقیقی در سایت درج کرد.

همچنین در قیمت روز این نایلون ها، قیمت چاپ بر حسب طرح مشتری و تعداد رنگ های موجود بعلاوه هزینه کلیشه فلزی یا ژلاتینی هم اثر گذار است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید رول نایلون شیرینگ تونلی و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

سوالات متداول

1- نایلون شیرینگ تونلی چیست؟ نایلون شیرینگ تونلی از دسته پلاستیک های شیرینگ هست. پلاستیک هایی که با خاصیت جمع شوندگی که دارند باعث بسته بندی و پکینگ محصول می شوند. این پلاستیک ها وقتی در معرض حرارت قرار می گیرند جمع می شوند و محصول داخل شان را بسته بندی می کنند.

2- کاربردهای نایلون شیرینگ تونلی را بیان کنید؟ نایلون شیرینگ تونلی کاربردهای زیادی در بسته بندی اقلام سنگین مثل اجاق گاز، کولر، سینک ظرفشویی و… داره. همچنین بسته بندی پک های آب معدنی، دلستر، نوشابه، دوغ، قوطی های رب گوجه فرنگی، تن ماهی، انواع کنسرو و… با استفاده از این نوع پلاستیک انجام می گیرد.

3- آیا استفاده از مواد درجه 2 و 3 در تولید نایلون شیرینگ اثری در میزان شیرینگ پذیری نایلون دارد؟ خوبه بدانید که کیفیت مواد اولیه هیچ تاثیری روی میزان شیرینگ پذیری نایلون ندارد و تنها از شفافیت نایلون کم می کنه. 

4- کیفیت فیلم شیرینگ به چه عواملی بستگی دارد؟ به ضخامت و شفافیت رول شیرینگ و جنس و کیفیت ماده اولیه بکار رفته در تولید آن. به این مفهوم که هرچه ضخامت و شفافیت بیشتر باشد، فیلم باکیفیت تر است.

5-  آیا قیمت های درون سایت به روز است؟ با توجه به اینکه قیمت هر محصول وابسته به میزان سفارش و نوع سفارش مشتری است لذا قیمت ها حدودی ارائه می شود. برای استعلام دقیق با ما تماس بگیرید.

انواع نایلون شیرینگ، تولید نایلون شیرینگ، شیرینگ پک حرارتی، کارخانه تولید شیرینگ، پلاستیک شیرینگ، پلاستیک شیرینگ حرارتی، خرید نایلون شیرینگ، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، نایلون شیرینگ حرارتی، قیمت نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ چیست، قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ، مواد اولیه نایلون شیرینگ، خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، پلاستیک شیرینگ مشهد، شیرینگ تونلی، رول شیرینگ حرارتی، لیست کارخانه های تولید پلاستیک مشهد، فروش پلاستیک شیرینگ حرارتی، پلاستیک حرارتی بسته بندی، رول پلاستیک حرارتی، قیمت پلاستیک حرارتی، پلاستیک حرارتی ضخیم، پلاستیک حرارتی چیست، پلاستیک حرارتی رنگی، قیمت رول شیرینگ حرارتی، فروش رول شیرینگ تهران، فروش رول شیرینگ اصفهان، شیرینگ حرارتی بسته بندی، شیرینگ پک حرارتی، قیمت ورل شیرینگ حرارتی

3 نظر ارسال شده

  • سلام و درود به پرسنل هالند پلاست شاکری هستم از شرکت بیسمارک
    میخواستم بدونم در زمینه نایلون شیرینگ آب معدنی، دلستر و یا نوشانه تا به حال با شرکتی همکاری داشته اید یا خیر. اگر که نمونه کاری در این مورد موجود دارید لطفا اعلام بفرمایید تا برای مشاهده و انشالله سایر موارد اقدام شود. ممنون

    • عرض ادب و احترام
      سلام و وقت بخیر
      بله این نمونه کار به میزان زیاد تا حالا تولید داشتیم. در اسرع وقت عکس نمونه تولیدات رو خدمتتون ارسال خواهم کرد. اگر مایل باشید می توانید برای مشاهده، حضوری هم دفتر تشریف بیارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *