ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون حرارتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه در دنیای پر زرق و برق امروزی استفاده از بسته بندی شکیل و زیبا یکی از راه های جذب مشتری و بازاریابیه. علاوه بر زیبایی ظاهری، بسته بندی باید جوری باشه که کالا رو در برابر آلودگی و گرد و خاک حفظ کنه. در این صفحه وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست می خوام یکی از ...

5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

در دنیای پر زرق و برق امروزی استفاده از بسته بندی شکیل و زیبا یکی از راه های جذب مشتری و بازاریابیه. علاوه بر زیبایی ظاهری، بسته بندی باید جوری باشه که کالا رو در برابر آلودگی و گرد و خاک حفظ کنه. در این صفحه وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست می خوام یکی از مناسب ترین روش های بسته بندی محصولات یعنی شیرینگ پک کردن با نایلون حرارتی رو به شما معرفی کنم. پس همراه من باشین تا اطلاعات مهمی رو راجع به فروش، تولید، خرید و قیمت نایلون شیرینگ حرارتی کسب کنید.

نایلون شیرینگ حرارتی چیست؟

نایلون شیرینگ یا نایلون حرارتی به پلاستیکی گفته می شه که خاصیت شکل پذیری داره و نسبت به تغییرات دمایی حساس هست. به این معنی که وقتی در دمایی بین 160 تا 220 درجه قرار بگیره تغییر حالت میده و با استفاده از آن می توان کالایی را که قصد بسته بندی آن را دارید وکیوم کرد.

لازمه بگم که به نایلون حرارتی، شیرینگ پک حرارتی، مشما حرارتی و بسته بندی حرارتی هم می گویند. به نایلون مورد استفاده در این نوع بسته بندی پلاستیک وکیوم حرارتی، نایلون وکیوم حرارتی یا پلاستیک شیرینگ حرارتی نیز می گویند. 

ممکنه بپرسین شیرینگ کردن یعنی چی، در ادامه توضیح میدم.

معنی شیرینگ پک چیست؟

شرینک پک از دو واژه انگلیسی شیرینگ و پک تشکیل شده است. شیرینگ به معنای منقبض شدن و فشردن است و پک هم به معنای بسته و بسته بندی کردن است.

منظور از شیرینگ کردن چیست؟

می توان گفت شیرینگ پک به نوعی بسته بندی گفته می شود که طی آن پوشش نازک و شفافی از جنس پلاستیک به دور کالا کشیده می شود. این نوع پوشش و بسته بندی کمک می کند تا هم ظاهر کالا شکیل و زیبا باشد، هم بسته بندی و نگهداری چند محصول و کالا در کنار هم به این صورت انجام شده و علاوه بر آن محصول در برابر آب، گرد و خاک و آلودگی محافظت شود.  

بهترین مثال برای بسته بندی شرینک یک کالا همین بسته های 6 تایی آب معدنی و نوشابه است. همچنین بسته بندی انواع رب و کمپوت و کنسرو هم به وسیله شرینک پک صوررت می گیرد.

تولید نایلون حرارتی در هالند پلاست

هالند پلاست یکی از برترین و بزرگترین  مجموعه های تولید کننده نایلون حرارتی در ایران هست. نایلون هالند پلاست یک محصول کاربردی است که از جمله بیشمار تولیدات هالند پلاست در زمینه شیرینگ به شمار میره.

شیرینگ با نایلون حرارتی از روش های خوب و به صرفه برای بسته بندی انواع مختلفی از محصولات در حوزه بسته بندی و نگهداری از اونها با استفاده از نایلون هست.

چگونه یک محصول را شیرینگ می کنند؟

شرینگ کردن به وسیله دستگاه های مخصوصی به نام دستگاه شرینگ پک انجام می گیرد. انواع مختلفی از این دستگاه ها وجود دارد. هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. مکانیسم کار دستگاه شرینگ پک به این صورت است که نایلون مخصوصی به نام فیلم شیرینگ پک یا رول شیرینک پک دور کالا قرار می گیرد سپس کالا داخل کوره میرود.

در داخل کوره به لایه پلاستیکی حرارت دمیده می شود تا پلاستیک نرم و پخته شود و در انتهای کوره هم فن های خنک کننده قرار دارد که به بسته ها هوا دمیده می شود تا مشما حرارتی نرم و پخته شده را خشک کند تا منقبض شده و دور کالا را محصور کند. در انتهای کار 4 وجه از 6 وجه دور کالا کاملا پوشانده می شود. اگر به شل های آب معدنی یا نوشابه توجه کرده باشید جای دست در دو طرف شل که باز است همان دو وجه کالاست که پوشانده نشده است.

انواع نایلون شیرینگ پک حرارتی

نایلون شیرینگ حرارتی در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شود. ابعاد این نایلون ها بسیار متنوع بوده و در کارخانجات بسته به نیاز و سفارش مشتری تولید می شوند. ضخامت نایلون های شیرینگ به صورت تک لا و دو لا است. بر همین اساس نایلون های شیرینگ به انواع زیر طبقه بندی می شوند:

  1.  نایلون شیرینک روده ای
  2.  نایلون شیرینک تونلی

1- نایلون شیرینگ تونلی

در صورتی که از شیرینگ تونلی استفاده می کنید باید از این نوع نایلون استفاده کنید. زیرا باعث می شود نوع بسته بندی ثابت باشد. این نوع نایلون نسبت به انواع دیگر اقتصادی تر است.

2- نایلون شیرینگ روده ای

از جمله انواع نایلون شیرینگ حرارتی است که برای بسته بندی محصولات به کار می رود. به بیان دیگر به رول های ساده شیرینگ، نایلون شیرینگ روده ای می گویند.

نکات قابل توجه برای بسته بندی با استفاده از نایلون شیرینگ حرارتی

  1. در خرید رول نایلون شیرینگ حرارتی یک نکته مهم این است که به میزان نیاز باید این رول ها را خریداری کنید و نباید روی هم تلمبار شوند.
  2. گرمای بیش از حد به پلاستیک بسته بندی حرارتی باعث ذوب شدن و از بین رفتن پلاستیک می شود. حتما قبل از اقدام به بسته بندی و شیرینگ کردن محصول از بازه حرارتی و ابزاری که با آن نایلون را گرم می کنید اطلاع کافی کسب کنید.
  3. برای تجهیزات و بسته بندی های سنگین نایلون های شیرینگ از جنس پلی اتیلن مناسب است.
  4. برای بسته بندی مواد غذایی مثل بسته بندی میوه جات نایلون شیرینگ پلی الفین مناسب تر است.
  5. شیرینگ pvc ارزان تر و مقرون به صرفه تر است اما به دلیل تولید گازهای سمی نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد.

چاپ نایلون شیرینگ حرارتی

یکی از اصلی ترین دلایل برای چاپ نایلون شیرینگ حرارتی بسته بندی، دیده شدن محصول تولید شده توسط مشتری است که باعث تبلیغات محصول و افزایش راندمان فروش می شود.

در هالند پلاست چاپ نایلون شیرینگ از ۱ تا ۶ رنگ و ۱ تا ۸ رنگ Full HD بانجام می شود که تمام نیازهای مشتری در زمینه چاپ با کیفیت و تبلیغات را برطرف می کند.

فروش و صادرات نایلون شیرینگ حرارتی

یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های تولید و چاپ نایلون حرارتی، گروه کارخانجات هالند پلاست می باشد که سهم عظیمی هم در بازار داخلی مانند فروش نایلون حرارتی در اصفهان، تهران، مشهد، یزد، تبریز، شیراز، قم، رشت، کرج و… دارد و هم در صادرات آن مانند صادرات نایلون شیرینگ به ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، دبی و… . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند صادرات نایلون شیرینگ با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید و قیمت نایلون شیرینگ حرارتی

قیمت نایلون شیرینگ حرارتی مانند سایر محصولات پلاستیکی با توجه به نرخ مواد اولیه تغییر می کند. فاکتورهایی مانند نرخ روز مواد اولیه و همچنین موارد سفارشی سازی شده از جمله ضخامت، ابعاد، تعداد لایه ها، رنگ، چاپ، حجم خرید و کیفیت محصول از جمله عوامل دخیل در قیمت گذاری آن است.

اما در کل باید گفت نایلون شیرینگ هزینه بالایی ندارد و شما می توانید در صنایع کوچک و تقریبا بزرگ از این نایلون برای بسته بندی محصولات خود با هزینه ای مناسب استفاده کنید.

برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره جهت خرید نایلون حرارتی، می توانید با کارشناسان ما از طریق قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- نایلون حرارتی چیست؟ نایلون شیرینگ یا نایلون حرارتی به پلاستیکی گفته می شه که خاصیت شکل پذیری داره و نسبت به تغییرات دمایی حساس هست. به این معنی که وقتی در دمایی بین 160 تا 220 درجه قرار بگیره تغییر حالت میده و با استفاده از آن می توان کالایی را که قصد بسته بندی آن را دارید وکیوم کرد.

2- شیرینگ به چه معناست؟ شرینک پک از دو واژه انگلیسی شیرینگ و پک تشکیل شده است. شیرینگ به معنای منقبض شدن و فشردن است و پک هم به معنای بسته و بسته بندی کردن است.

3- آیا نایلون شیرینگ را می توان با چاپ سفارش داد؟ بله امکان چاپ بین 1 تا 8 رنگ full hd در هالند پلاست فراهم است.

4- آیا قیمت رول شیرینگ حرارتی درون سایت به روز است؟ با توجه به اینکه قیمت هر محصول وابسته به میزان سفارش و نوع سفارش مشتری است لذا قیمت ها حدودی ارائه می شود. برای استعلام دقیق با ما تماس بگیرید.

قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، مشما حرارتی، پلاستیک بسته بندی حرارتی، خرید نایلون وکیوم حرارتی، پلاستیک حرارتی بسته بندی، چاپ شیرینگ، فروش نایلون شیرینگ حرارتی بسته بندی، پلاستیک وکیوم حرارتی، شیرینگ حرارتی چیست، قیمت رول شیرینگ حرارتی، کیسه حرارتی، قیمت نایلون حرارتی کنترل، نایلون حرارتی درب بطری، فروش نایلون حرارتی اصفهان، تولیدی نایلون حرارتی تهران، صادرات نایلون شیرینگ به ترکیه، صادرات نایلون شیرینگ به عراق، صادرات نایلون شیرینگ به پاکستان

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *