ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی لپه

زمان مطالعه: 2 دقیقه لپه هم مثل بقیه حبوبات در برابر نور خورشید، حرارت و رطوبت خیلی سریع کیفیت خودش رو از دست میده. برای رفع این مشکل، ما در هالند پلاست اقدام به تولید پلاستیک بسته بندی لپه در انواع مختلف کردیم. اگر شما هم از جمله مشتری هایی هستین که متقاضی خرید پلاستیک بسته بندی حبوبات از ...

قیمت پلاستیک بسته بندی حبوبات
2 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپه هم مثل بقیه حبوبات در برابر نور خورشید، حرارت و رطوبت خیلی سریع کیفیت خودش رو از دست میده. برای رفع این مشکل، ما در هالند پلاست اقدام به تولید پلاستیک بسته بندی لپه در انواع مختلف کردیم. اگر شما هم از جمله مشتری هایی هستین که متقاضی خرید پلاستیک بسته بندی حبوبات از گروه کارخانجات هالند پلاست هستین حتما تا انتهای این صفحه همراه من باشید.

تولید پلاستیک بسته بندی لپه در هالند پلاست

برای بسته بندی حبوبات می توان از بسته بندی های پلاستیکی استفاده کرد. مثلا نایلون بسته بندی، سلفون بسته بندی و پاکت کرافت دار بسته بندی. می شه اینطور بیان کرد که این نوع از بسته بندی ها در دسته ی بسته بندی غذایی قرار می گیرد.

هالند پلاست برترین تولید کننده نایلون و سلفون در کشور قادر به تولید انواع لفاف بسته بندی لپه و دیگر لفاف بسته بندی حبوبات در تمام ابعاد و ضخامت ها است. ما محدودیتی در تولید نداریم. می توان این سلفون ها را به صورت رول یا برش خورده به مشتری تحویل داد.

سلفون؛ پرکاربرد ترین بسته بندی لپه و دیگر حبوبات

همانطور که گفتیم انواع مختلف پلاستیک بسته بندی حبوبات در هالند پلاست تولید میشه. ولی اغلب مشتری ها در خواست تولید سلفون بسته بندی لپه رو دارن. می پرسید چرا؟

دلیل اینکه سلفون ترجیح اغلب مشتری هاست اینه که تنوع بالا و مقاومت زیادی داره و در عین حال هزینه نسبتا پایین تر نسبت به بسته بندی شیشه ای و ظروف پلاستیکی داره.

نایلون؛ ارزان ترین نوع بسته بندی حبوبات

کم هزینه ترین جنس بسته بندی حبوبات و غلات استفاده از مواد اولیه نایلونی یا نایلکسی هست، اما کمتر برای بسته بندی های عمده از اینها استفاده می کنن.

زیرا غلات و حبوبات سنگین هستن و بسته بندی مقاوم تر نیاز دارن بنابراین بیشتر برای بحث خرده فروشی یا فروشگاه ها از نایلون استفاده می کنن.

از نظر جنس هم باید بگم سلفون ها پلی پروپیلنی هستند و نایلون ها پلی اتیلنی.

پس می شود گفت جنس لفاف بسته بندی حبوبات هم می تواند نایلونی باشد یا سلفونی. اگه سلفونی باشد به صورت opp که با cpp لمینت شده تولید می شود.

چاپ لفاف بسته بندی

در هالند پلاست تمام امور چاپ پلاستیک بسته بندی لپه، طراحی و ساخت کلیشه انجام میشه. برای ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

تولید و چاپ لفاف بسته بندی لپه و دیگر حبوبات به دو صورت انجام می شود که عبارتند از:

  1. بسته بندی تماما چاپ دار
  2. بسته بندی چاپ دار همراه با پنجره شفاف برای دیده شدن زعفران داخل بسته

چاپ سلفون بسته بندی لپه از یک تا هشت رنگ فول HD با تضمین کیفیت چاپ و رنگ در هالند پلاست انجام می شود.

سوالات متداول

1- جنس لفاف بسته بندی حبوبات از چیه؟ میتونه نایلونی باشه یا سلفونی. اگه سلفونی باشه به صورت opp که با cpp لمینت شده تولید میشه.

2- آیا بر روی سلفون بسته بندی لپه می توان چاپ زد؟ بله اگر تولیدی شما یک برند معروف و مردمی نیست و یا به تازگی شروع به کار کردین لازمه بگم یکی از مهم ترین عوامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و جذاب همراه با یک چاپ باکیفیت است. در هالند پلاست چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی لپه و حبوبات دیگر از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی  صورت می گیرد.

3- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلا به میزان سفارش، تعداد رنگ به کار رفته در طرح برای چاپ و اینکه به صورت رول یا پاکت شده تحویل می گیرد بستگی دارد. این مدت زمان بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

2 نظر ارسال شده

  • سلام و درود
    جهت خرید سلفون صدفی پاکت شده برای بسته بندی حبوبات و خشکبار در چند سایز و وزن مختلف تماس گرفتیم. با طرح پیشنهادی با 4 رنگ چاپ
    لذا خواهشمندم در صورت تمایل برای همکاری با شماره 09192030510 ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *