ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید شیرینگ بسته بندی سس

زمان مطالعه: 5 دقیقه یکی از روش های افزایش بازده فروش استفاده از طراحی و چاپ خوب با کیفیت لوگو بر روی بسته بندی محصول هست. بیشتر از 90 درصد آدم ها در ابتدا جذب بسته بندی و طراحی زیبای یک محصول میشن و بعد کیفیت اونو ملاک انتخاب قرار میدن. در این صفحه از وبسایتمون قصد دارم در ...

تولید انواع شیرینگ بسته بندی سس
5 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از روش های افزایش بازده فروش استفاده از طراحی و چاپ خوب با کیفیت لوگو بر روی بسته بندی محصول هست. بیشتر از 90 درصد آدم ها در ابتدا جذب بسته بندی و طراحی زیبای یک محصول میشن و بعد کیفیت اونو ملاک انتخاب قرار میدن. در این صفحه از وبسایتمون قصد دارم در مورد شیرینگ بسته بندی سس، نکاتی در رابطه با تولید نایلون شیرینگ و چاپ شیرینگ صحبت کنم. محصولی که چاپ و بسته بندی جذابش میتونه در بازار فروشش به شدت موثر باشه. پس همراه من باشین و این صفحه مفید رو کنار ما در گروه کارخانجات هالند پلاست مطالعه کنید. 

معرفی و بررسی شیرینگ بسته بندی سس

در مورد شیرینگ کردن و انواع تولیدات شیرینگ مطالب زیادی در سایت وجود داره که در اینجا من قصد ندارم راجب اینها صحبت می کنم. اگه نیاز به اطلاعاتی در این زمینه دارین توصیه می کنم سری به صفحه شیرینگ بزنید و مقاله هایی مثل آشنایی با انواع شیرینگ بسته بندی و 9 گام شناخت پلاستیک حرارتی با کیفیت رو بخونید.

مهمترین نکته ای که در مورد بسته بندی سس به وسیله شیرینگ کردنش باید بدونین اینه که انواع مختلف شیرینگ کردن سس وجود دارد. در ادامه به معرفی و بررسی انواع اینها خواهیم پرداخت.

شرکت های تولید کننده سلفون و نایلون شیرینگ

شیرینگ بسته بندی سس چیه؟

شرینک بسته بندی سس نوعی پلاستیک حرارتی است که جنس بسیار خشک و محکمی دارد. شرینک بسته‌بندی زمانی که به دور سس جمع می‌شود، سس رو از عواملی مثل رطوبت، هوا، آلودگی و … محافظت می کنه.

تولید انواع شیرینگ بسته بندی سس

انواع شیرینگ بسته بندی سس

انواع شیرینگ بسته بندی مربوط به اینه که آیا خود سس قراره شیرینگ بشه، درب بطری سس شیرینگ بشه یا تعدادی بطری یا قوطی سس رو در یک شل یا پالت قراره کنار همدیگه بسته بندی کنیم. (برای سهولت در حمل و نقل و جابجایی اش تا رسیدن به محل فروش و توزیع در فروشگاه ها و…)

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

بر این اساس دو نوع شیرینگ بسته بندی سس وجود دارد که عبارتند از:

  1. نایلون شیرینگ برای بسته بندی تعدادی سس در کنار یکدیگر
  2. سلفون شیرینگ برای شیرینگ کردن تمام بدنه سس یا درب ظرف سس
تولید کننده انواع شیرینگ بسته بندی سس

از نایلون شیرینگ برای بسته بندی کدام قسمت سس استفاده می شود؟

نایلون شیرینگ از جنس پلی اتیلن هست. این نایلون مقاومت خوبی دارد و به خوبی شکل می ‌گیرد و مناسب بسته بندی سس ها در کنار یکدیگر بصورت شل برای حمل و نقل و جابجایی هست.

در واقع این نایلون ها برای بسته بندی و پک کردن چندین بطری با شیشه سس در کنار همدیگه به منظور محافظت آنها از آلودگی و ضربه و راحتی جابجایی اونها استفاده می شود. همچنین می توان از شیرینگ رنگی برای شیرینگ کردن بدنه سس استفاده نمود.

سفارش شیرینگ بسته بندی سس

شیرینگ بسته‌بندی درب سس

به این نوع از شیرینگ، در واقع لیبل شیرینگ درب بطری هم می گویند. جنس این لیبل ها از سلفون و نوع pvc شیرینگ است.

این نوع شیرینگ بسته‌بندی، تنها در بسته‌بندی درب سس کاربرد دارد و پوششی مناسب برای سس ایجاد می‌کند. حتما حداقل یک بار آن را دور بطری های سس، شیر، آبمیوه، شامپو و غیره دیده اید.

شیرینگ بسته بندی درب سس

سلفون شیرینگ بدنه سس

این نوع شیرینگ در واقع نوعی سلفون از جنس پی وی سی شیرینگ است. از دسته سلفون شیرینگ های حرارتی است که یک چاپ زیبا و با کیفیت تاثیری زیاد در برند شدن محصول می تواند داشته باشد.

از مهمترین ویژگی های شیرینگ تمام بدنه سس می توان به قابلیت بسته بندی درب و خود محصول به طور همزمان و درخشندگی و در چشم بودن کالا در قفسه فروشگاه ها اشاره کرد. 

این لیبل های حرارتی به صورت چاپ دار برای درج اطلاعات و برند محصول در ابعاد مورد نظر تولید شده و سپس با قرار گرفتن در برابر حرارت باعث جمع شدن آن به دور بطری و پک شدن محصول یا هر نوع ظرف دیگری می شود.

قیمت شیرینگ بسته بندی سس

طراحی و چاپ بسته بندی سس

یکی از مهم ترین موارد در بازده و افزایش فروش یک محصول بسته بندی شده، جذابیت آن پشت ویترین فروشگاه است. در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ روی این شیرینگ سس به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد و به راحتی این رول ها با نماد و تصاویر دلخواه قابل سفارش هستند.

برای خرید شیرینگ بسته بندی از هالند پلاست و سفارش تولید و چاپ روی این محصول باید اطلاعات دقیق نمونه مورد نظر و تعداد رنگ چاپی را به کارشناسان ما ارجاع دهید. 

طراحی و چاپ بسته بندی سس

ابعاد و ضخامت تولید

هر نوع سسی ممکن است ابعاد خاصی داشته باشد. مثلا بطری شیشه ای یا پلاستیکی برندهای مختلف از نظر سایز با هم فرق دارد. لذا باید توجه داشت که ابعاد فیلم شیرینگ PVC با ابعاد محصول هماهنگ باشد.

ما در هالند پلاست قادر به تولید هر سایزی هستیم و هیچ محدودیتی در ابعاد تولیدی نداریم. بنابراین تولید رول شیرینگ با ابعاد سفارشی را نیز انجام می دهیم.

در هر ابعادی که مشتری سلفون شیرینگ حرارتی را سفارش دهد امکان تولید داریم. ضخامت تولید و ابعاد تولیدی بنا بر نیاز مشتری قابلیت سفارشی سازی دارد.

هزینه تولید

قیمت تولید به صورت مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز شما و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق تولید و زمان تحویل بار و مشاوره درباره خرید و تولید لیبل شیرینگ و استعلام قیمت، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- شیرینگ بسته بندی سس چیه؟ شرینک بسته بندی سس نوعی پلاستیک حرارتی است که جنس بسیار خشک و محکمی دارد. شرینک بسته‌بندی زمانی که به دور سس جمع می‌شود، سس رو از عواملی مثل رطوبت، هوا، آلودگی و … محافظت می کنه.

2- انواع شیرینگ برای بسته بندی سس را نام ببرید؟ شیرینک نایلونی برا یبسته بندی چندتایی سس در کنار هم در یک جعبه یا کارتن. شیرینگ سلفونی سس شامل لیبل شیرینگ تمام بدنه و لیبل شیرینگ درب بطری سس

3- جنس شیرینگ بدنه سس از چیه؟ سلفون پی وی سی و لیبل شیرینگ pvc هست.

4- شیرینگ کردن بطری به چه روش هایی انجام پذیر است؟ درب و بدنه کامل، بدنه کامل، وسط بدنه، بالای بدنه، درب کامل

5- هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد.

شیرینگ بسته بندی، شیرینگ بسته بندی چیست؟، قیمت شیرینگ بسته بندی، خرید شیرینگ بسته بندی، چاپ شیرینگ، پلاستیک شیرینگ مشهد، فروش شیرینگ، خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، خرید پلاستیک شیرینگ حرارتی، قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ، چاپ شیرینگ حرارتی، چاپ شیرینگ لیبل، چاپ شیرینگ پک، چاپ لیبل شیرینگ حرارتی در تهران، چاپ لیبل شیرینگ حرارتی بطری، قیمت چاپ شیرینگ، قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ، بسته بندی شیرینگ، بسته بندی شیرینگ چیست، شیرینگ پک حرارتی، نایلون شیرینگ، تولید نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ روده ای، خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، تولید کننده نایلون شیرینگ، تولید نایلون شیرینگ اصفهان، تولید نایلون شیرینگ حرارتی، تولیدی نایلون شیرینگ، خط تولید نایلون شیرینگ، نحوه تولید نایلون شیرینگ، تولید کننده نایلون شیرینگ در مشهد، تولید کننده نایلون شیرینگ در تبریز، شرکت تولید نایلون شیرینگ، پلاستیک شیرینگ، شیرینگ پک حرارتی، انواع نایلون شیرینگ، پلاستیک حرارتی

2 نظر ارسال شده

    • عرض سلام و ادب
      بله جناب عباسی. هم لیبل شیرینگ بسته بندی سس، هم نایلون شیرینگ برای بسته بندی شل های سس درون جعبه و کارتن و هم سلفون های بسته بندی سس تک نفره را در هالند پلاست با ارائه خدمات چاپ بر روی این محصولات تولید و ارائه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *