ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید انواع استرچ فیلم صادراتی

زمان مطالعه: 4 دقیقه به موازات گسترش علم و صنعت، بحث بسته بندی های غذایی و صنعتی نیز به سرعت گسترش پیدا کرده است. فیلم های استرچ از جمله محصولات ویژه ای هستند که استفاده از آن باعث سهولت بسته بندی شده است. یکی از مزایای استفاده از فیلم استرچ می توان به  بهبود شرایط نگهداری و حمل و ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

به موازات گسترش علم و صنعت، بحث بسته بندی های غذایی و صنعتی نیز به سرعت گسترش پیدا کرده است. فیلم های استرچ از جمله محصولات ویژه ای هستند که استفاده از آن باعث سهولت بسته بندی شده است. یکی از مزایای استفاده از فیلم استرچ می توان به  بهبود شرایط نگهداری و حمل و نقل آسان اشاره کرد. شرکت هالند پلاست با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با انطباق محصولات تولیدی خود از نظر کیفی با استانداردهای جهانی در کنار قیمت مناسب و منصفانه اقدام به صادرات این محصول به سایر نقاط جهان نموده است. استرچ صادراتی تولیدی در هالند پلاست از بهترین متریال روز تولید می شود. اگر برای خرید این محصول هنوز اقدام نکرده اید این صفحه را با دقت مطالعه نمایید.

معرفی فیلم استرچ صادراتی

استرچ صادراتی از ترکیب چند نوع پلیمر با فرمول خاص تولید می شود که این ترکیب منجر به برخی ویژگی ها در این محصول شده است. از جمله قابلیت کشسانی و چسبندگی بالا که می توان آن را تا 600 % نیز برآورد کرد. 

مواد پلی اتیلنی موجود در ترکیب و فرمولاسیون این محصول با کیفیت درجه یک است که با توجه به نیاز مشتریان اندازه و مقدار آن متفاوت بوده، که البته درجه خلوص و مرغوبیت آن یکی است.

در اصل می توان گفت فیلم استرچ صادراتی، همان نایلون استرچ است اما کیفیت و قیمت بالاتری دارد. برای مشاهده تمام تولیدات استرچ هالند پلاست بر روی لینک کلیک نمایید.

چیزی در حدود 90 درصد صنایع از فیلم استرچ برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند. در واقع فیلم استرچ از مهمترین آیتم های بسته بندی انواع مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی، دارویی، صنعتی، لوازم خانگی و… است.

به علت کشسانی بالای استرچ فیلم، این محصول طرفدارن زیادی دارد. همین امر باعث افزایش صادرات این محصول شده است.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

دلایل استفاده زیاد از استرچ در بحث بسته بندی

از جمله مواردی که باعث محبوبیت و استفاده زیاد استرچ در بحث بسته بندی شده است می توان به انعطاف پذیری بالا، حفظ محصولات بسته بندی در بهترین شرایط، سازگاری زیاد با محیط زیست و امکان قابلیت بازیافت صد در صدی این محصول اشاره نمود.

مشتری می تواند در زمان سفارش استرچ صادراتی، ابعاد، رنگبندی و ضخامت فیلم استرچ را در اندازه های دلخواه خود سفارش دهد.

اگر فیلم های استرچ از قابلیت کشسانی و چسبندگی بالایی برخوردار نباشند در اثر کوچکترین ضربه یا فشاری پاره می شوند. این اتفاق باعث می شود که در زمان بسته بندی محصولات حجم بسیار زیادی از فیلم های استرچ هدر رفته و این اتفاق از لحاظ اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود.

مزایای استفاده از استرچ فیلم صادراتی

  1. یک بسته بندی مقرون به صرفه نسبت به سایر انواع بسته بندی
  2. قابلیت کشسانی و چسبندگی بالا در حین استفاده در دستگاه‌ استرچ کش صنعتی
  3. مقاومت حرارتی بالا بین منفی 40 تا مثبت 80 درجه سانتی گراد
  4. ایجاد بسته بندی ایمن محصول
  5. سبک بودن وزن و عدم وارد کردن بار اضافی به محصولات بسته بندی شده
  6. مقاومت بالا در برابر نفوذ رطوبت و آب
  7. صرفه جویی در زمان بسته بندی
  8. تولید فیلم استرچ صادراتی دستی در ضخامت‌ های استاندارد برای استفاده به صورت دستی
  9. عدم پاره شدن یا سوراخ شدن هنگام برخورد با لبه های نوک تیز
  10. داشتن ساختاری بسیار مقاوم و انعطاف پذیر
  11. دارای قدرت چسبندگی بالا و عدم نیاز به چسب در هنگام بسته بندی محصولات

کاربرد های استرچ فیلم

از این محصول در بحث بسته بندی قطعات ماشین و صنعت خودروسازی، بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی و…، بسته بندی دارویی، مبلمان اداری و خانگی، لوازم آشپزخانه، لوله، شیلنگ و اتصالات و … استفاده زیادی می شود.

به عبارت دیگر می توان گفت نایلون استرچ صادراتی کاربرد های متنوعی دارد مثلا استفاده از استرچ پالت بند برای بسته‌بندی پالت به منظور ثابت ماندن کالاها بر روی پالت و جلوگیری از جابجایی آن‌ها در طول مسیر، در حمل و نقل داخلی و بین‌المللی برای بسته‌بندی و حفاظت از کالاها در برابر ضربه، رطوبت، گرد و غبار و خراشیدگی در طی ترانزیت و صادرات، امنیت کالا از دستبرد، سرقت و تغییرات غیر مجاز در محتوای بسته‌بندی، حفاظت در برابر آب و رطوبت مخصوصاً در صادرات کالاهایی که نیاز به حفظ خشکی دارند کاربرد زیادی دارد.

به طور کلی، نایلون استرچ صادراتی در بسته‌بندی کالا برای حفاظت و امنیت در طول حمل و نقل و صادرات استفاده می‌شود. این نوع نایلون استرچ بسته بندی عملکرد بالا، انعطاف‌پذیری و قابلیت کشش مناسبی دارد و باعث حفظ کیفیت و سلامت کالاها می‌شود.

صادرات استرچ

دلایل متعددی باعث شده است که صاحبان صنایع و کارخانجات تولیدی بسته بندی در خارج از کشور و کشور های همسایه به جای تولید استرچ فیلم صنعتی تمایل زیادی به وارد کردن آن از ایران را داشته باشند. به عنوان مثال خرید به صرفه تر از تولید داخلی، نرخ ارز، کیفیت مواد پلیمری و تنوع تولید هر نوع پلاستیک در ایران، کشسانی، حالت چسبندگی و استحکام بالای تولیدات ایران.

کیفیت بالای نایلون استرچ تولید شده در هالند پلاست باعث شده تا مشتریان زیادی از دیگر کشورها جهت سفارش این محصول اقدام کنند. بیشتر مشتریان این محصول ما کشورهای همجواری چون عراق، ترکیه، افغانستان، گرجستان، پاکستان و آذربایجان هستند.

قیمت و خرید انواع استرچ فیلم

عواملی مختلفی در قیمت نهایی استرچ فیلم اثر گذار است. عواملی همچون قیمت ماده اولیه پتروشیمی، حجم سفارش، ضخامت، ابعاد رول و میزان کیفیت. علاوه بر این به دلیل حجم تقاضا به صورت عمده و خرده قیمت استرچ فیلم نیز متفاوت خواهد بود.

استرچ فیلم ها به دلیل خاصیت بارز کشسانی و حالت چسبندگی فوق العاده ای که دارند،  برای تولیدی ها و کارخانجات بسته بندی بسیار پر کاربرد بوده و از این رو صنایع محصول استرچ فیلم را در حجم بالایی سفارش می دهند. بنابراین برای آنها قیمت عمده بهتر و ارزان تر است.

در  مصارف خانگی نیز با توجه به کارآیی،  استحکام و حالت چسبندگی بالایی که استرچ فیلم ها دارند، می توان گفت که با این حال از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت با سایر نایلون های پلاستیکی برخوردار هستند.

اگر قصد خرید استرچ فیلم صادراتی را دارید برای اطلاع از قیمتها و چگونگی سفارش آن با تماس با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست همچنین می توانید مهمان مشاوره رایگان ما باشید.

سوالات متداول شما

1- فیلم استرچ صادراتی چه تفاوتی با استرچ معمولی دارد؟ در واقع همان استرچ معمولی است اما کیفیت و قیمت بالاتری دارد. 

2- استرچ فیلم های تولیدی هالند پلاست به چه کشورهایی تاکنون صادر شده است؟ کیفیت بالای نایلون استرچ تولید شده در هالند پلاست باعث شده تا مشتریان زیادی از دیگر کشورها جهت سفارش این محصول اقدام کنند. بیشتر مشتریان این محصول ما کشورهای همجواری چون عراق، ترکیه، افغانستان، گرجستان، پاکستان و آذربایجان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *