ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ پلاستیک بسته بندی شکلات

زمان مطالعه: 4 دقیقه تولید کنندگان محترم صنعت غذایی و به ویژه بخش خوشمزه تولید شکلات حتما در کنار من باشید تا بهترین نکات خرید پلاستیک بسته بندی شکلات رو به شما بگم. در این مطلب به معرفی انواع پاکت و پلاستیک شکلات اعم از نایلون بسته بندی شکلات و سلفون بسته بندی شکلات می پردازیم. همچنین نکاتی راجع ...

4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

تولید کنندگان محترم صنعت غذایی و به ویژه بخش خوشمزه تولید شکلات حتما در کنار من باشید تا بهترین نکات خرید پلاستیک بسته بندی شکلات رو به شما بگم. در این مطلب به معرفی انواع پاکت و پلاستیک شکلات اعم از نایلون بسته بندی شکلات و سلفون بسته بندی شکلات می پردازیم. همچنین نکاتی راجع به طراحی، تولید و چاپ بسته بندی شکلات بیان خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب همراه من باشید تا با خیالی راحت و آسوده اقدام به خرید محصول مورد نظر خودتان کنید.

پلاستیک بسته بندی شکلات هالند پلاست

همه شکلات ها از ترکیب تقریبا یکسانی برخوردار هستند که در مقابل دمای زیاد، رطوبت و نور هم خیلی حساس هستند. بنابراین باید تدبیری بیاندیشیم که شکلات از این خطرات و آسیب ها در امان باشد. به همین دلیل ما در هالند پلاست اقدام به تولید انواع مختلف پلاستیک شکلات کردیم که با توجه به نیاز، نوع استفاده و نوع شکلات بتوانید نمونه نیاز خود را سفارش دهید.

انواع بسته بندی شکلات بر اساس جنس

همانطور که گفتیم به دلیل تنوع و گستردگی انواع شکلات، ما لفاف های بسته بندی شکلات با تنوع زیاد در هالند پلاست تولید می کنیم. از بهترین آیتم ها برای بسته بندی شکلات می توان به انواع لفاف های بسته بندی پلاستیکی اشاره کرد.

پلاستیک بسته بندی شکلات معمولا از نظر جنس، به سه نوع زیر طبقه بندی می شود که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت:

  1. بسته بندی های نایلونی
  2. بسته بندی های سلفونی
  3. بسته بندی های کاغذی و پاکتی

1- نایلون بسته بندی شکلات

گاهی پیش میاد که تولید کننده شکلات می خواد محصول تولیدیش رو به صورت عمده و فله به مصرف کننده تحویل بده. مثلا مراکز اصلی خرید و مصرف شکلات به صورت فله، کافی شاپ ها، فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها و آجیل فروشی ها هستند. در اینجا بحث بسته بندی شیک و مشتری پسند مطرح نیست و خیلی کیفیت محصول از اهمیت برخودار نیست. لذا مشتری فقط به فکر رسوندن اون حجم از سفارشش به دست مصرف کننده است که از نایلون بسته بندی شکلات استفاده می کنه.

2- سلفون بسته بندی شکلات

یکی از پر کاربردترین انواع بسته بندی پلاستیکی برای شیرینی جات و شکلات، سلفون شکلات است. لازمه بدونین اکثر بسته بندی های مواد غذایی و شکلات ها که در فروشگاههای زنجیره ای و هایپر مارکت ها هستن از مواد اولیه سلفونی با پایه پلی پروپیلن تولید می شوند.

انواع سلفون بکار رفته در تولید این نوع از بسته بندی ها عبارتند از:

  1. سلفون opp
  2. سلفون bopp
  3. سلفون cpp

در تمام موارد برای اینکه کیفیت کار بیشتر شود این سلفون ها بر روی هم لمینت می شوند تا یک بسته بندی چند لایه و با کیفیت تولید شود. البته بیشتر بسته بندی شکلات با جنس سلفون opp است که با یک لایه متالایز از داخل لمینت شده است.

3- پاکت بسته بندی شکلات

پاکت بسته ‌بندی شکلات و شیرینی از بهترین و شیک ترین انواع بسته بندی شکلات هستن. از نظر طرح و رنگ و جنس می توانند در مدلهای مختلف پاکت کرفت دار، زیپی، دسته دار، پنجره دار، بغل کاست، ته کاست و کاغذ لمینت شده با فویل اشاره کرد.

قابلیت ایستادگی این بسته بندی های غذایی در قفسه های فروشگاه یا منزل و هم چنین امکان افزودن زیپ که به آسان مصرف بودنشان کمک می کند، از مهم ترین مزایای پاکت هاست که هم برای تولیدکنندگان و هم برای مصرف کنندگان اهمیت دارد.

انواع بسته بندی های سلفونی بر حسب نوع رنگ پایه

سلفون شکلات بر اساس نوع رنگبندی پایه اونها در انواع مختلف زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. بسته بندی شفاف: در این مدل به دلیل اینکه شفاف هست محتویات دیده می شه. معمولا یک لایه از فیلم OPP چاپ دار روی لایه ای از CPP لمینیت می شه. این کار باعث می شه که هم بسته بندی مستحکم تر بشه و هم این که ماده غذایی در تماس مستقیم با چاپ روی بسته بندی نباشه. پلاستیک بسته بندی پروتئین بار یکی از محصولاتی است که توسط این سلفون می توان بسته بندی کرد.
  2. سلفون بسته بندی مات: این مدل گران قیمت ترین و شیک ترین نوع سلفون هست. برای بحث صادرات محصول و بازاریابی استفاده از این نوع مرسوم هست.
  3. بسته بندی متالایز: لفاف های متالایز از نمونه های بسیار پر کاربرد در بسته بندی شکلات هستند. این لفاف ها به دلیل دارا بودن پودر فلز آلومینیوم در ترکیبات خود، از شیرینی و شکلات در برابر فاسد شدن بر اثر نور و حرارت بسیار موثر می کنند.
  4. بسته بندی صدفی: یکی دیگر از پلاستیک های پر کاربرد در بسته بندی شکلات، سلفون صدفی است که با رنگ سفید یا شیری خود شناخته می شود.

چاپ بسته بندی شکلات

لفاف بسته بندی مواد غذایی و خوراکی باید به گونه ای باشد که نمایانگر کیفیت محتوای خود بوده و مشتری را به خرید ترغیب کند. حتی اگر طرح خاصی ندارد طراحان ما در هالند پلاست قادر به انجام تمام سفارشات طراحی بسته بندی شکلات شما نیز هستند.

در هالند پلاست چاپ روی انواع بسته بندی شکلات اعم از سلفون و نایلون بسته بندی شکلات از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. از همین رو می توانید انواع تصاویر، متون، لوگو و… را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ برسانید.

تولید پلاستیک بسته بندی شکلات در تمام ابعاد

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده انواع نایلون، نایلکس و سلفون، هیچ محدودیتی از لحاظ ابعاد و ضخامت در تولید ندارد. به همین جهت ما قادر به تولید انواع پاکت و پلاستیک بسته بندی شکلات با هر جنسی اعم از نایلون و سلفون و در هر سایزی هستیم. 

استعلام قیمت و خرید

برای تولید نایلون و سلفون بسته بندی شکلات باید از مواد اولیه پتروشیمی استفاده کرد که هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است. در تعیین قیمت، فاکتورهای دیگری هم اثر گذار است مثلا نوع جنس تولیدی، نوع دوخت و چاپ. قیمت چاپ هم به صورت مستقیم به میزان سفارش و تعداد رنگ های موجود در طرح بستگی دارد.

به همین جهت برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید پلاستیک بسته بندی شکلات و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1-  انواع سلفون بسته بندی شکلات را نام ببرید؟ سلفون شفاف، سلفون متالایز، سلفون صدفی

2- انواع بسته بندی های پلاستیکی شکلات چیست؟ پلاستیک بسته بندی شکلات معمولا به از نظر جنس، به سه نوع زیر طبقه بندی می شود: بسته بندی های نایلونی، بسته بندی های سلفونی، پاکت بسته بندی شکلات

3-  قیمت سلفون بسته بندی چگونه محاسبه می شود؟ قیمت بر مبنای تعداد رنگ چاپ، میزان سفارش، ضخامت و… بستگی دارد.

4- آیا بر روی سلفون موادغذایی می توان چاپی انجام داد؟ بله یکی از بهترین راههای تبلیغات مواد غذایی چاپ روی همین بسته بندی ها است.

2 نظر ارسال شده

  • سلام سفارش جزئی هم قبول میکنین در حد صد کیلو؟
    اگه خودتون تولید نمیکنین لطفا اگه جایی رو میشناسین که در این حجم تولید داره بهم بگین ممنون

    • سلام وقت بخیر سال نو مبارک
      نه متاسفانه میزان سفارش تون خیلی کمه و نمیتونیم انجام وظیفه کنیم. باید از مراکز پخش و توزیع پلاستیک در شهرتون پیگیر باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *