ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ سلفون بسته بندی پنیر پیتزا

زمان مطالعه: 4 دقیقه خیلی از تولید کنندگان پنیر پیتزا هستن که اطلاعات کافی در زمینه انتخاب مناسب ترین و بهترین بسته بندی برای پنیر پیتزایی که در کارخانه شون تولید میشه ندارند. اینکه آیا سلفون پنیر پیتزا رو انتخاب کنن برای بسته بندی، یا نایلون پنیر پیتزا؟ امروز اومدم تا در این صفحه از وبسایت مون درباره انتخاب ...

4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

خیلی از تولید کنندگان پنیر پیتزا هستن که اطلاعات کافی در زمینه انتخاب مناسب ترین و بهترین بسته بندی برای پنیر پیتزایی که در کارخانه شون تولید میشه ندارند. اینکه آیا سلفون پنیر پیتزا رو انتخاب کنن برای بسته بندی، یا نایلون پنیر پیتزا؟ امروز اومدم تا در این صفحه از وبسایت مون درباره انتخاب بهترین بسته بندی پنیر پیتزا و نکات در مورد قیمت و چاپ سلفون بسته بندی توضیحات کاملی رو بدم. پس همراه من باشین و بعد از انتخاب اون، با همکاران من در گروه کارخانجات هالند پلاست تماس بگیرید. 

انتخاب بهترین بسته بندی برای پنیر پیتزا

مهم ترین نکته در انتخاب مناسب ترین و بهترین بسته بندی پنیر پیتزایی که در کارخانه تولید می شود با توجه به مخاطب هدف تعیین می شود.

به این معنی که آیا مصرف کننده نیاز به حجم زیاد پنیر پیتزا دارد (مثلا یک رستوران، فست فود یا مجموعه مصرف کننده کلی و عمده پنیر پیتزا). یا مصرف کننده، خانوار با عرضه خرد و جزئی آن است.

بر این اساس دو نوع بسته بندی برای پنیر پیتزا می توان تولید کرد. که در زیر به طور کامل توضیح می دهیم.

انواع بسته بندی پنیر پیتزا

  1. نایلون بسته بندی پنیر پیتزا
  2. سلفون پنیر پیتزا
انواع بسته بندی پنیر پیتزا

1- نایلون بسته بندی پنیر پیتزا

بسته بندی نایلونی پنیر پیتزا در زمانی استفاده می شود که قرار است محصول به مصرف کننده بزرگ که احتیاج به خرید کلی پنیر دارد برسد. در این حالت برای مشتری بسته بندی جذاب و زیبا چندان اهمیتی نداره و مشتری بیشتر به دنبال کیفیت محصول و کم ترین قیمت هست.

از آنجایی نوع بسته بندی در قیمت تمام شده اثر زیادی دارد لذا در اینجا توصیه و پیشنهاد ما استفاده از نایلون پنیر پیتزا است. بسته بندی نایلونی پنیر پیتزا ارزان قیمت ترین نوع بسته بندی است.

نایلون بسته بندی پنیر پیتزا

2- سلفون پنیر پیتزا

در صورتی که مخاطب هدف، مصرف کننده خرد و مصرف خانوار باشد برند سازی از اهمیت زیادی برخوردار است. در این حالت کیفیت بسته بندی و چاپ خوب و زیبا بسیار مهم است. بنابراین توصیه می کنیم که از سلفون برای بسته بندی استفاده شود.

زیرا بسته بندی باید انقدر جذاب و با کیفیت باشد که بتوانیم مشتری را برای خرید متقاعد کنیم. هرچه بسته بندی جذاب تر باشد شانس خرید بالاتر رفته و امکان ورود به سبد مصرفی خانوار بیشتر می شود.

جنس بسته بندی پنیر پیتزا تولید شده در هالند پلاست، سلفون چند لایه با opp لمینت شده با یک لایه cpp است.

سلفون بسته بندی پنیر پیتزا

ابعاد قابل تولید پلاستیک پنیر پیتزا در هالند پلاست

اگر هدف تولید نایلون پنیر پیتزا باشد قاعدتا ابعاد بزرگ است برای بسته بندی وزن و حجم بالای محصول. برای این منظور نایلون های یک کیلویی، دو کیلویی، سه کیلویی و پنج کیلویی را می توانیم تولید کنیم.

اگر هدف تولید سلفون پنیر پیتزا باشد از سایز کوچک 100 گرمی تا یک کیلویی را تولید می کنیم. هیچ محدودیتی در تولید انواع مختلف ابعاد نایلون و سلفون پنیر پیتزا در کارخانجات هالند پلاست وجود ندارد.

پلاستیک بسته بندی پنیر پیتزا

چاپ سلفون بسته بندی

اگر نایلون را برای بسته بندی پنیر انتخاب کردید از آنجایی که همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم به دلیل ارزان قیمت تر شدن هزینه توصیه می شود که از طرح ساده با یک تا نهایتا دو رنگ چاپ استفاده شود.

گرچه در مجموعه هالند پلاست چاپ سلفون بسته بندی از 1 تا 12 رنگ چاپ با کیفیت full hd قابل اجراست.

اما اگر بسته بندی غذایی از نوع سلفونی و لفاف بسته بندی سلفونی را مد نظر دارید توصیه می کنیم از سلفون opp، cpp لمینت شده که قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد استفاده کنید.

در گروه کارخانجات هالند پلاست امکان چاپ سلفون بسته بندی از 1 تا 12 رنگ بر روی سلفون پنیر پیتزا وجود دارد.

تولید انواع بسته بندی پنیر پیتزا

قیمت سلفون بسته بندی

قیمت سلفون بسته بندی پنیر پیتزا به موارد متعددی مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش مشتری، طرح چاپی مورد نظر مشتری و… بستگی دارد.

از آنجایی که قیمت مواد اولیه دائما در حال نوسان است قیمت سلفون هم متغیر است. برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون پنیر پیتزا و استعلام از قیمت دقیق سلفون بسته بندی، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت سلفون بسته بندی پنیر پیتزا

سوالات متداول

1- انواع بسته بندی پلاستیک پنیر پیتزا چیست؟ نایلون برای بسته بندی پنیر و سلفون های لمینت شده برای بسته بندی

2- قیمت پلاستیک بسته بندی پنیر پیتزا به چه عواملی بستگی دارد؟ به جنس ماده اولیه و نوع چاپ و تعداد رنگ بکار رفته در آن، قیمت ماده اولیه پتروشیمی و خدمات دوخت( رول یا پاکت) بستگی دارد.

2 نظر ارسال شده

  • درود و خداقوت خدمت پرسنل هالند پلاست بخصوص عزیزان بخش تولید
    امیدوارم همیشه همینطور درجه یک باشید و روز به روز در کارتان پیشرفت کنید.

    • سلام . ایام به کام
      خیلی از لطف شما سپاسگذارم. امیدوارم شما هم همیشه موفق باشید و خوش بدرخشید در کار و حرفه تون دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *