ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و خرید نایلون قابل بازیافت

زمان مطالعه: 3 دقیقه بی شک همه ما به نقش پر رنگ و پر کاربرد نایلون در زندگی روزمره خود واقفیم. به نحوی که پلاستیک و مشتقات پلاستیک جزء جدایی ناپذیر زندگی مدرن امروزی ما شده است. اگر خوب به اطراف خود نگاه کنید، حتما نایلون های بسیاری را مشاهده می کنید. متاسفانه این نایلون ها هم برای سلامتی ...

3 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بی شک همه ما به نقش پر رنگ و پر کاربرد نایلون در زندگی روزمره خود واقفیم. به نحوی که پلاستیک و مشتقات پلاستیک جزء جدایی ناپذیر زندگی مدرن امروزی ما شده است. اگر خوب به اطراف خود نگاه کنید، حتما نایلون های بسیاری را مشاهده می کنید. متاسفانه این نایلون ها هم برای سلامتی انسان و هم برای طبیعت بسیار مضر است. از طرفی استفاده نکردن از آن ها هم امکان پذیر نیست. همین امر باعث تولید پلاستیک قابل بازیافت شده است. اگر شما هم قصد خرید کیسه های پلاستیکی قابل بازیافت و یا نایلون قابل بازیافت را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

پلاستیک قابل بازیافت چیست؟

تنها تفاوتی که میان نایلون ساده و نایلون قابل بازیافت یا نایلون تجزیه پذیر وجود دارد مواد اولیه استفاده شده در هر کدام است که باعث قابل بازیافت شدن پلاستیک می شود. آغاز مصرف پلاستیک به زمان‌های بسیار قدیم، قبل از کشف پلاستیک‌های سنتزی برمی گردد.

رشد صنعت پلاستیک از سال ۱۹۳۲ میلادی بوده‌است. از آنجا که پلاستیک قابل تجزیه نیست بازیافت آن از تلاش‌های جهانی است، زیرا سالانه ۸ میلیون تن پلاستیک زباله ای به اقیانوس‌ها ریخته می‌شود. 

انواع ضایعات پلاستیکی

  1. پلی اتیلن سنگین ۴۰٪
  2. پلی اتیلن سبک ۲۷٪
  3. پلی پروپیلن ۴٪
  4. پلی وینیل کلراید ۱۰٪
  5. پلی استایرن ۸٫۵٪
  6. پلی اتیلن ترفتالات ۶٫۵٪

چگونه نایلون ها و کیسه های پلاستیکی را بازیافت می کنند؟

در اولین مرحله برای تولید موارد پلاستیکی، از مواد اولیه پلی اتیلنی نو و درجه 1 استفاده می شود که قابل بازیافت است. این مواد را به وسیله دستگاه شست و شو به طور کامل شستشو می شوند. سپس با خرد کردن آن ها می توان باز دوباره به مرحله تولید بازگردانیم.

اما پلاستیکی که یک بار یا دو بار بازیافت می شود هیچگاه نمی تواند کیفیت مواد اولیه نو را داشته باشد. اما برای کاهش هزینه ها می توانید از مواد اولیه ضایعاتی یا همان بازیافت پذیر استفاده کنید.

تولید پلاستیک قابل بازیافت

واقعیت این است که حذف کامل پلاستیک از زندگی، امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل و به سبب مضرات پلاستیک برای کره زمین و اکوسیستم های طبیعی، برخی کارخانجات تولید پلاستیک، شروع به استفاده از مواد قابل بازیافت در تولید محصول کرده اند.

کیسه های پلاستیکی قابل بازیافت نمونه ای از این تلاش هاست. نایلون قابل بازیافت یا نایلون زیست تخریب پذیر به راحتی قابل بازیافت است. و برخلاف پلاستیک های معمولی سال ها در طبیعت باقی نمی مانند. استفاده از این نوع کیسه های نایلونی باعث کاهش روند تولید زباله های پلاستیکی شده و کمک شایانی به حفظ محیط زیست می کند.

تولید پلاستیک قابل بازیافت بهترین پیشنهاد هالند پلاست به مشتریان است. تولید با مواد اولیه پلی اتیلن به صورت صد در صد قابل بازیافت و برگشت پذیر است.

چاپ نایلون قابل بازیافت

قابلیت چاپ طرح و نوشته روی پلاستیک و نایلون تجدید پذیر فراهم است. همچنین امکان تولید کیسه های پلاستیکی قابل بازیافت در انواع ابعاد با استفاده از مواد درجه یک وجود دارد. هیچ محدودیتی در تولید این نایلون های دسته دار از نظر ضخامت و ابعاد و سایز وجود ندارد. با چاپ با کیفیت و خوب روی نایلون قابل بازیافت شانس تبلیغات کم هزینه و پر بازده برای مشتری وجود دارد.

قیمت و خرید پلاستیک قابل بازیافت

قیمت نایلون قابل بازیافت به موارد مختلفی مانند قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و نوع سفارش مشتری که با چاپ باشد یا بدون چاپ، بستگی دارد.

با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه دائما در حال نوسان است برای استعلام قیمت دقیق و همچنین دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید پلاستیک قابل بازیافت، با کارشناسان هالند پلاست قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- تفاوت نایلون ساده و نایلون قابل بازیافت در چیست؟ تنها تفاوت این دو در نوع ماده اولیه بکار رفته در تولید آنهاست. به این معنی که در تولید نایلون تجزیه پذیر از افزودنی استفاده می شود که به نایلون خاصیت تجزیه پذیری می دهد.

2- آیا امکان چاپ روی نایلون قابل بازیافت وجود دارد؟ بله قابلیت چاپ هر نوع طرح و نوشته با کیفیت 1 تا 8 رنگ فول اچ دی بر روی کیسه های پلاستیکی قابل بازیافت وجود دارد.

3- تفاوت نایلون تجدید پذیر و نایلکس تجدید پذیر در چیست؟ تفاوت در ظاهر است. نایلون نرم، انعطاف پذیر، شفاف و براق است، اما نایلکس خشک، مات و کم ضخامت تر است.

4- نحوه ثبت سفارش خرید پلاستیک قابل بازیافت در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم. 

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *