ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی خلال دندان

زمان مطالعه: 3 دقیقه مراقبت از دهان و دندان همیشه مورد توجه همه افراد جوامع بوده است. یکی از راهکارهای اثر گذار مراقبت از دندان و بهداشت دهان استفاده از خلال دندان پس از صرف غذاست. امروزه در اغلب رستوران ها، فست فود ها و یا مصارف خانگی از خلال دندان به شکل گسترده ای استفاده می شود. از ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مراقبت از دهان و دندان همیشه مورد توجه همه افراد جوامع بوده است. یکی از راهکارهای اثر گذار مراقبت از دندان و بهداشت دهان استفاده از خلال دندان پس از صرف غذاست. امروزه در اغلب رستوران ها، فست فود ها و یا مصارف خانگی از خلال دندان به شکل گسترده ای استفاده می شود. از آنجایی که این محصول به طور مستقیم وارد دهان انسان می شود، لازم است بهداشت آن مورد توجه تولید کنندگان قرار بگیرد. لذا تولید کنندگان آن همیشه دنبال یک بسته بندی کاملا بهداشتی و البته بصرفه اقتصادی هستند. موضوع این صفحه از وبسایت معرفی انواع بسته بندی خلال دندان بر پایه مواد پلیمری است پس همراه ما باشید.

بسته بندی خلال دندان

خلال دندان دارای بسته بندی های مختلفی است از جمله ظروف پلاستیک، بسته بندی های تزریقی، بسته های کاغذی یک عددی و بسته بندی های بر پایه پلیمرها که شامل انواع بسته بندی های نایلونی و سلفونی می شود.

در هالند پلاست ما فقط قادر به تولید انواع بسته بندی های نایلونی و سلفونی هستیم. سلفون و نایلون بسته بندی خلال دندان دارای انواع مختلف و متفاوتی در شکل و مدل های گوناگون است. در ادامه به بیان ویژگی های این دو نوع بسته بندی خواهیم پرداخت.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

1- نایلون بسته بندی خلال دندان

نایلون خلال دندان یک پوشش پلاستیکی است از جنس پلی اتیلن که با ایجاد یک محیط ایزوله مانع نفوذ آلودگی به بسته بندی خلال دندان می شود. این نایلونها باید از کشسانی و مقاومت بالایی برخوردار باشند. به دلیل اینکه سر خلال دندان های چوبی تیز است لذا نیاز است جنسی با مقاومت و کشسانی بالا در کنار قیمت مناسب و ارزان تولید شود که بتواند از پارگی آن نیز جلوگیری کند.

همچنین برای بسته بندی قاشق و چنگال که از نایلون و سلفون استفاده می شود نیز باید همین ویژگی ها را داشته باشد. یعنی در برابر نوک تیز چنگال مقاومت داشته و سریع پاره نشود. 

2- سلفون بسته بندی خلال دندان

لفاف بسته بندی سلفونی که برای بسته بندی خلال دندان استفاده می شود اغلب از نوع CPP است که یکی از محصولات تولید شده با مواد اولیه پلی پروپیلن است. از خصوصیات فیلم CPP می توان به براق بودن و شفافیت زیاد، مقاومت بالا در برابر روغن و چربی، مقاوم در برابر سوراخ شدن و… اشاره کرد.

تولید در تمام ابعاد و ضخامت

گروه تولیدی هالند پلاست قادر به تولید انواع لفاف بسته بندی خلال دندان با توجه به درخواست و نیاز مشتری است. پلاستیک بسته بندی خلال دندان اعم از نایلون و سلفون خلال دندان در هر سایز و ابعادی قابل تولید است. همچنین از لحاظ تعداد لایه ها نیز محدودیتی وجود ندارد و مشتریان عزیز می توانند این محصول را هر طور که می خواهند سفارش سازی نمایند.

خرید و قیمت نایلون بسته بندی خلال دندان

قیمت سلفون و نایلون خلال دندان بطور مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز مشتری و قیمت روز مواد اولیه پتروشمی بستگی دارد. قیمت مواد اولیه هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است لذا نمی توان قیمت ثابت و دقیقی اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون و سلفون بسته بندی خلال دندان و استعلام قیمت دقیق می توانید با کارشناسان فروش هالند پلاست تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل شما را راهنمایی نمایند.

سوالات پر تکرار

1- قیمت نایلون و سلفون خلال دندان چقدر است؟ نایلون و سلفون بر اساس قیمت مواد اولیه پتروشیمی قیمت گذاری می شود و دائما در حال نوسان است. عوامل دیگری هم بر روی قیمت اثر گذار است مثلا حجم سفارش، روش چاپ و تعداد رنگ بکار رفته در طرح و … برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

2- حداقل میزان سفارش تولید چقدر است؟ جهت تولید این محصول حداقل باید 300 کیلو گرم سفارش گذاری نمایید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *