ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع پلاستیک بسته بندی خرما

زمان مطالعه: 5 دقیقه خرما یکی از محصولاتی است که در انواع و کیفیت های مختلف در کشور ما کشت می شود. به همین جهت بحث بسته بندی و حمل این محصول به علت داشتن خاصیت چسبندگی، خیلی مهم است. به غیر از خرماهای خشک، بقیه انواع خرما را حتما باید در پلاستیک قرار داد و بعد در بسته ...

5 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

خرما یکی از محصولاتی است که در انواع و کیفیت های مختلف در کشور ما کشت می شود. به همین جهت بحث بسته بندی و حمل این محصول به علت داشتن خاصیت چسبندگی، خیلی مهم است. به غیر از خرماهای خشک، بقیه انواع خرما را حتما باید در پلاستیک قرار داد و بعد در بسته بندی اصلی. البته در خیلی موارد می توان برای بسته بندی اصلی نیز از پلاستیک بهره برد. در این صفحه قرار است در مورد تمام انواع پلاستیک بسته بندی خرما که در هالند پلاست نیز تولید می شود مطالبی را بیان کنیم.

انواع پلاستیک بسته بندی خرما

بسته بندی خرما به عنوان یک ماده غذایی مؤثر از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا در صورتی که بسته بندی خرما به درستی انجام نشود، خرما ها له می شوند و افت کیفیت شدیدی پیدا خواهند کرد. انواع پلاستیک هایی که برای بسته بندی خرما می توان تولید کرد شامل موارد زیر است و در ادامه برخی از ویژگی های آنها را معرفی خواهیم کرد:

  1. پاکت های بسته بندی
  2. لفاف بسته بندی بالشتی و ساشه ای
  3. نایلون و سلفون شفاف
  4. کاور داخل بسته بندی های جعبه ای خرما
  5. نایلون وکیوم

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

1- پاکت بسته بندی خرما

با استفاده از پاکت بسته بندی که نوعی از بسته بندی غذایی به شمار می رود با قابلیت چاپ پذیری بالا، مقاومت خوب، استفاده آسانی که نسبت به جعبه های کارتنی و مقوایی کوچک دارند می توان یک بسته بندی قابل قبول و شکیل حتی برای صادرات خرما نیز داشت.

این پاکت ها را می توان به صورت پاکت های سه طرف دوخت، پاکت ته کاست، پاکت بغل کاست و پاکت سه طرف کاست در هالند پلاست تولید نمود.

2- لفاف بسته بندی

 لفاف های بسته بندی از جمله پرمصرف ترین انواع بسته بندی خرما است که در بسته بندی اغلب مواد غذایی نیز بکار می رود. دلایل کاربرد زیاد لفاف پلاستیکی خرما دوخت ساده، قیمت مناسب، چاپ پذیری و کیفیت بالا است. لفاف بسته بندی دو نوع است بالشتی و ساشه ای.

نوع بالشتی یا بسته بندی کوچک خرما همین لفاف های بسته بندی که برای بسته‌ بندی خرما تا وزن یک کیلوگرم مناسب هست مثل بسته بندی های چیپس و پفک. نوع ساشه ای در واقع بسته بندی تک نفره است. رایج ترین نوع ساشه می توان به ساشه بسته بندی قند و شکر اشاره کرد.

ساشه ها دقیقا همانند لفاف های معمولی است اما با این تفاوت که دارای ابعاد بسیار پایین تری است و برای مصارف و بسته بندی های تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد.

3- نایلون و سلفون شفاف

همانطور که بالاتر هم به آن اشاره کردیم به دلیل اینکه خرما ماده غذایی مرطوب و پر شیره و چسبنده ای هست که امکان پس دادن شیره آن وجود دارد همیشه برای بسته بندی آن نیاز به یک نایلون یا سلفون شفاف ساده هست. لذا حتی برای جعبه های بسته بندی خرما هم از سلفون یا نایلون شفاف ساده استفاده می شود.

برای بسته بندی خرما در اغلب موارد از نایلون (پلی اتیلن) استفاده می شود که دارای قیمت مناسب تری نسبت به سلفون (پلی پروپیلن) هست اما با ظاهر مات تر نسبت به نمونه های سلفونی. نایلون خرما یک بسته‌بندی بهداشتی و بسیار مناسب برای خرما ایجاد می‌کند و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد.

از دیگر مزایای بسته بندی خرما با نایلون می توان به این موارد اشاره نمود: دوام و مقاومت بسیار بالا، وزن کم و بسیار سبک، هزینه‌های کم و مقرون به صرفه، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت. برای مشاهده انواع تولیدات نایلون و انواع محصولات سلفونی تولید شده در هالند پلاست بر روی لینک ها کلیک کنید.

4- پلاستیک کارتن خرما

تمام بسته بندی های جعبه ای خرما که در حجم های بالاتر بسته بندی می شود نیز به یک تکه پلاستیک بسته بندی نیاز دارد که درون جعبه قرار بگیرد و سپس خرما درون جعبه ریخته شود. با توجه به ابعاد جعبه، باید این نایلون تولید شود که مشتری با توجه به نیازی که دارد می تواند در ابعاد یا ضخامت های متفاوت ثبت سفارش نماید.

5- نایلون وکیوم

یکی از بهترین انواع پلاستیک بسته بندی خرما که برای استفاده خریدار هم بسیار راحت است، بسته بندی های جدید مواد غذایی است که به اصطلاح وکیوم و سه طرف دوخت نیز می گویند.

بسته بندی های وکیوم در حقیقت بسته بندی های ضخیمی هستند که از لمینت چند لایه نایلون و سلفون، یا سلفون با استفاده از متالایز و سلفون لمینت شده روی فیلم پلی استر تولید می شوند.

این پلاستیک ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و به علت تخلیه هوا و رطوبت داخل آن، ماندگاری بیشتری خواهند داشت. همینطور دارای حداقل میزان حجم که برای افزایش توجیه اقتصادی و حمل و نقل بسیار مناسب تر است.

بسته بندی خرمای صادراتی

اغلب تولید کنندگان خرما، وقتی بحث صادرات کالا به دیگر کشورها می شود به دنبال بسته بندی های پر زرق و برق و شکیل هستند پاکت ها می تواند این نیاز مشتری را برآورده کند.

این پاکت ها با ویژگی هایی چون چاپ پذیری بالا، مقاومت بسیار بالا، نفوذ ناپذیری، امکان تعبیه زیپ، امکان تولید به صورت رگال دار، پنجره دار کردن بسته بندی و … می تواند در تولید یک بسته بندی شکیل برای صادرات کمک زیادی کند.

تولید پلاستیک بسته بندی خرما در تمام ابعاد و ضخامت ها

هالند پلاست تولید کننده انواع بسته بندی های پلیمری قادر به تولید و چاپ انواع پلاستیک بسته بندی خرما بر اساس مواد اولیه پلیمری انعطاف پذیر بدون هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت هست.

شما می توانید هر طرح چاپی را که در نظر دارید با ابعاد و ضخامت های سفارشی برای ما ارسال نمایید و در اسرع وقت بهترین نمونه را تحویل بگیرید.

طراحی و چاپ

انواع  روش هایی که برای چاپ بسته بندی خرما می توان استفاده کرد دو روش چاپی هلیو و فلکسو (سیلندر مرکز و ایستک) است. هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارد. در روش چاپ فلکسو از کلیشه های ژلاتینی استفاده می شود که در نمونه های استک تا ۴ رنگ و در نمونه سیلندر مرکز تا ۸ رنگ امکان چاپ وجود دارد.

در روش فلکسو سیلندر مرکز امکان چاپ هر طرح و تصویری با ریزترین جزئیات وجود دارد. در روش چاپ هلیو از کلیشه های فلزی با جنس چدن استفاده می شود، که قابلیت چاپ به صورت عالی فراهم است.

هزینه چاپ به صورت مستقیم به طرح یا تصویر مورد نظر شما برای چاپ و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد. در هالند پلاست ما امکان ارائه خدمت در هر دو روش چاپی را داریم. چاپ و کیفیت آن را تضمین شده انجام می دهیم.

قیمت تولید پلاستیک بسته بندی خرما

قیمت پلاستیک خرما و هزینه های تولید آن تولید به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و نوع بسته بندی و مشخصات نمونه مورد نیاز شما بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق لطفا با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید تا قیمت روز را در لحظه به شما اعلام نمایند.

سوالات رایج شما

1- انواع پلاستیک های بسته بندی خرما که در هالند پلاست تولید می شود چیست؟ پاکت بسته بندی، لفاف بسته بندی بالشتی و ساشه ای، نایلون سلفون شفاف و ساده، نایلون وکیوم و …

2- چه روش های چاپی برای بسته بندی های غذایی در هالند پلاست وجود دارد؟ در هالند پلاست امکان چاپ هلیو و فلکسو از 1 تا 6 رنگ FULL HD وجود دارد. برای انجام طراحی و ساخت کلیشه نیز در صورت نیاز مشتری انجام وظیفه خواهیم کرد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *