ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت شیرینگ بسته بندی

زمان مطالعه: 4 دقیقه همه روزه صنایع و صاحبان کارخانه ها و کارگاه های بزرگ تولیدی با ما در گروه کارخانجات هالند پلاست تماس میگیرن و برای بسته بندی محصولات تولیدی شون به ما سفارش انواع پلاستیک های شیرینگ بسته بندی رو میدن. انواع مختلف شیرینگ بسته بندی تولید می شود، به عنوان مثال سلفون شیرینگ و نایلون شیرینگ. ...

انواع پلاستیک حرارتی
4 دقیقه
5 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

همه روزه صنایع و صاحبان کارخانه ها و کارگاه های بزرگ تولیدی با ما در گروه کارخانجات هالند پلاست تماس میگیرن و برای بسته بندی محصولات تولیدی شون به ما سفارش انواع پلاستیک های شیرینگ بسته بندی رو میدن. انواع مختلف شیرینگ بسته بندی تولید می شود، به عنوان مثال سلفون شیرینگ و نایلون شیرینگ. اگر شما هم قصد خرید شیرینگ بسته بندی رو دارین پیشنهاد می کنم این صفحه هالند پلاست رو تا انتها بخونین بعد اقدام به ثبت سفارش بکنید. در ادامه تمام نکات مربوط به تولید خرید، قیمت شیرینگ بسته بندی و انواع چاپ شیرینگ حرارتی هم ذکر شده است.

 

شیرینگ بسته بندی چیست؟

شیرینگ کردن یکی از رایج‌ترین روش های بسته‌بندی است که وقتی چند جنس یک شکل و یک سایز در کنار هم داریم میشه با شیرینگ اینها رو تبدیل به یک بسته‌بندی شکیل و زیبا کنیم.

در واقع پلاستیک شیرینگ، به پلاستیکی که با حرارت به دور یک محصول یا چند محصول جمع شود گفته می شود. شیرینگ پک کردن باعث حمل و نقل راحت تر و محافظت از محصول می شود.

برای دریافت اطلاعات کامل از انواع تولیدات شیرینگ ما کلیک کنید.

شیرینگ کردن یعنی چی؟

به جمع شدن در برابر حرارت و پک شدن در برابر دمای زیاد شیرینگ می گویند. در واقع به خاصیت جمع شدن با حرارت، در زبان انگلیسی shrink یا شیرینک گفته می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع شیرینگ بسته بندی از نظر جنس

از نظر جنس، شیرینگ ها به دو نوع زیر دسته بندی می شوند.

  1. شیرینگ نایلونی یا نایلون شیرینگ: جنس ماده اولیه تولیدش از پلی اتیلن هست. پلی اتیلن برای بسته بندی های کلی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل دارای ضخامت بالا، قدرت و استحکام زیادی هست. زیرا در اکثر موارد شیرینگ نایلونی برای بسته بندی چند محصول به صورت پک شده مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. شیرینگ سلفونی یا سلفون شیرینگ: جنس ماده اولیه این محصول سلفون است. شامل دو زیر مجموعه بزرگ pvc شیرینگ و شیرینگ pof می شه. شیرینگ سلفونی در اکثر موارد دارای ضخامت پایینی بوده و به عنوان شیرینگ بسته بندی غذا، روکش محصولات غذایی، بهداشتی و کالاهای متفاوت مثل پاکت سیگار، آدامس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید شیرینگ بسته بندی در تمام ابعاد و ضخامت

هالند پلاست یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده شیرینگ بسته بندی است که این محصول را در اندازه، ابعاد، طول و عرض های متفاوت تولید می کند.

در هالند پلاست تولید سلفون شیرینگ بسته بندی از مواد اولیه درجه 1 و با کیفیت صورت می گیرد. اما در صورت درخواست مشتری و برای کم کردن قیمت می توان از مواد اولیه درجه 2 و 3 در شیرینگ حرارتی استفاده کرد.

انواع روش تولید و تحویل شیرینگ سلفونی و نایلونی

شیرینگ بسته بندی برای بسته بندی محصولات مختلف در سایزهای بزرگ و کوچک برای محافظت و حمل و نقل آسان آنها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین لازم است که ابعاد و ضخامت را با توجه به نوع محصول به مشتری تحویل بدهیم.

معمولا شیرینگ نایلونی به صورت رولی تک لا ساده، رولی ۲ لا بغل باز و نایلون شیرینگ روده ای (حلقه ای بدون نیاز به دوخت) تولید می شود.

همچنین تولید شیرینگ سلفونی هم به صورت لیبل حرارتی بطری ها (استفاده به عنوان روکش)، کاپسیل پلمپ در بطری و فیلم روده ای برای انواع شیرینگ پاکتی انجام می شود.

خط تولید شیرینگ حرارتی هالند پلاست این امکان را دارد که برای مشتریان عزیز انواع شیرینگ بسته بندی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام وظیفه نماید.

روش های بسته بندی با پلاستیک شیرینگ حرارتی

برای شیرینگ کردن محصولات با پلاستیک های حرارتی دو روش وجود دارد شامل:

  1. بسته بندی دستی: در این روش با استفاده از سشوار صنعتی و نیرو انسانی عملیات بسته بندی انجام می شود. شیرینگ سشواری از این نوع است.
  2. ماشینی: ماشین آلات بسته بندی شیرینگ در انواع مختلف در بازار وجود دارد که معروف ترین آن تونل حرارتی است که با رد شدن محصول از داخل آن بسته بندی انجام می شود. مثل شیرینگ بسته بندی شل دوغ، نوشابه و …

فروش شیرینگ حرارتی بسته بندی

مجموعه تولید کننده شیرینگ بسته بندی هالند پلاست واقع در شهر های مشهد و تهران می باشد و امکان خرید به صورت حضوری را از این شهر ها دارید.

همچنین هالند پلاست امکان فروش شیرینگ حرارتی بسته بندی و ارسال سریع بار به سایر نقاط کشور از جمله اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، همدان، کرمانشاه و… را در کمترین زمان ممکن دارد.

قیمت شیرینگ بسته بندی

قیمت مواد اولیه در قیمت فیلم شیرینگ اثر گذار است. از عوامل اثر گذار دیگه در قیمت پلاستیک شیرینگ حرارتی، میزان ضخامت و شفافیت آن است.

هر چه شیرینگ ضخامت و شفافیت بیشتری داشته باشد، گران تر خواهد بود. خرید رول شیرینگ به صورت عمده، باعث می ‌شود که قیمت تمام شده و نهایی این محصول کاهش یابد.

بنابراین برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید و استعلام قیمت شیرینگ بسته بندی، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

خرید شیرینگ بسته بندی

خرید پلاستیک شیرینگ حرارتی معمولا به صورت عمده صورت می ‌پذیرد. این امر باعث می ‌شود که قیمت رول شیرینگ حرارتی در حین خرید مناسب تر اعلام شود.

شما عزیزان می توانید جهت خرید رول شیرینگ آب معدنی، انواع شیرینگ حرارتی و لیبل حرارتی درب بطری به صورت عمده و جزئی علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز سفارش خود را ثبت کنید.

طراحی و چاپ شیرینگ حرارتی

پلاستیک بسته بندی شیرینگ حرارتی هم مانند نایلون معمولی از قابلیت چاپ پذیری خوبی برخوردار است. چاپ شیرینگ حرارتی می تواند با دستگاه های فلکسو و … انجام شود. شیرینگ با قابلیت چاپ پذیری بالا برای بسته بندی محصولات مختلف به کار می رود.

در تولیدی شیرینگ حرارتی هالند پلاست تمام خدمات چاپ اعم از طراحی لوگو و برند و ساخت کلیشه هم انجام می شود. برای سفارش می توانید به وب سایت ما به آدرس هالند پلاست سر بزنید.

سوالات متداول

1- جنس شیرینگ بسته بندی از چیست؟ نایلون و سلفون

2- شیرینگ بسته بندی را به چه صورت می توان تولید کرد؟ روده ای، رولی تک لا و بغل باز، لیبل حرارتی و …

3- مهم ترین مزیت پلاستیک بسته بندی شیرینگ حرارتی چیست؟ بسته‌ بندی با پلاستیک شیرینگ به علت پایین بودن قیمت فیلم و هزینه های بسته‌بندی، باعث کاهش هزینه‌های تولید می‌شود.

بسته بندی با پلاستیک، قیمت رول شیرینگ حرارتی، تولیدی شیرینگ حرارتی، پلاستیک بسته بندی شیرینگ حرارتی، پلاستیک شیرینگ مشهد، خرید پلاستیک شیرینگ حرارتی، خط تولید شیرینگ حرارتی، قیمت پلاستیک شیرینگ حرارتی، چاپ شیرینگ حرارتی، فروش شیرینگ حرارتی بسته بندی، تولید کننده شیرینگ بسته بندی، شیرینگ بسته بندی چیست، قیمت شیرینگ بسته بندی، خرید شیرینگ بسته بندی غذا، چاپ شیرینگ بسته بندی

5 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *