ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت کیسه فریزر جعبه ای

زمان مطالعه: 4 دقیقه در طراحی پلاستیک فریزر جعبه ای از جعبه دستمال کاغذی الهام گرفته شده است. به این صورت که مانند استفاده از دستمال کاغذی هر برگه از آن را با کشیدن به سمت بالا می توان به سادگی از دیگر برگه ها جدا کرد. گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید کیسه فریزر آسان مصرف در ...

قیمت کیسه فریزر اسان مصرف |کیسه فریزر آیری پلاست
4 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در طراحی پلاستیک فریزر جعبه ای از جعبه دستمال کاغذی الهام گرفته شده است. به این صورت که مانند استفاده از دستمال کاغذی هر برگه از آن را با کشیدن به سمت بالا می توان به سادگی از دیگر برگه ها جدا کرد. گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید کیسه فریزر آسان مصرف در ابعاد و طرح های سفارشی مدنظر مشتری است. برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت کیسه فریزر جعبه ای، با ادامه این مطلب همراه من باشید.

کیسه فریزر جعبه ای آسان مصرف

کاربرد پلاستیک فریزر

پلاستیک فریزری نوعی پلاستیک یکبار مصرف هست که کاربرد های زیادی دارد. این کیسه های شفاف که در سایز های متنوع تولید می شود عمدتا برای نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزرها به کار می رود.

اما برای نگهداری مواد غذایی ابتدا باید آنها را بسته بندی نمود. این بسته بندی توسط کیسه های فریزری انجام می گیرد. این کیسه ها از خوراکی ها در برابر سرمای زیاد دستگاه فریزر محافظت نموده و مانع خروج بو و آب مواد غذایی می شوند.

همچنین نگهداری سالم و بهداشتی از مواد غذایی و جلوگیری از نفوذ رطوبت محفوظ ماندن غذا از آلودگی از دیگر مزایای استفاده از پلاستیک فریزر است.

راهنمای خرید کیسه فریزر

کیسه فریزر جعبه ای آسان مصرف چیست؟

در تولید کیسه فریزر جعبه ای از تکنولوژی ساخت دستمال کاغذی استفاده شده است. به این ترتیب که درون جعبه‌، کیسه فریزری ها را تا می شود.  یعنی هر برگه از آن را با کشیدن به سمت بالا می توان به سادگی از دیگر برگه ها جدا کرد. به این ترتیب هنگام جدا کردن برگه ها، دست کمترین تماس را با کیسه دارد و احتمال انتقال آلودگی به آن کمتر است.

همچنین اینکه برگه ها داخل جعبه قرار دارد باعث محافظت از آن ها در مقابل گرد و خاک و سایر عوامل محیطی می شود. مصرف کننده در زمان استفاده از این محصول آسودگی بیشتری را تجربه کرده و سرعت عملش در بسته بندی محصول غذایی افزایش می یابد.

تولیدی کیسه فریزر جعبه ای

تولید کیسه فریزر جعبه ای در هالند پلاست

در تولید انواع کیسه فریزر بحث رعایت فاکتورهای بهداشتی و سلامتی از اهمیت زیادی برخوردار است. به دلیل اینکه مستقیما با مواد غذایی سر و کار دارد لازم است از مواد اولیه با کیفیت در تولید آنها استفاده شود.

گروه کارخانجات هالند پلاست از بهترین مواد اولیه نایلونی و نایلکسی برای تولید انواع کیسه فریزر ارزان قیمت استفاده می کند.  البته به علت مقاومت و کشسانی بیشتر نایلکس و قیمت اقتصادی تر آن اکثر پلاستیک های فریزر با این جنس تولید می شود.

همچنین تولید کیسه فریزر در حالت استاندارد به صورت شفاف و بی رنگ انجام می شود، ولیکن با افزودن مستربچ رنگی می توان کیسه فریزر رنگی تولید کرد. نکته ای که باید یادآور بشویم این است که در حقیقت رنگی بودن پلاستیک فریزر از معایب آن به شمار می رود. به این علت که رنگ کیسه فریزر ممکن است به مرور به بافت مواد غذایی وارد شده و آن را مسموم کند.

قیمت کیسه فریزر جعبه ای رولی

چند نکته مهم در زمان خرید پلاستیک فریزر

1- همان طور که در بالا هم اشاره شد در تولید کیسه فریزر باید از مواد اولیه درجه یک استفاده شده باشد. تولید این محصول با مواد بازیافتی باعث انتقال سموم و مواد شیمیای به بافت مواد غذایی می گردد. کیسه فریزر درجه یک کاملا شفاف بوده و مات و کدر نیست.

2- دوخت کیسه فریزر باید مقاوم و مستحکم باشد تا بر اثر قرار دادن مواد غذایی درون آن پاره نشود.

3- کیسه فریزر اگر از نوع بی رنگ باشد بهتر است. برخی از انواع کیسه فریزر وجود دارند که به صورت رنگی تولید شده اند. رنگی بودن کیسه فریزر از معایب آن به شمار می رود. رنگ کیسه فریزر به مرور به بافت مواد غذایی وارد شده و آن را مسموم می کند.

4- ابعاد استاندارد هر برگه ۲۵ در ۳۵ سانتی متر است، اما امروزه تولید آن ها در ابعاد مختلف نیز رایج شده است. هنگام خرید کیسه فریزر توجه داشته باشید که ابعاد آن را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید.

5- قیمت کیسه فریزر جعبه ای بستگی به قیمت مواد اولیه پتروشیمی دارد. علاوه بر آن به چاپ، قیمت تمام شده جعبه و میزان سفارش مشتری بستگی دارد. برای استعلام قیمت کیسه فریزر آسان مصرف می تواند با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در سایت تماس بگیرید.

سوالات متداول

1- کیسه فریزر جعبه ای چیست؟ در تولید پلاستیک فریزر جعبه ای از تکنولوژی ساخت و استفاده از دستمال کاغذی به کار رفته است. به این ترتیب که درون جعبه‌، کیسه فریزری ها را تا کرده و روی هم به گون بدون نیاز به استفاده از هر دو دست از جعبه خارج نمود.

2- جنس پلاستیک فریزر جعبه ای از چیست؟ هم می تواند نایلون باشد و هم نایلکسی. اما به علت مقاومت و کشسانی بیشتر نایلکس و قیمت اقتصادی تر آن اکثر پلاستیک های فریزر با این جنس تولید می شود.

3- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

4- قیمت کیسه فریزر جعبه ای آسان مصرف چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به موارد مختلفی مانند قیمت مواد اولیه، نوع مواد اولیه، میزان سفارش و… بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *