ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت کیسه فریزر چسبی

زمان مطالعه: 5 دقیقه کیسه فریزر چسبی یکی دیگر از انواع کیسه فریزر های تولیدی هالند پلاست هست. این کیسه فریزر ها در بین افراد به نام کیسه‌های تقویمی نیز شناخته می‌شوند که مانند برگه‌های تقویم دیواری می‌توان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد. در زمان خرید پلاستیک فریزر چسبی حواستان به نکات مهمی که در این صفحه برایتان ...

تولیدی کیسه فریزر |قیمت عمده کیسه فریزر
5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

کیسه فریزر چسبی یکی دیگر از انواع کیسه فریزر های تولیدی هالند پلاست هست. این کیسه فریزر ها در بین افراد به نام کیسه‌های تقویمی نیز شناخته می‌شوند که مانند برگه‌های تقویم دیواری می‌توان آن‌ها را از یکدیگر جدا کرد. در زمان خرید پلاستیک فریزر چسبی حواستان به نکات مهمی که در این صفحه برایتان خواهم گفت باشد. من و همکارانم در گروه کارخانجات هالند پلاست آماده هر گونه مشاوره و راهنمایی در زمینه انجام سفارش های شما و یا استعلام قیمت کیسه فریزر چسبی (تقویمی) توسط مشتری های عزیز هستیم.

قیمت عمده کیسه فریزر چسبی

کیسه فریزر تقویمی چیست؟

کیسه فریزر چسبی یا تقویمی یکی از پر مصرف ترین انواع کیسه فریزر است. در این نوع که برگه های پلاستیک را مانند برگه ‌های تقویم دیواری می ‌توان از یکدیگر جدا کرد.

ورق های پلاستیک در این مدل از یک طرف به یکدیگر متصل بوده، دارای پرفراژ هست که به راحتی از هم جدا می شود.

علاوه بر آن می توان کیسه ها را پس از خارج کردن از پوشش پلاستیکی بر روی دیوار، درب کابینت، یخچال یا هرجا که مناسب باشد چسباند و به صورت برگه ای از آن جدا کرده و استفاده نمود.

پلاستیک فریزر چسبی

ماده اولیه پلاستیک فریزر

تولید کیسه فریزر از مواد اولیه پترو شیمی صورت می گیرد. در هالند پلاست (تولیدی کیسه فریزر) از بهترین مواد اولیه نایلونی و نایلکسی برای تولید انواع کیسه فریزر استفاده می شود.  البته به علت مقاومت و کشسانی بیشتر نایلکس و قیمت اقتصادی تر آن اکثر پلاستیک های فریزر با این جنس تولید می شود.

تولید پلاستیک فریزر چسبی باید از مواد اولیه درجه 1 صورت بگیرد و به هیچ عنوان نباید در تولید آن از پلاستیک بازیافت شده استفاده گردد. این مسئله را می‌توان با دقت در رنگ کیسه فریزر که کاملا شفاف است تشخیص داد که در انواع بی کیفیت این محصول معمولاً رنگ کیسه زرد یا مات است.

مواد اولیه تولید پلاستیک فریزر

ابعاد و ضخامت پلاستیک های فریزری تقویمی

در گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کیسه فریزر چسبی (تقویمی) در ابعاد و ضخامت گوناگون انجام می شود و در بسته بندی های شکیل و مناسب به بازار عرضه می شود. کیسه فریزر تقویمی تولیدی هالند پلاست بسیار با کیفیت بوده و در مقابل گرما و پارگی دوام و مقاومت بالایی دارد.

لذا بدون نگرانی می توان برای فریز و بسته بندی سبزیجات، گوشت و سایر مواد غذایی از آنها استفاده کرد. این نوع کیسه بهداشتی معمولا در ابعاد استاندارد ۲۵ * ۳۵ سانتیمتر تولید می شود.

دوخت محکم کیسه های فریزری تولیدی هالند پلاست از پاره شدن کیسه جلوگیری کرده و ضخامت بالای آن امکان فریز نمودن گوشت، مرغ، ماهی و … را فراهم می کند. 

کیسه فریزر چسبی پرفراژ دار

تولید کیسه فریزر چسبی در هالند پلاست

تولید کیسه فریزر چسبی به این صورت است که در هنگام بسته بندی، برگه ها به صورت ایستاده روی هم قرار می گیرند و فقط از انتها به هم متصل هستند. پس از این کار، چسبی برای چسباندن آن ها در انتها قرار می گیرد.

هنگام خرید کیسه فریزر چسبی از تولیدی کیسه فریزر حتماً باید به کیفیت چسب آن در نوع کیسه چسبی توجه شود که از چسبندگی مناسبی برخوردار باشد. کیفیت پایین چسب باعث نارضایتی مشتری می شود.

تولید کیسه فریزر چسبی

کاربردی ترین کیسه فریزر ها

انسان ها همیشه به فکر راحت تر کردن کاراشون در طول روز هستند و به محض اینکه یک روش جدید پیدا می کنن از روش های قدیمی دیگه استفاده نمی کنن. در مورد کیسه فریزر هم داستان به همین صورته.

در حال حاضر نیز راحت ترین نوع بسته بندی کیسه فریزر برای مصارف عمومی و خانگی نمونه های کیسه فریزر رولی، پلاستیک فریزر چسبی یا تقویمی و کیسه فریزر جعبه ای هست.

تولید انواع کیسه فریزر

دلایل استفاده و کاربرد نایلون فریزر چسبی

  1. نگهداری سالم و بهداشتی از مواد غذایی
  2. جلوگیری از نفوذ رطوبت
  3. محفوظ ماندن غذا از آلودگی
  4. بسته بندی مواد غذایی به صورت بهداشتی
  5. قابل استفاده برای تمامی مواد خوراکی
راهنمای خرید کیسه فریزر

چاپ بسته بندی پلاستیک فریزر در هالند پلاست

یکی از مهم ترین نکات برای فروش یک محصول پشت ویترین مغازه و فروشگاه استفاده از یک بسته بندی جذاب است که موجب افزایش بازده فروش می شود. لذا اگر می خواهید نایلون فریزر خود را به یک برند تبدیل کنید حتما از یک بسته بندی جذاب با یک چاپ با کیفیت استفاده کنید.

گروه کارخانجات هالند پلاست کیفیت تولید، بسته بندی و چاپ انواع کیسه فریزر چسبی را به صورت تضمینی ارائه می کند. همچنین با توجه به میزان هزینه ای که می توانید بکنید بهترین بسته بندی را به شما پیشنهاد می دهد.

قیمت کیسه فریزر چسبی

فروش و قیمت کیسه فریزر چسبی

خرید و فروش عمده انواع کیسه فریزر تقویمی، رولی، بسته ای، جعبه ای، فله ای و… در ابعاد و ضخامت مناسب در هالند پلاست به صورت مستقیم و آنلاین انجام می شود. پخش عمده کیسه فریزر تقویمی امکان دسترسی و خرید آن را برای مشتریان آسان کرده است.

همچنین قیمت عمده کیسه فریزر چسبی بسیار مناسب تر خواهد بود که شما می توانید ضمن ارتباط با کارشناسان فروش سایت هالند پلاست، از طریق صفحه تماس با ما نسبت به اطلاع از قیمت خرید کیسه فریزر چسبی به صورت عمده اقدام نمائید.

سوالات متداول

1- کیسه فریزر تقویمی یا چسبی چیست؟ از انواع کیسه فریزر هست که مانند برگه ‌های تقویم دیواری می ‌توان آن‌ ها را از یکدیگر جدا کرد. در این نوع برگه های پلاستیک از یک طرف به یکدیگر متصل بوده، دارای پرفراژ هست که به راحتی از هم جدا می شود. پس از خارج کردن از پوشش پلاستیکی بر روی دیوار، درب کابینت، یخچال یا هرجا که مناسب باشد چسباند و به صورت برگه ای از آن جدا کرده و استفاده نمود.

2- جنس پلاستیک فریزر از چیست؟ هم می تواند نایلون باشد و هم نایلکسی. اما به علت مقاومت و کشسانی بیشتر نایلکس و قیمت اقتصادی تر آن اکثر پلاستیک های فریزر با این جنس تولید می شود.

3- قیمت کیسه فریزر چسبی چگونه محاسبه می شود و آیا قیمت های سایت به روز است؟ با توجه به قیمت مواد اولیه پتروشیمی، نوع ماده اولیه، میزان سفارش قیمت ها متفاوت است. به دلیل اینکه قیمت مواد اولیه مرتبا در بازار پتروشیمی تغییر می کن قادر به ثبت قیمت کیسه فریزر تقویمی چسب دار در سایت نیستیم برای استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

4- ابعاد و صخامت پلاستیک فریزری تولید شده در هالند پلاست چگونه است؟ در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید انواع کیسه های فریزر وجود ندارد. لذا می توانید این محصول را با توجه به نیازی که دارید در ابعاد و ضخامت اختصاصی سفارش دهید.

قیمت کیسه فریزر چسبی، پلاستیک فریزر چسبی، قیمت عمده کیسه فریزر چسبی، قیمت کیسه فریزر تقویمی چسب دار، تولید کیسه فریزر چسبی، انواع کیسه فریزر چسبی، نایلون فریزر چسبی، کیسه فریزر پسب دار، کیسه فریزر کابینتی

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *