ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت کیسه زباله رنگی

زمان مطالعه: 4 دقیقه ما در گروه کارخانجات هالند پلاست که یکی از چند تولید کننده بزرگ کیسه زباله در کشور هستیم روزانه تعداد زیادی مشتری داریم که سفارش و نیاز اونها پلاستیک زباله رنگی هست. اگه شما هم یکی از افرادی هستین که احتیاج به این پلاستیک ها دارین توصیه می کنم این صفحه هالند پلاست رو حتما ...

4 دقیقه
6 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

ما در گروه کارخانجات هالند پلاست که یکی از چند تولید کننده بزرگ کیسه زباله در کشور هستیم روزانه تعداد زیادی مشتری داریم که سفارش و نیاز اونها پلاستیک زباله رنگی هست. اگه شما هم یکی از افرادی هستین که احتیاج به این پلاستیک ها دارین توصیه می کنم این صفحه هالند پلاست رو حتما بخونین تا از صفر تا صد اطلاعات پیرامون تولید، چاپ، خرید و قیمت کیسه زباله رنگی آگاه بشین.

تولید پلاستیک کیسه زباله رنگی

تولید پلاستیک زباله رنگی در هالند پلاست

کیسه زباله، پلاستیک های یکبار مصرفی هستند که برای جمع آوری مواد زائد جامد استفاده می شود و به طور معمول رنگ آن ها سیاه است. اما در تمام رنگ ها قابل تولید است.

کیسه زباله ها با بهترین متریال نایلکسی در هالند پلاست تولید می شوند. دلیل اینکه نایلکسی تولید می شوند این است که نایلکس کشسانی خوبی در برابر تحمل وزن بالا دارد.

خرید پلاستیک زباله

انواع پلاستیک زباله

در هالند پلاست انواع مختلف پلاستیک های زباله تولید می شوند. برخی از انواع تولیدات کیسه زباله ما عبارتند از:

  1. کیسه زباله فله (کیلویی)
  2. کیسه زباله دسته دار
  3. کیسه زباله پرفراژ دار
  4.  زباله بند دار
  5. کیسه زباله بیمارستانی
  6. کیسه زباله رولی
  7. کیسه زباله صنعتی ابعاد بزرگ
  8. کیسه زباله جعبه ای
  9. کیسه زباله ضد گربه

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

کیسه زباله رنگی در چه رنگ هایی تولید میشه؟

ما در هالند پلاست هیچ محدودیتی برای تولید کیسه زباله رنگی در رنگ های مختلف نداریم. انواع پلاستیک زباله رنگی که در هالند پلاست تولید میشه عبارتند از رنگ مشکی، زرد، قرمز، آبی، سبز و سفید.

قیمت کیسه زباله رنگی قیمت انواع پلاستیک زباله رنگی،

پلاستیک زباله رو به صورت شفاف هم میشه تولید کرد. ولی با توجه به ظاهر نامناسب در اون، جمع آوری آن ها در پلاستیک شفاف ظاهر مناسبی ندارد به همین دلیل در اکثر موارد، کیسه زباله مشکی سفارش داده می شوند.

چاپ پلاستیک زباله رنگی، تولید کننده کیسه زباله

طراحی و چاپ کیسه زباله رنگی

در هالند پلاست تمام کارهای طراحی و چاپ انواع پلاستیک زباله انجام می شود. چاپ کیسه زباله رنگی از 1 تا 8 رنگ full hd  انجام می شود. 

قیمت عمده کیسه زباله رنگی رولی

اهمیت کیفیت رنگ پلاستیک زباله

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون و نایلکس زباله به میزان کاملا دقیق یا حتی بیشتر از نیاز، افزودنی مستربچ برای رنگی کردن پلاستیک استفاده می کند تا به هیچ عنوان حتی زیر نور مستقیم خورشید داخل آن مشخص نشود، مگر بنا به درخواست مشتری برای تولید به صورت کم رنگ انجام شود.

خرید کیسه زباله رنگی با قیمت ارزان

ابعاد قابل تولید کیسه زباله رنگی

هر نوع ضخامت یا ابعادی رو که مدنظرتون هست ما تولید می کنیم و محدودیتی در تولید اون نداریم. برای استعلام قیمت و مشاوره خرید کیسه زباله رنگی کافیست با کارشناسان فروش ما در گروه کارخانجات هالند پلاست ارتباط برقرار کنید و مشاورات تکمیلی را دریافت کنید.

قیمت کیسه زباله رنگی، خرید کیسه زباله رنگی

خرید و قیمت کیسه زباله رنگی

تفاوت در سایز و ابعاد مختلف یا ضخامت هیچ تاثیری در قیمت پلاستیک زباله رنگی نخواهد داشت و قیمت نهایی با توجه به میزان سفارش و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود. از همین رو قیمت با توجه به موارد قید شده در هر کیلو گرم تعیین خواهد شد.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره درباره سفارش و خرید کیسه زباله رنگی با کارشناسان بخش فروش مجموعه ما در هالند پلاست تولید کننده کیسه زباله تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- قیمت کیسه زباله رنگی چگونه تعیین می شود؟ قیمت پلاستیک زباله رنگی بر اساس نرخ ماده اولیه پتروشیمی در بازار بورس، نوع و میزان مستربچ بکار رفته، میزان و حجم سفارش تعیین می گردد.

2- فروش کیسه زباله رنگی در هالند پلاست چگونه انجام می شود؟ برای ثبت سفارش خرید پلاستیک زباله رنگی می توانید حضوری به یکی از دفتر فروش شرکت مراجعه کنید. امکان تماس تلفنی، ایمیل و پیام در واتساپ نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

3- انواع رنگبندی کیسه زباله چه رنگ هایی هستند؟ کیسه زباله در رنگ های مشکی، قرمز، زرد، سبز، آبی و سفید تولید می شود.

6 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *