ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی پشمک

زمان مطالعه: 3 دقیقه تولید کنندگان پشمک این مطلب مخصوص شماست. در این مقاله نکاتی در مورد انواع پلاستیک بسته بندی پشمک، نحوه قیمت گذاری، تولید و چاپ بسته بندی پشمک بیان شده تا بتوانید با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس همراه هالند پلاست بمانید. انواع بسته بندی پشمک بسته بندی پشمک اکثرا ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید کنندگان پشمک این مطلب مخصوص شماست. در این مقاله نکاتی در مورد انواع پلاستیک بسته بندی پشمک، نحوه قیمت گذاری، تولید و چاپ بسته بندی پشمک بیان شده تا بتوانید با توجه به نیازی که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع بسته بندی پشمک

بسته بندی پشمک اکثرا بر پایه مواد پلاستیکی اما در انواع مختلفی صورت می گیرد. از جمله بسته بندی های که برای پشمک می توان نام برد عبارتند از: ظروف بسته بندی پشمک، کارتن بسته بندی پشمک، بسته بندی لیوانی پشمک و لفاف های بسته بندی پشمک اشاره کرد. در ادامه انواع لفاف های بسته بندی پشمک که بهترین نوع بسته بندی این محصول نیز محسوب می شوند را معرفی می کنیم.

1- سلفون بسته بندی پشمک

جنس اکثر بسته بندی های پشمک که در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها وجود دارد از سلفون است. این سلفون ها معمولا از نوع opp, bopp و cpp  است که در رنگ های شفاف، صدفی و متالایز تولید می شوند. سلفون بسته بندی پشمک به صورت لفاف های دو سر دوخت (پیلوپک) و همچنین به صورت بسته بندی های کوچک در ابعاد شکلات تولید می شود. 

2- نایلون بسته بندی پشمک

نایلون یا پلی اتیلن ارزان ترین نوع بسته بندی پشمک است که بیشتر برای بسته بندی فله ای و یا برای قرار گرفتن پشمک درون کارتن از نایلون استفاده می شود. نایلون بسته بندی پشمک بیشتر در تولیدی ها خانگی و یا کارگاه های تولیدی پشمک که حجم تولید پایینی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. البته نا گفته نماند برخی از کارخانه های بزرگ هم برای کاهش هزینه های خود از این نوع بسته بندی استفاده می کنند.

3- پاکت بسته بندی پشمک

پاکت بسته بندی پشمک دقیقا از همان جنس سلفون است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود. پاکت سلفونی بسته بندی پشمک یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع بسته بندی این محصول است. همچنین برای صادرات پشمک اکثرا از این نوع بسته بندی استفاده می شود.

تولید پلاستیک بسته بندی پشمک

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید پلاستیک های بسته بندی غذایی رعایت می شود، تولید با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید صورت می گیرد و همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

همچنین هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی پشمک اعم از نایلون بسته بندی پشمک و یا سلفون بسته بندی پشمک در هر سایز و ضخامتی می باشد و هیچ گونه محدودیتی در تولید این محصولات ندارد و تولید با توجه به نیاز مشتریان سفارشی سازی می شود.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی پشمک

در مجموعه هالند پلاست با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب قادر به چاپ انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی هستیم از این رو برای مشتریان عزیز در صنعت تولید و بسته بندی پشمک، چاپ سلفون بسته بندی پشمک را با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی ارائه می نماییم.

خرید و قیمت روز

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که قیمت انواع سلفون ها و نایلون ها اثر گذار است. همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش در قیمت نهایی این محصول تاثیر دارد.

برای آگاهی از قیمت دقیق و مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی پشمک، می توانید با کارشناسان هالند پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید و مهمان مشاوره های رایگان ما باشید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- جنس پلاستیک بسته بندی پشمک چیست؟ در تولید این محصول با توجه به نیاز مشتریان هم از نایلون و هم از سلفون های opp, bopp و cpp می توان استفاده کرد.

2- هزینه چاپ سلفون بسته بندی پشمک چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما، میزان حجم سفارش و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *