ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی پاپ کورن

زمان مطالعه: 3 دقیقه پاپ کورن یکی از تنقلات محبوب مردم ایران و همچنین دنیا است که از گذشته تا به حال طرفداران زیادی داشته است. اما در این بین تولید و بسته بندی پاپ کورن دستخوش تغییرات مثبتی بوده. در حال حاضر بسته بندی پف فیل دارای انواع مختلفی است که در ادامه این مطلب به معرفی کامل ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پاپ کورن یکی از تنقلات محبوب مردم ایران و همچنین دنیا است که از گذشته تا به حال طرفداران زیادی داشته است. اما در این بین تولید و بسته بندی پاپ کورن دستخوش تغییرات مثبتی بوده. در حال حاضر بسته بندی پف فیل دارای انواع مختلفی است که در ادامه این مطلب به معرفی کامل هر یک از انواع پاکت و پلاستیک پفیلا می پردازیم.

انواع بسته بندی پاپ کورن

پلاستیک بسته بندی پاپ کورن در دو جنس نایلون و سلفون تولید می شود. سلفون بسته بندی پفیلا نیز از سه نوع سلفون opp, bopp و cpp به صورت لمینت شده با یکدیگر و یا با ورق های متالایز تولید می شود. در ادامه به طور کامل هر یک از انواع بسته بندی پفیلا را بیان خواهیم کرد.

1- سلفون بسته بندی پاپ کورن

اکثر بسته بندی های پفیلا که در فروشگاه های مواد غذایی و سوپر مارکت ها مشاهده می کنید از جنس سلفون هستند. این نوع بسته بندی که به لفاف بسته بندی بالشتی (پیلوپک) شناخته می شود به صورت دو طرف یا سه طرف دوخت قابل تولید است. همچنین در تولید این نوع بسته بندی از لمینت سلفون با متالایز استفاده شده است.

2- نایلون بسته بندی پف فیل

بسته بندی نایلونی پاپ کورن اکثرا برای بسته بندی های کیلویی و حجم بالا استفاده می شود. پرکاربرد ترین نایلونی که برای بسته بندی پفیلا مورد استفاده قرار می گیرد نایلون خیاری شفاف است که در حجم و ابعاد بزرگی تولید می شود. 

3- بسته بندی پاکتی پاپ کورن (پاکت پفیلا)

پاکت بسته بندی پفیلا دقیقا از همان جنس سلفون است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود. پاکت سلفونی بسته بندی پف فیل یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع بسته بندی این محصول است.

پاکت پفیلا به شکل کارتونی و مقوایی هم تولید می شود که از آن بیشتر برای بسته بندی پفیلا برای مدرسه و همچنین بسته بندی پفیلا برای تولید و جشن اسفاده می شود. یکی از کاربرد های مهم پاکت پفیلا نیز برای استفاده در سینما ها است.

تولید پلاستیک بسته بندی پفیلا

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا و کادری مجرب قادر به تولید انواع سلفون، نایلون و نایلکس می باشد. همچنین در زمینه تولید انواع پلاستیک پفیلا اعم از نایلون بسته بندی پف فیل و یا سلفون بسته بندی پاپ کورن هیچ گونه محدودیتی ندارد و بنا به سفارش مشتریان، این نایلون ها و سلفون ها در هر سایز و ضخامتی قابل تولید است.

طراحی و چاپ بسته بندی پاپ کورن

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی پفیلا باید بسیار با دقت و تمرکز بالایی انجام پذیرد زیرا نوع طرح چاپی و کیفیت چاپ انجام شده روی خرید مشتری تاثیر زیادی دارد و اگر از یک چاپ با کیفیت استفاده کنید تاثیر مستقیم آن در افزایش فروش محصولتان را احساس خواهید کرد.

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ انواع بسته بندی پاپ کورن به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ هلیو انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت و خرید پلاستیک بسته بندی پف فیل

قیمت نایلون و سلفون بسته بندی پف فیل مانند سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس بکار رفته در تولید پلاستیک پفیلا و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک پفیلا و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- در چاپ سلفون بسته بندی پف و فیل از چند رنگ می توان استفاده کرد؟ با توجه به طرح مد نظر مشتری از 1 رنگ تا 12 رنگ می توان استفاده کرد.

2- لفاف بسته بندی پف فیل را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- هزینه چاپ سلفون بسته بندی پفیلا چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

بسته بندی پفیلا، پاکت پفیلا، پلاستیک پفیلا، قیمت پاکت پلاستیکی بسته بندی پوفیلا، پاکت پاپ کورن، چاپ پلاستیک بسته بندی پفیلا، تولید سلفون بسته بندی پاپ کورن، قیمت پلاستیک بسته بندی پف فیل، خرید پلاستیک بسته بندی پفیلا، فروش پاکت بسته بندی پفیلا، تولید کننده سلفون بسته بندی پوفیلا، صادرات نایلون بسته بندی پاپ کورن به پاکستان، صادرات سلفون بسته بندی پفیلا به عراق، صادرات پلاستیک بسته بندی پف فیل به ارمنستان، چاپ سلفون بسته بندی پاپ کورن، قیمت سلفون بسته بندی پف فیل صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *