ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی لوازم التحریر

زمان مطالعه: 3 دقیقه تولید کنندگان محترم لوازم التحریر و نوشت افزار اگه برای بسته بندی لوازم التحریر تولید شده در کارخانه تان به دنبال بهترین نوع بسته بندی هستید پیشنهاد می کنم این صفحه رو با دقت مطالعه کنید. هالند پلاست تولید کننده انواع پلاستیک بسته بندی نوشت افزار بر اساس مواد اولیه پلیمری و پلاستیکی مثل سلفون ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تولید کنندگان محترم لوازم التحریر و نوشت افزار اگه برای بسته بندی لوازم التحریر تولید شده در کارخانه تان به دنبال بهترین نوع بسته بندی هستید پیشنهاد می کنم این صفحه رو با دقت مطالعه کنید. هالند پلاست تولید کننده انواع پلاستیک بسته بندی نوشت افزار بر اساس مواد اولیه پلیمری و پلاستیکی مثل سلفون لب چسب دار، صدفی، زیپ دار، رگال دار، ساده، روکش چسب دار و … است. برای خرید و چاپ پلاستیک بسته بندی لوازم التحریر و همچنین اطلاع از قیمت این محصول با ما در تماس باشید.

انواع بسته بندی لوازم التحریر

بهترین و البته پر مصرف ترین نوع بسته بندی برای لوازم تحریر و نوشت افزار نمونه های سلفونی، نایلونی و دیگر پلاستیک های انعطاف پذیر هست.

این بسته بندی ها در کنار مقاومت و کارایی بالایی که دارن از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. در ادامه قصد دارم به بررسی بهترین انواع بسته بندی برای وسایل تحریر چون دفتر، کتاب، مداد و خودکار و … بپردازم.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

1- بسته بندی های نایلونی نوشت افزار

ارزان ترین روش بسته بندی لوازم التحریر برای پخش عمده اون در بازار استفاده از نایلون بسته بندی است. نایلون بسته بندی از محصول در برابر آلودگی، گرد و خاک، رطوبت و نور مستقیم خورشید حافظت می کنه.

علاوه بر اون، از اونجاییکه نایلون براق و شفاف هست محصول را به شکلی تمیز و حرفه ای بسته بندی می شه که سبب جذب مشتری در بازار می شه.

اگر از جعبه های مقوایی و کارتنی هم برای بسته بندی عمده لوازم التحریر استفاده می کنید، بهتره اونها رو اول به صورت پک های چند تایی داخل نایلون بسته بندی نموده و سپس داخل جعبه مورد نظر قرار دهید.

در هالند پلاست انواع بسته بندی نایلون لب چسب دار شفاف و چاپ دار برای هر نوع وسیله تحریر همانند تراش، پاک کن، خودکار و مداد، نایلون جلد کتاب و دفتر و … قابل طراحی و تولید هست.

2- بسته بندی های سلفونی لوازم التحریر

از انواع پلاستیک هایی که در زمینه بسته بندی لوازم تحریر و نوشت افزار استفاده می شود، سلفون لب چسب دار است. این کیسه های سلفونی لب چسب رو در سایزهای مختلف و برای اقلام مختلف نوشت افزار می شه تولید کرد.

مثلا برای بسته بندی مداد، خودکار، پاک کن، تراش، دفتر، دفترچه یاداشت، جامدادی و… می شه از این سلفون ها استفاده کرد.

سلفون پشت چسب دار را به صورت شفاف و چاپ دار، سلفون بسته بندی صدفی و سلفون یک رو شفاف پشت صدفی تولید می شود.

نمونه های سلفونی و نایلونی از لحاظ کاربرد تفاوتی ندارند اما بسته بندی های سلفونی شفافیت، براقیت و مقاومت بیشتری نسبت به نمونه های نایلونی دارند.

تولید پلاستیک بسته بندی نوشت افزار در هالند پلاست

تولید پلاستیک بسته بندی لوازم التحریر در هالند پلاست به صورت لفاف بسته بندی، رولی یا یک طرف باز در انواع دوخت های ساده، دو دوخت، چینی و … انجام می شود. همچنین در هر سایز، ابعاد و ضخامتی که مدنظر مشتری باشد را می توان سفارشی سازی کرده و تولید نمود.

چاپ و طراحی

گروه کارخانجات هالند پلاست برای سهولت در امر ثبت سفارش و خرید انواع سلفون ضخیم بسته بندی از جمله پلاستیک بسته بندی لوازم التحریر قادر به ارائه خدمات طراحی با استفاده از حرفه ای ترین طراحان فوتوشاپ کار است.

علاوه بر این با استفاده از به روز ترین دستگاه های چاپ از ۱ تا ۱۲ رنگ با دقت و کیفیت چاپ بسیار بالا قادر به تولید و چاپ سلفون بسته بندی است.

هزینه تولید و قیمت روز

هزینه تولید سلفون بسته بندی با توجه به نوع محصول، تعداد رنگ چاپی، سفارش سازی های اختصاصی و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی متغیر است. لذا برای دریافت قیمت دقیق پلاستیک بسته بندی لوازم التحریر با کارشناسان فروش ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- آیا بر روی پلاستیک بسته بندی نوشت افزار می توان چاپ انجام داد؟ بله بنا به درخواست و سفارش مشتری از 1 تا 12 رنگ full hd را می توان اجرا نمود.

2- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

پلاستیک چسب دار، سلفون چسبی بسته بندی، پلاستیک بسته بندی چسب دار، نایلون چسب دار بسته بندی، سلفون رگال دار، قیمت انواع پلاستیک، سلفون سوراخ دار، سلفون چسبدار قیمت، سلفون چسب دار کرج، چاپ سلفون، خرید سلفون رگال دار، خرید اینترنتی سلفون رگال دار، مرکز فروش سلفون چسب دار در تهران، خرید اینترنتی سلفون چسب دار، تولید کننده سلفون چسب دار، قیمت سلفون چسبدار، سلفون چسب دار طرح دار، سلفون چسب دار پشت صدفی، پلاستیک بسته بندی لبه چسبدار، نایلون بسته بندی چسبدار، پلاستیک بسته بندی مدل لبه چسبدار، سلفون بسته بندی، نایلون چسبدار بسته بندی

 

 

 

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *