ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی شکر پنیر

زمان مطالعه: 4 دقیقه شکر پنیر یا آبنبات شکر پنیر به عنوان یکی از پر مصرف ترین اقلام خوراکی مکمل نوشیدنی های گرم مثل چای است. این محصول به علت نوع بافت و ساختاری که دارد باید در شرایطی مطلوب نگهداری شود وگرنه در غیر این صورت دچار آسیب خواهد شد. بهترین گزینه برای حفط کیفیت استفاده از پلاستیک ...

انواع بسته بندی قند و شکر
4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شکر پنیر یا آبنبات شکر پنیر به عنوان یکی از پر مصرف ترین اقلام خوراکی مکمل نوشیدنی های گرم مثل چای است. این محصول به علت نوع بافت و ساختاری که دارد باید در شرایطی مطلوب نگهداری شود وگرنه در غیر این صورت دچار آسیب خواهد شد. بهترین گزینه برای حفط کیفیت استفاده از پلاستیک بسته بندی است. در این مطلب به معرفی کامل انواع پلاستیک بسته بندی شکر پنیر می پردازیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع پلاستیک بسته بندی شکر پنیر

بسته بندی شکر پنیر اکثرا به دو صورت انجام می شود که هر دو بر پایه مواد پلاستیکی است. مورد اول ظروف پلاستیکی است و مورد دوم که مورد بحث ما است استفاده از لفاف های بسته بندی است که در انواع مختلفی تولید می شود.

از مزیت های لفاف بسته بندی نسبت به ظروف پلاستیکی می توان به مقرون به صرفه تر بودن آن و همچنین حفظ بهتر کیفیت محصول تا زمان مصرف اشاره کرد. در ادامه به معرفی هر یک از این لفاف های بسته بندی می پردازیم.

1- سلفون بسته بندی شکر پنیر

سلفون بسته بندی آبنبات شکر پنیر پر مصرف ترین نوع بسته بندی این محصول است که در اکثر سوپر مارکت ها قابل مشاهده است.

این نوع پلاستیک بسته بندی به دو صورت چاپ دار و یا بدون چاپ تولید می شود. نوع چاپ دار آن که به بسته بندی دو سر دوخت یا پیلوپک معروف است توسط کارخانه های تولید شکر پنیر مورد استفاده قرار می گیرد. یک نمونه خیلی پر مصرف از این نوع سلفون می توان به سلفون بسته بندی قند و شکر اشاره نمود.

نوع بدون چاپ که ساده و شفاف است بیشتر برای تولیدی های نو پا و خانگی و یا برای کارگاه های تولید شکر پنیر که حجم تولید کمی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع مختلف سلفون برای کاربردهای مختلف و بسته بندی محصولات مختلف در هالند پلاست تولید می شود. برای مشاهده تمام تولیدات سلفون هالند پلاست کلیک کنید. با مشاهده این صفحه تمام تولیدات سلفونی ما را مشاهده خواهید کرد.

2- نایلون بسته بندی شکر پنیر

نایلون بسته بندی آبنبات شکر پنیر بیشتر برای بسته بندی در کارگاه های تولیدی و یا فروشگاهی هایی که این محصول را به صورت فله ای می فروشند کاربرد دارد.

به طور مثال می توان به نایلون بسته بندی قند و شکر اشاره نمود که گاها به صورت فله نیز به فروش می رسد.

این پلاستیک بسته بندی به صورت کیسه های پلاستیکی بدون دسته هستند که در ابعاد و سایز های مختلفی با توجه به نیاز مشتریان تولید می شود. نایلون بسته بندی همانند سلفون شفاف بدون چاپ است اما شفافیت کمتر و به نسبت قیمت پایین تری نیز دارد.

3- پاکت بسته بندی شکر پنیر

پاکت بسته بندی آبنبات شکر پنیر دقیقا از همان جنس سلفون است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود.

پاکت سلفونی بسته بندی یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع پلاستیک بسته بندی این محصول است. همچنین برای صادرات شکر پنیر اکثرا از این نوع بسته بندی استفاده می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید انواع پلاستیک بسته بندی شکر پنیر

در گروه کارخانجات هالند پلاست تمام المان های بهداشتی برای تولید انواع پلاستیک بسته بندی غذایی رعایت می شود.

تولید با بالاترین درجه کیفی و با استفاده از مواد اولیه فود گرید صورت می گیرد. همچنین برای جلوگیری از تماس مواد چاپی با ماده غذایی از لمینت دو یا سه لایه سلفون استفاده می شود.

ابعاد و ضخامت قابل تولید

مجموعه هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک بسته بندی آبنبات شکر در هر سایز و ضخامتی است. هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد و تولید با توجه به نیاز و درخواست مشتریان عزیز انجام می شود.

سفارشی سازی های لفاف و پاکت بسته بندی

همانطور که در بالا ذکر شد پلاستیک بسته بندی دارای انواع مختلفی هست که مشتریان با توجه به نیاز خود سفارش سازی های اختصاصی خود را انجام می دهند. در زیر به برخی دیگر از این سفارشی سازی ها اشاره شده است: 

  1. پاکت دسته دار: با تعبیه دسته روی پاکت شرایط حمل و نقل پاکت برای مشتری بسیار راحت می شود
  2. رگال دار: رگال سوراخی است که در قسمت بالایی پاکت یا لفاف تعبیه می شود تا امکان آویزان کردن آن در رگال های فروشگاه به وجود آید. این رگال ها به دو صورت دایره و طرح کلاه مکزیکی روی بسته بندی ها ایجاد می شود.
  3. پنجره دار: استفاده از این نوع سفارشی سازی بیشتر جهت مشخص شدن محتوای داخل بسته بندی است. این پنجره شفاف به حالت مربعی، دایره ای و یا با طرح دلخواه مشتری قابل اجرا است.

طراحی و چاپ انواع بسته بندی شکر پنیر

از مهم ترین عوامل در خرید مشتریان از فروشگاه های مواد غذایی به دو عامل می توان اشاره کرد: یکی طراحی چشم گیر و جذاب و دیگری برندی که از آن خرید می کنند.

لذا اگر تولیدی یا همان کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست مهم ترین عامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و با کیفیت همراه با یک طرح چاپی مناسب است.

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ انواع پلاستیک بسته بندی اعم از نایلون و سلفون بسته بندی آبنبات شکر پنیر به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ هلیو انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.

خرید و قیمت روز

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که قیمت انواع سلفون ها اثر گذار است. همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش در قیمت نهایی تاثیر دارد.

برای آگاهی از قیمت روز و مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی، شما می توانید با کارشناسان هالند پلاست از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید و مهمان مشاوره های رایگان ما باشید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ سلفون بسته بندی مواد غذایی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- لفاف های بسته بندی شکر پنیر را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

3- نحوه ثبت سفارش خرید پلاستیک بسته بندی در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- لمینت کردن چه کمکی به بسته بندی می کند؟ باعث افزایش ضربه پذیری محصول می شود. از طرفی از نفوذ هوا به داخل بسته بندی جلوگیری کرده و باعث حفظ کیفیت محصول تا زمان مصرف می شود.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *