ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی رشته آش

زمان مطالعه: 4 دقیقه از جمله فرآورده های خمیری حاصل از آرد گندم، انواع رشته مانند رشته پلویی و آشی است که در کشور ما به صورت سنتی، کارگاهی و صنعتی تولید می شود. با توجه به تنوع تولید رشته از سنتی گرفته تا صنعتی، نیاز به انواع روش بسته بندی بهداشتی برای ارائه اش به بازار به شدت ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

از جمله فرآورده های خمیری حاصل از آرد گندم، انواع رشته مانند رشته پلویی و آشی است که در کشور ما به صورت سنتی، کارگاهی و صنعتی تولید می شود. با توجه به تنوع تولید رشته از سنتی گرفته تا صنعتی، نیاز به انواع روش بسته بندی بهداشتی برای ارائه اش به بازار به شدت احساس میشه. اگر به دنبال بهترین روش بسته بندی رشته آش هستین توصیه می کنم این صفحه رو مطالعه کنید. تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید، قیمت و ثبت سفارش تولید انواع پلاستیک بسته بندی رشته آش در این صفحه بیان خواهد شد.

انواع بسته بندی رشته آش

رشته آش تولید شده بر حسب اینکه بازار فروش آن بصورت خانگی و محلی است یا ارائه در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ در شکل های مختلفی از انواع کارتن، جعبه و پاکت کاغذی تا شیشه و بسته های پلاستیکی را شامل می شود.

در ادامه به یکی از بهترین و به صرفه ترین انواع بسته بندی رشته آش که در هالند پلاست با بهترین کیفیت تولید می شود یعنی بسته بندی های پلاستیکی با پایه مواد اولیه نایلونی، نایلکسی و سلفونی را توضیح خواهم داد.

انواع پلاستیک بسته بندی رشته آش

اینکه شما چه پلاستیکی را برای بسته بندی رشته آشی با پلویی تولیدی تان انتخاب کنید بستگی به چند نکته دارد. حجم تولید شما چقدر است. قصد صادرات و عرضه در فروشگاه های بزرگ دارید. تولید خانگی و کارگاهی کوچک دارد. آیا به تبلیغات برند خود هم فکر کرده اید یا ابتدای راه تولید هستید و لزومی برای انجام تبلیغات نمی بینید.

بر اساس آنچه بیان شد چند نوع پلاستیک برای بسته بندی این محصول تولید می شود که در ادامه مفصل ذکر می کنم.

1- بسته بندی های نایلونی

این نوع از بسته بندی بیشتر برای عرصه فله و خانگی استفاده می شود. مایلون های شفاف ساده که اغلب دسته رکابی هستند برای این کار استفاده می شوند. همچنین در کارگاه تولیدی برای عرضه به فروشگاه های خرد و کوچک هم از نایلون های خیاری برای بسته بندی رشته استفاده می شود.

2- بسته بندی های سلفونی

سلفون بیشترین جنس مورد استفاده برای بسته بندی های مواد غذایی است. در واقع از سلفون به سه صورت برای بسته بندی رشته آش استفاده می شود.

یک نوع آن مناسب این است که رشته درون آن قرار گرفته و سپس داخل جعبه کارتنی اش قرار بگیرد در این صورت سلفون را ساده، شفاف و بدون چاپ تولید می کنند. نوع دیگر لفاف بسته بندی است که به صورت رول تحویل مشتری می شود و می توان روی آن چاپ هم انجام داد. این نوع لفاف بسته بندی برای اکثر مواد غذایی استفاده می شود. همانطور که گفته شد به دو صورت چاپ دار و بدون چاپ تولید می شود. جنس این سلفون ها opp, bopp و cpp است.

سلفون بسته بندی به علت قیمت مناسب، ظاهر زیبا و مقاومت و استحکام بالا پر مصرف ترین نوع بسته بندی مواد غذایی است که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است.

سومین نوع سلفون بسته بندی هم در واقع سلفونی است که به دور جعبه شیرینگ می شود. جنس این نوع از سلفون ها پلی الفین و پی وی سی است. البته بسته به نوع دستگاه دوخت و شیرینگ مشتری می توان رول opp هم تولید کرده و تحویل داد.

3- پاکت بسته بندی رشته آش

پاکت بسته بندی دقیقا از همان جنس لفاف های بسته بندی سلفونی است ولی با این تفاوت که بعد از مرحله تولید و چاپ در مرحله بعد که مرحله پاکت سازی است به شکل پاکت ساخته می شود.

پاکت سلفونی بسته بندی یکی از شیک ترین و زیبا ترین انواع روش های بسته بندی این محصول است. همچنین برای صادرات رشته آش اکثرا از این نوع بسته بندی استفاده می شود.

طراحی و چاپ بسته بندی های غذایی

طراحی و چاپ سلفون های بسته بندی مواد غذایی یکی از موارد تاثیر گذار در افزایش فروش محصول و معروف شدن آن برند است. در هالند پلاست علاوه بر چاپ سلفون های بسته بندی، طراحی لوگوی بسته بندی هم نیز پذیرفته می شود.

چاپ با استفاده از بروزترین دستگاه های چاپ و کادری مجرب انجام می شود. بنابراین تولید کنندگان محترم صنعت تولید و بسته بندی مواد غذایی، برای چاپ پلاستیک بسته بندی رشته آشی با بالاترین کیفیت از 1 تا 12 رنگ به صورت تضمینی در هالند پلاست با ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت و خرید

به دلیل نوسانات قیمت ارز که مهم ترین عامل در قیمت گذاری مواد اولیه پتروشیمی و محصولات پلیمری است نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول بیان کرد. برای دریافت قیمت انواع پلاستیک بسته بندی رشته آشی و مشاوره رایگان جهت خرید پلاستیک بسته بندی رشته آش با کارشناسان بخش فروش شرکت هالند تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- قیمت انواع پلاستیک بسته بندی رشته آش و پلویی چگونه محاسبه می شود؟ قیمت این محصول به مواردی همچون قیمت مواد اولیه، طرح چاپی مد نظر مشتری، میزان سفارش، ابعاد و ضخامت و… بستگی دارد.

2- حداقل میزان سفارشی که قبول می کنید چقدر است؟ حداقل میزان سفارش باید 500 کیلو باشد.

3- هزینه چاپ سلفون بسته بندی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما، میزان حجم سفارش و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

4- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *