ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی جو پرک

زمان مطالعه: 4 دقیقه جو پرک یکی از انواع غلات پر مصرف در جهان هست که با توجه به رشد فزاینده جمعیت، بازار فروش بسیار بالایی دارد. یکی از مهم ترین نکات در بازاریابی این محصول، بسته بندی آن است. در این صفحه قصد دارم به انواع پلاستیک بسته بندی جو پرک به طور جامع بپردازم تا با توجه ...

خرید پلاستیک بسته بندی حبوبات
4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

جو پرک یکی از انواع غلات پر مصرف در جهان هست که با توجه به رشد فزاینده جمعیت، بازار فروش بسیار بالایی دارد. یکی از مهم ترین نکات در بازاریابی این محصول، بسته بندی آن است. در این صفحه قصد دارم به انواع پلاستیک بسته بندی جو پرک به طور جامع بپردازم تا با توجه به نیاز و میزان هزینه ای که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر شما هم از فروشندگان و یا تولید کنندگان غلات و حبوبات هستید و قصد خرید پلاستیک بسته بندی از گروه کارخانجات هالند پلاست را دارید حتما در ادامه همراه من باشید.

تولید پلاستیک بسته بندی جو پرک در هالند پلاست

گروه کارخانجات هالند پلاست یکی از بزرگترین تولیدات کنندگان محصولات نایلونی و سلفونی در کشور با استفاده از به روز ترین ماشین آلات قادر به تولید و چاپ انواع بسته بندی های مواد غذایی مثل پلاستیک بسته بندی جو پرک بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتری هست.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که هیچ محدودیتی در تولید انواع بسته بندی غذایی وجود ندارد و هر نوع سفارش سازی مدنظر مشتری پذیرفته می شود.

انواع بسته بندی پلاستیکی غلات

انواع پلاستیک بسته بندی غلات و حبوبات بر اساس جنس شامل موارد زیر است:

  1. بسته بندی نایلونی (پلی اتیلنی)
  2. بسته بندی سلفونی (پلی پروپیلنی)
  3. سلفون متالایز بسته بندی جو پرک
  4. پاکت کرافت
  5. بسته بندی وکیوم

1- نایلون بسته بندی جو پرک

بسته بندی نایلونی با جنس پلی اتیلن به عنوان ارزان ترین نوع بسته بندی مواد غذایی شناخته می شود.

نایلون به دلیل قیمت مناسب، کیفیت و مقاومت بالا و ظاهر مناسبی که دارد بیشتر برای بسته بندی های غیر صنعتی یا بسته بندی های کیلویی با حجم و وزن بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

2- سلفون بسته بندی غلات

پر مصرف ترین جنس بسته بندی غلات و حبوبات انواع فیلم سلفون است که در تمام فروشگاه و سوپر مارکت های مواد غذایی قابل مشاهده است.

رول سلفون بسته بندی مواد غذایی از لحاظ جنس در انواع زیر تقسیم بندی می شود:

  1. سلفون opp
  2. سلفون bopp
  3. سلفون cpp

سلفون از لحاظ رنگ در انواع زیر تقسیم بندی می شود:

  1. شفاف: نمونه های شفاف پر مصرف ترین نوع سلفون هست که هر روزه به وفور مورد استفاده قرار می گیره.
  2. مات: همانطور که از نامش پیداست رنگ ماتی داره که به عنوان گران قیمت ترین نوع سلفون هم شناخته میشه.
  3. صدفی: این نوع سلفون، دارای رنگ پایه سفید است که در بسیاری از بسته بندی مواد غذایی همانند بستنی و نمک کاربرد دارد.

3- سلفون متالایز بسته بندی جو پرک

متالایز نوعی از سلفون هست که با ورقه های آلومینیومی با ضخامت بسیار پایین ۷ و ۱۲ میکرون لمینت شده و به دلیل همین لمینت شدن بسیار با کیفیت و مستحکم است.

این لفاف بسته بندی کاربرد های زیادی در تمام بسته بندی های غذایی و غیر غذایی مثلا آرایشی و دارویی برای بسته بندی پودر ها دارد.

4- پاکت کرفت دار غلات

از دیگر انواع پلاستیک بسته بندی گندم و دیگر غلات که کاربرد زیادی هم دارد پاکت های کرافت است. البته باید به این نکته اشاره کنم که پاکت کرافت برای بسته بندی های عمده و صنعتی کاربرد و صرفه اقتصادی ندارد.

پاکت کرافت تنها برای عرضه در سوپر مارکتها، فروشگاه های غلات و حبوبات و هایپر مارکت های بزرگ برای بسته بندی حجم کم مثلا 500 گرمی تا 1 کیلویی مورد استفاده قرار می گیرد.

5- پلاستیک بسته بندی وکیوم حبوبات و غلات

معمولا از این مدل به ندرت برای بسته بندی غلات و حبوباتی مثل پلاستیک بسته بندی نخود استفاده می شود اما در صورت درخواست مشتری ما در هالند پلاست قادر به تولید آن هستیم.

همانطور که می شود از نامش حدس زد در بسته بندی وکیوم، هوا از داخل بسته بندی کاملا تخلیه شده و سپس بسته بندی و پلمپ انجام می شود. این امر باعث می شود بسته بندی فضای کمتری را اشغال کند و طول عمر مواد غذایی داخل آن بیشتر شود.

قیمت پلاستیک بسته بندی جو پرک

همانطور که آگاهید برای تولید هر نوع استرچ غذایی و پلاستیک بسته بندی غلات و حبوبات از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود که قیمت آن هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است.

به دلیل نوسان در بازار و همچنین تنوع زیاد این نوع از بسته بندی ها نمیشه لیست قیمت رو در وبسایت درج کنیم.

اما برای اینکه شما راحت باشید میتونین برای دریافت قیمت پلاستیک بسته بندی جو پرک، مشخصات نمونه ای که مدنظرتون هست رو از طریق صفحه تماس با ما در اختیار مشاوران فروش ما قرار بدین تا قیمت دقیق تمام شده و نحوه ارسال و زمان تحویل رو خدمتتون ارائه کنند.

چاپ

چاپ بر روی پلاستیک بسته بندی مواد غذایی مثل پلاستیک ادویه جات، حبوبات، کیک و کلوچه و … با دو روش هلیو و فلکسو انجام می شود. امکان چاپ از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی در هالند پلاست وجود دارد.

 قیمت چاپ پلاستیک بسته بندی جو پرک به تعداد رنگ های موجود در طرح و روش چاپی بستگی دارد.

امکان خرید عمده پلاستیک بسته بندی غلات در هالند پلاست فراهم است. بی شک با خرید عمده این محصولات سهم بیشتری از تخفیفات را شامل خود خواهید کرد.

سوالات متداول

1- انواع بسته بندی های پلاستیکی غلاتی مثل جو پرک که در هالند پلاست تولید می شود را نام ببرید؟ بسته بندی های نایلونی، بسته بندی های سلفونی، متالایز، پاکت کرافت، پلاستیک وکیوم

2- سلفون بسته بندی غلات از چه جنسی است؟ با جنس opp ، bopp ، cpp این بسته بندی ها تولید می شوند.

3- سلفون های بسته بندی جو پرک به لحاظ رنگی به چند گروه تقسیم می شوند؟ به سه رنگ مات، صدفی و شفاف قابل تولید هستند.

4- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

2 نظر ارسال شده

  • ضمن سلام و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما در هالند پلاست
    آقا من میخوام کارگاه بسته بندی حبوبات راه اندازی کنم. بسته بندی های 250 گرمی . 500 گرمی. 750 گرمی و یک کیلویی. اما نمیدونم برای این وزن ها چه سایزهایی باید سفارش بدم شما چطور تحویل میدین؟ من دستگاه دوخت دارم که درشو باهش ببندم و دوخت بزنم. شما اون مدلی برام تولید میکنین؟ چون شروع کارم هست زیاد نمیخوام شاید برای هر سایزی 50 تا میزنین این مقدارو

    • سلام متشکرم همچنین
      امیدوارم شما هم در کسب و کار تون موفق باشید جناب هروی عزیز
      ما در تولید هر سایزی که مدنظر شما باشه هیچ محدودیتی نداریم. جناب هروی چون دستگاه دوخت دارین بصرفه تره که بصورت رول شده سفارش تولید بدین.
      اما میزان سفارش بر اساس تعداد رنگ چاپی در طرح بستگی داره، حداقل سفارش باید 400 کیلو باشه.
      متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *