ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک بسته بندی اسنک

زمان مطالعه: 3 دقیقه اسنک یکی از تنقلات محبوب مردم ایران و همچنین دنیا است که از گذشته تا به حال طرفداران زیادی داشته است. اما در این بین تولید و بسته بندی اسنک دستخوش تغییراتی بوده. یکی از مواردی که هم در قیمت نهایی انواع اسنک و هم در حفظ کیفیت آن تاثیر زیادی دارد پلاستیک بسته بندی ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اسنک یکی از تنقلات محبوب مردم ایران و همچنین دنیا است که از گذشته تا به حال طرفداران زیادی داشته است. اما در این بین تولید و بسته بندی اسنک دستخوش تغییراتی بوده. یکی از مواردی که هم در قیمت نهایی انواع اسنک و هم در حفظ کیفیت آن تاثیر زیادی دارد پلاستیک بسته بندی اسنک یا همان لفاف بسته بندی اسنک است که باید در انتخاب و خرید آن دقت زیادی به خرج دهید.

در ادامه مطالبی در مورد نحوه قیمت گذاری، تولید و چاپ سلفون بسته بندی انواع اسنک بیان می شود که برای داشتن یک خرید مطمئن به شما کمک می کند. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع بسته بندی اسنک

پلاستیک بسته بندی اسنک در دو جنس نایلون و سلفون تولید می شود. سلفون بسته بندی اسنک نیز از سه نوع سلفون opp, bopp و cpp به صورت لمینت شده با یکدیگر و یا با ورق های متالایز تولید می شود. در ادامه به طور کامل هر یک از انواع بسته بندی اسنک را بیان خواهیم کرد.

سلفون بسته بندی اسنک

اکثر بسته بندی های انواع اسنک که در سوپر مارکت ها مشاهده می کنید از جنس سلفون هستند. این نوع بسته بندی که به لفاف بسته بندی بالشتی (پیلوپک) شناخته می شود به صورت دو طرف یا سه طرف دوخت قابل تولید است. همچنین در تولید این نوع بسته بندی از لمینت سلفون با متالایز استفاده شده است.

نایلون بسته بندی اسنک

نایلون بسته بندی اسنک بیشتر برای بسته بندی های کیلویی و حجم بالا استفاده می شود. پر مصرف ترین نایلونی که برای بسته بندی انواع اسنک مورد استفاده قرار می گیرد نایلون خیاری شفاف است که در حجم و ابعاد بزرگی تولید می شود. 

این نوع بسته بندی در فروشگاه های مواد غذایی کاربردی ندارد و اکثرا برای فروش کلی و یا فروش محلی استفاده می شود.

بسته بندی استوانه ای

بسته بندی استوانه ای اسنک در واقع همان بسته بندی سلفونی است. اما با یک تفاوت که ابعاد بسته بندی استوانه ای فرق دارد. بسته بندی استوانه ای اسنک در متریال های مختلفی مانند فلزی و کاغذی هم تولید می شود اما نوع سلفونی آن مقرون به صرفه تر است و باعث حفظ بیشتر کیفیت محصول می شود.

ویژگی های یک بسته بندی با کیفیت

از آنجایی که انواع اسنک ها دارای شرایط خاصی برای نگهداری هستند و در صورت قرار گرفتن در برخی از شرایط آب و هوایی بافت خود را از دست می دهند به همین دلیل باید یک بسته بندی با کیفیت انتخاب کرد تا از هر لحاظی از محصول ما محافظت کند. در پایین برخی از ویژگی های یک بسته بندی با کیفیت برای انواع اسنک بیان شده است:

  1. استفاده از مواد اولیه درجه یک (فود گرید)
  2. طراحی جذاب و چاپ با کیفیت بسته بندی اسنک
  3. مقاوم در برابر رطوبت، نور خورشید، گرما، گرد و غبار، پارگی و دیگر عوامل خارجی
  4. داشتن یک قیمت مناسب برای رقابت در بازار

تولید پلاستیک بسته بندی اسنک

مجموعه هالند پلاست تمام پروتکل های بهداشتی برای تولید پلاستیک بسته بندی اسنک را رعایت می کند و تولید با بالاترین درجه کیفی و قیمتی رقابتی انجام می پذیرد. لفاف های بسته بندی غذایی مانند لفاف بسته بندی اسنک، با استفاده از مواد اولیه فود گرید و از لمینت دو یا سه لایه سلفون های bopp, cpp و opp و یا متالایز با یکدیگر تولید می شوند تا از تماس مستقیم مواد چاپی با ماده غذایی جلوگیری شود.

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی انواع اسنک

طراحی و چاپ سلفون بسته بندی اسنک باید بسیار با دقت و تمرکز بالایی انجام پذیرد زیرا نوع طرح چاپی و کیفیت چاپ انجام شده، روی خرید مشتری تاثیر زیادی دارد. اگر از یک چاپ با کیفیت استفاده کنید تاثیر مستقیم آن در افزایش فروش محصولتان را ملاحظه خواهید کرد.

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ بسته بندی انواع اسنک به کمک فناوری چاپ فلکسو و چاپ هلیو انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما تماس بگیرید.

قیمت و خرید

قیمت نایلون و سلفون بسته بندی اسنک مانند سایر محصولات پلاستیکی به علت متغیر بودن قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس بکار رفته در تولید پلاستیک بسته بندی اسنک و… مشخص نیست و نمی توان قیمت ثابتی بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید پلاستیک بسته بندی اسنک و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ سلفون بسته بندی اسنک چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- لفاف بسته بندی اسنک را به چه صورت تحویل می دهید؟ با توجه به نیاز مشتری هم به صورت رول شده و هم به صورت دو طرف دوخت یا سه طرف دوخت می توانیم تحویل دهیم.

3- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

4- در چاپ سلفون بسته بندی اسنک از چند رنگ می توان استفاده کرد؟ با توجه به طرح مد نظر مشتری از 1 رنگ تا 12 رنگ می توان استفاده کرد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *