ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی قند و شکر

زمان مطالعه: 3 دقیقه قند و شکر یکی از پر مصرف ترین مکمل های غذایی است که در هر فروشگاه مواد غذایی قابل مشاهده است. تولید کنندگان این محصول همیشه نیاز به بسته بندی قند و شکر مناسب دارند. اگر قصد خرید، سفارش تولید و چاپ نایلون بسته بندی قند و شکر را دارید مطالب این صفحه از هالند ...

3 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

قند و شکر یکی از پر مصرف ترین مکمل های غذایی است که در هر فروشگاه مواد غذایی قابل مشاهده است. تولید کنندگان این محصول همیشه نیاز به بسته بندی قند و شکر مناسب دارند. اگر قصد خرید، سفارش تولید و چاپ نایلون بسته بندی قند و شکر را دارید مطالب این صفحه از هالند پلاست را بخوانید تا بهترین نوع نایلون و سلفون قند و شکر متناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

بسته بندی قند و شکر

پلاستیک بسته بندی این محصول باید به گونه ای باشد که مانع رسیدن رطوبت و هوا به آن شود. برای رفع این مشکل داشتن یک بسته بندی خوب بسیار تاثیر گذار خواهد بود. پلاستیک بسته بندی مناسب می تواند مانع نفوذ رطوبت به درون این مواد شیرین شده و از تغییر بافت آن ها جلوگیری کند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع بسته بندی قند و شکر

  1. بسته بندی فله برای وزن های بالا
  2. بسته بندی پاکتی: به صورت پاکت ایستاده، پاکت زیپ کیپ، پاکت کاست دار
  3. بسته بندی تک نفره: بسته بندی ساشه ای
  4. فروش کیلویی در فروشگاه های کوچک بصورت سنتی داخل پلاستیک شفاف دسته رکابی
نایلون بسته بندی قند 5 کیلویی

بسته بندی قند و شکر با وزن بالا

برای بسته بندی وزن بالای این محصول، بیشتر از نایلون سایز بزرگ و ضخیم به همراه یک رنگ چاپ استفاده می شود. نایلون خیاری یک نمونه از این پلاستیک های بزرگ است که کاربرد زیادی هم در صنعت بسته بندی فله مواد غذایی دارد.

یکی از مهم ترین عوامل در تولید نایلون قند و شکر، کیفیت و قابلیت کشش بالا و بهداشتی بودن آن است. زیرا به علت تماس با قند یا شکر باید مسائل بهداشتی در آن رعایت شده باشد. هالند پلاست تولید کننده محصولات نایلونی و نایلکسی کیفیت تولید و چاپ را به صورت تضمینی به مشتری ها ارائه می دهد.

نایلون قند و شکر برای وزن بالا

تولید نایلون بسته بندی قند و شکر بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت

هالند پلاست تولید کننده انواع نایلون (پلی اتیلن) و سلفون قند و شکر قادر به تولید نایلون قند و شکر به صورت دسته دار است. شما می توانید برای حمل نقل راحت تر توسط خریدار از نمونه های دسته دار به همراه چاپ استفاده کنید.

چاپ نایلون بسته بندی قند خرد شده

چاپ نایلون قند و شکر

چاپ نایلون قند و شکر به دو صورت تمام چاپ یا چاپ با پنجره‌ شفاف انجام می ‌شود. در نوع پنجره شفاف چون محصول داخل بسته‌ بندی مشخص است خیال مشتری از بابت کیفیت آن راحت است.

در مجموعه هالند پلاست چاپ بر روی انواع نایلون، نایلکس، سلفون و… انجام پذیر است. لذا می توان انواع تصاویر، متون، عدد و .. را با کیفیت full hd از 1 تا 8 رنگ به ما سفارش داد.

قیمت نایلون قند و شکر ارزان

قیمت نایلون بسته بندی قند و شکر

قیمت خرید نایلون بسته بندی بستگی به عوامل مختلفی مثل جنس پلاستیک، تعداد رنگ چاپ و طرح مدنظر و قیمت مواد اولیه پتروشیمی دارد. قیمت گذاری روزانه با توجه به عوامل مذکور صورت می گیرد.

قیمت چاپ نیز به طور مستقیم به تعداد رنگ موجود در طرح و نوع روش چاپی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید نایلون بسته بندی قند و استعلام از قیمت روز، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- آیا امکان چاپ روی نایلون بسته بندی قند و شکر وجود دارد؟ بله، چاپ به دوصورت تمام چاپ تا 6 رنگ و فول اچ دی و چاپ با پنجره شفاف صورت می گیرد. 

2- قیمت نایلون قند و شکر بر چه مبنایی است؟ قیمت در تمام کارخانجات بر حسب کیلوگرم محصول و قیمت مواد اولیه پتروشیمی محاسبه می شود. برای استعلام قیمت با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

3- آیا می توان سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل گرفت؟ بله ولی باید حتما با کارشناسان تیم فروش هماهنگ کنید تا در مسیر تولید خللی ایجاد نشود.

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *