ارتباط با ما 0915-2100-901

قیمت نایلون رولی مشکی

زمان مطالعه: 3 دقیقه نایلون مشکی از پر مصرف ترین و محبوب‌ ترین انواع نایلون رنگی است. این محصول در بازار به پلاستیک مشکی نیز معروف است. نایلون مشکی را بطور معمول از کربنات تهیه می کنند. به دلیل استفاده از کربنات در پروسه تولید این محصول، قیمت کم و تقریباً پایینی دارد. نایلون مشکی در اغلب موارد بصورت ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نایلون مشکی از پر مصرف ترین و محبوب‌ ترین انواع نایلون رنگی است. این محصول در بازار به پلاستیک مشکی نیز معروف است. نایلون مشکی را بطور معمول از کربنات تهیه می کنند. به دلیل استفاده از کربنات در پروسه تولید این محصول، قیمت کم و تقریباً پایینی دارد. نایلون مشکی در اغلب موارد بصورت رولی‌ تولید می شود. در ادامه به بررسی دقیق و کامل نایلون رولی مشکی می‌پردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

پلاستیک رولی مشکی

معمولا مشتری‌ ها برای اینکه بتوانند راحت تر از نایلون مشکی استفاده کنند تمایل دارند که به صورت رولی باشد. نایلون رولی مشکی را به شکل طولی و با پرفراژ تولید می کنند.

به دلیل داشتن پرفراژ دار، نایلون ها به راحتی از محل خط تا از یکدیگر جدا می شوند. لازم است به این نکته اشاره شود که در نمونه رولی این نایلون‌ هیچ بهم ریختگی وجود ندارد، چرا که نایلون‌ها به دور یک رول‌ پیچیده شده‌اند.

از پر مصرف ترین نایلون های مشکی، می توان به نایلکس زباله یا همان کیسه زباله رولی و نایلون زباله رولی اشاره کرد که در انواع مختلفی در هالند پلاست تولید می شود.

تولید نایلون رولی مشکی

همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد، تولید نایلون و نایلکس مشکی رولی بصورت طولی و پرفراژدار تولید می‌شود. در تولید نایلون های سیاه از افزودنی‌ های مختلف از جمله مستربچ‌ مشکی استفاده می‌شود.

کار مستربچ‌ های رنگی در فرآیند تولید تغییر رنگ نایلون به رنگ دلخواه است. هرچه مستربچ موردنظر کیفیت بالاتری داشته باشد رنگ نهایی نایلون بهتر و با کیفیت‌تر خواهد شد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ابعاد تولیدی

نایلون های رولی مشکی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف سفارش داد. در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید از نظر سایز، ابعاد و ضخامت نایلون مشکی وجود ندارد و مشتری می تواند ابعاد این محصول را شخصی سازی کند.

با توجه به این که سفارش این نوع نایلون به صورت کیلویی صورت می گیرد، قیمت نایلون مشکی نیز بر حسب کیلوگرم مشخص می شود. رول ها به صورت کیلویی قابل سفارش است.

چگونه کیفیت کیسه پلاستیکی مشکی را تشخیص دهیم ؟

اگر کیسه پلاستیکی دسته دار رولی مشکی بوی نامطبوع یا بالعکس خیلی خوبی دارد باید به کیفیت مواد اولیه تولید آن شک کرد. به دلیل اینکه برخی تولید کننده ها با افزودن اسانس‌ های خوشبو کننده بوی بد و نامطبوع مواد ضایعاتی را از بین می‌برند.

توجه به این نکته نیز مهم است که اگر نایلون و مستربچ‌ بکار رفته در درون آن کیفیت خوبی نداشته باشد پس از اینکه نایلون در مقابل نور خورشید قرار بگیرد حالت راه راه پیدا می‌کند و دورن نایلون به راحتی دیده می شود و پوشش کافی را نخواهد داشت.

اهمیت کیفیت رنگ پاشی کامل

یکی از مهمترین دلایل سفارش تولید انواع نایلون با رنگ مشکی یا رنگی توسط مشتری این است که تمایل دارد محتویات درون کیسه دسته دار مشخص نشود.

بنابراین کیفیت رنگ پاشی از اهمیت زیادی برخوردار است. به دلیل اینکه اگر به صورت کامل و 100% انجام نشود باعث نارضایتی مشتری می شود.

قیمت نایلون مشکی

قیمت نایلون رولی مشکی نیز همانند نایلکس زباله، کیسه فریزر رولی، سفره یکبار مصرف و … به مواد اولیه آن وابسته است و ثابت نمی‌ماند. در واقع باید گفت یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت این محصول، قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی است.‌

برای کاهش هزینه های تولید نایلون مشکی می توان آن را با مواد اولیه درجه یک تولید نکرد. در هالند پلاست تولید نایلون رولی مشکی با مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد مگر به درخواست مشتری.

برای اطلاع از قیمت روز و همچنین ثبت سفارش خرید نایلون رولی مشکی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول شما

1- نایلون مشکی رولی را چگونه تولید می کنند؟ به صورت طولی و با پرفراژ . از محل پرفراژ به راحتی می توان نایلون ها را برگ برگ کرده و جدا نمود.

2- قیمت نایلون رولی مشکی به چه عواملی بستگی دارد؟ به مواردی همچون قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، تعداد رنگ چاپ موجود در طرح و …

2 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *