ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون رولی

زمان مطالعه: 4 دقیقه نایلون رولی از جمله پر کاربرد ترین محصولات مورد استفاده در صنایع مختلفی مثل صنعت کشاورزی و گلخانه، بسته بندی مواد غذایی و کالا، عایق بندی، ساختمان سازی و … است.  این محصول بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان سازی و کشاورزی دارد. در این صفحه از وبسایت قصد داریم شما را با انواع نایلون ...

4 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نایلون رولی از جمله پر کاربرد ترین محصولات مورد استفاده در صنایع مختلفی مثل صنعت کشاورزی و گلخانه، بسته بندی مواد غذایی و کالا، عایق بندی، ساختمان سازی و … است.  این محصول بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان سازی و کشاورزی دارد. در این صفحه از وبسایت قصد داریم شما را با انواع نایلون رولی و کاربردهای آن آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما در هالند پلاست باشید.

انواع نایلون رولی

نایلون رولی دارای انواع مختلفی است که با توجه به آن برای کاربردهای مختلفی می توان از آن استفاده نمود. در زیر به انواع این محصول اشاره نموده و در ادامه به معرفی بیشتر تعدادی از پرکاربردترین انواع آن خواهیم پرداخت.

  1. پلاستیک رولی ضخیم و نازک
  2. نایلون گلخانه ای
  3. بسته بندی
  4. آبیاری
  5. پرفرارژدار
  6. پلاستیک رولی مشکی
  7. عرض 6 متر
  8. کیلویی
  9. عریض
  10. دسته دار
  11. نایلون زباله رولی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نایلون رولی عریض

این محصول همانطور که از اسمش هم می توان حدس زد دارای عرض بالایی بوده که بسیار مناسب برای کاربرد هایی بعنوان نایلون کشاورزی و نایلون پوشش سقف گلخانه، نایلون ساخت و ساز و عایق بندی و بتن ریزی ساختمان ها است.

نایلون رولی بسته بندی

این نوع نایلون به دلیل قیمت بسیار کم و ارزان در کنار کیفیت بالا با چاپ پذیری بسیار عالی برای مصارف زیادی همچون بسته بندی مواد غذایی، محصولات بهداشتی، پوشاک و … مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این نوع نایلون می توان به نایلون شیرینگ رولی بسته بندی اشاره نمود.

نایلون رولی پرفراژدار

یکی دیگر از انواع این نایلون ها که مصرف بسیار زیاد و بدون جایگزینی دارد نایلون رولی کیسه فریزی و کیسه زباله رولی پرفراژدار یا نمونه های دسته دار آن است که با استفاده از پرفراژ به راحتی هر چه تمام تر از یک دیگر جدا می شود.

پلاستیک رولی دسته دار

یکی دیگر از انواع پلاستیک های دسته دار رولی که کاربرد بسیار گسترده ای دارد و به عنوان آسان مصرف ترین نوع پلاستیک های دسته دار هم شناخته می شود، پلاستیک های رولی دسته رکابی است که با استفاده از پرفراژ به راحتی هر چه تمام تر جداسازی می شود. به عنوان مثال نایلکس رولی دسته دار که با دسته رکابی تولید می شود در سوپر مارکت ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

چاپ روی پلاستیک رولی دسته دار

نایلون از خاصیت چاپ پذیری بالایی برخوردار است. لذا طرح، لوگو یا تصویر به بهترین شکل ممکن روی نایلون چاپ می شود. چاپ نایلون از بهترین راه های افزایش بازدهی در فروش و تبلیغات است. خط تولید هالند پلاست قادر به چاپ روی نایلون از ۱ تا 8 رنگ FULL HD است.

انواع روش های چاپ روی نایلون شامل فلکسو، هلیو و چاپ دستی یا سیلک است. روش چاپ انتخاب شده با توجه به نوع تصویر ارائه شده و میزان هزینه ای که برای چاپ در نظر گرفته اید انتخاب می گردد. چاپ سیلک یا همان دستی به عنوان ارزان قیمت ترین نوع چاپ پلاستیک شناخته شده است که برای سفارشاتی با حجم پایین توجیح اقتصادی دارد.

تولید کننده نایلون رولی نازک و ضخیم در تمام ابعاد و ضخامت ها

اغلب مشتری ها، بر اساس نیازی که دارند از ضخامت های متفاوت نایلون استفاده می کنند. به طور مثال یک فروشنده قطعات خودرو به یک پلاستیک رولی ضخیم برای بسته بندی قطعات خودرو نیاز دارد تا بتواند وزن قطعات را به خوبی تحمل کند اما فروشگاه مواد غذایی نیاز به یک نایلون ضخیم ندارد زیرا موارد بسته بندی دارای وزن پایینی هستند.

خط تولید هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولیدات خود ندارد. ما قادر به تولید تمام انواع نایلون رولی در ابعاد و ضخامت اختصاصی مشتری همراه با تمام نیازهای خاص سفارش سازی هستیم.

برای انتخاب نوع یا ابعاد و ضخامت موردنظر خود، با مشاوران فروش ما تماس بگیرید. اگر در انتخاب ابعاد مورد نیاز خود شک دارید و نمی توانید به خوبی انتخاب کنید کافیست با ما تماس حاصل فرمایید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنیم.

انواع رنگبندی نایلون رولی

بیشتر سفارشات تولید نایلون رولی بسته بندی برای بسته بندی، همراه با چاپ یا به صورت شفاف و مات است. اما برای مصارف خاص برخی از مشتریان نیاز به نایلون در رنگبندی های گوناگون دارند.

خط تولید هالند پلاست هیچ محدودیتی در طیف رنگبندی نداشته و انواع پلاستیک های رولی در تمام رنگبندی ها را تولید می نماید.

برای رنگی کردن پلاستیک باید از افزودنی خاصی به نام مستربچ استفاده شود. این ماده افزودنی با مواد اولیه مخلوط شده و باعث رنگی شدن مواد اولیه می شود که دارای قیمت بسیار پایینی بوده و تاثیر چندانی در قیمت نهایی نخواهد داشت.

نایلون رولی مشکی یکی از پر سفارش ترین انواع نایلون تولید شده به صورت رولی است که استفاده های زیادی از آن می شود.

قیمت نایلون رولی

بطور کلی محاسبه قیمت انواع نایلون تولیدی به چند فاکتور اصلی و اساسی بستگی دارد. این عوامل شامل تعداد لایه ها، ابعاد، کیفیت مواد اولیه، قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، تعداد رنگ موجود در چاپ، نوع روش چاپی و هزینه های ارسال و … دارد.

برای دریافت قیمت دقیق محصول خود تنها کافیست نمونه مورد نیاز خود همراه با ابعاد و ضخامت و دیگر موارد مورد نیاز برای مشاوران ما از طریق شبکه های مجازی ارسال کنید یا با ما تماس حاصل فرمایید. 

سوالات متداول شما

1- قیمت روز نایلون رولی به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت را نمی توان در سایت اعلام کرد. به دلیل اینکه قیمت مواد اولیه به صورت روزانه و یا حتی ساعتی در بازار ارز در نوسان و تغییر استو برای استعلام قیمت با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

2- برای خرید از هالند پلاست چگونه می توان اقدام کرد؟ از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، پیام در واتساپ و دیگر پیام رسان ها و مراجعه حضوری به دفاتر ما در مشهد و تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *